Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Obornikach Śląskich przy ulicy Wyszyńskiego 24 – wykonanie ocieplenia obiektu, wymiana pokrycia dachowego wraz z ociepleniem stropu budynku szkoły, wymianą części stolarki okiennej i drzwiowej oraz wymiana instalacji centralnego ogrzewania.

Gmina Oborniki Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 55120 Oborniki Śląskie, ul. Trzebnicka
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 071 3103519, 3103536 , fax. 713 102 295
  • Data zamieszczenia: 2017-06-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki Śląskie
    ul. Trzebnicka 1
    55120 Oborniki Śląskie, woj. dolnośląskie
    tel. 071 3103519, 3103536, fax. 713 102 295
    REGON: 93193508100000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 w Obornikach Śląskich przy ulicy Wyszyńskiego 24 – wykonanie ocieplenia obiektu, wymiana pokrycia dachowego wraz z ociepleniem stropu budynku szkoły, wymianą części stolarki okiennej i drzwiowej oraz wymiana instalacji centralnego ogrzewania.
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zadanie częściowe nr 1: ROBOTY BUDOWLANE ZWIĄZANE Z OCIEPLENIEM DACHU I ŚCIAN BUDYNKU. I. LOKALIZACJA I STAN I STNIEJĄCY TERENU INWESTYCJI: 1. Lokalizacja inwestycji: - działka nr geodezyjny - 77/2, AM-10, - adres: ul. Wyszyńskiego 24, 55-120 Oborniki Śląskie 2. Istniejący stan zagospodarowania działki: - Teren inwestycji zlokalizowany jest w centralnej części Obornik Śląskich, przy ulicy Wyszyńskiego 24. II. ROBOTY ROZBIÓRKOWE I PRZYGOTOWANIE TERENU: 1. Rozbiórka pokrycia dachowego, rynien, rur spustowych, obróbek blacharskich, przebicia przekucia, demontaż stolarki okiennej i drzwiowej itp.. 2. Transport i utylizacja materiałów z rozbiórki: papa, gruz, styropian, elementy stalowe itp. III. DANE OGÓLNE PRZEDMIOTU INWESTYCJI: 1. Forma budynku. Budynek zbudowany w technologii tradycyjnej. Ściany zewnętrzne sali gimnastycznej z cegły ceramicznej pełnej ocieplone styropianem gr 10 cm. Ściany zewnętrzne budynku szkoły z cegły ceramicznej pełnej ocieplony styropianem gr 5 cm. Stropy masywne, żelbetowe, prefabrykowane. Stropodach obu części żelbetowy, pokryty papą termozgrzewalną. Nad salą gimnastyczną docieplony styropianem 10 cm. Klatka schodowa żelbetowa. Stolarka okienna i drzwiowa zewnętrzna - stolarka okienna PCV z szybami zespolonymi. Drzwi na profilu aluminiowym oraz stalowe. 2. Dane liczbowe: Powierzchnia zabudowy: 778m2 Powierzchnia użytkowa : 1955,00m2 Kubatura budynku : 9520,50 m3 Wysokość budynku 13,22 m. IV. ROBOTY BUDOWLANE: 1. WYKONANIE NOWEGO POKRYCIA DACHOWEGO WRAZ Z WARSTWA IZOLACJI: 1.1. Przeprowadzenie prac przygotowawczych, demontażowych w tym zabezpieczenie terenu prac przed dostępem osób trzecich; 1.2. Przygotowanie podłoża (oczyszczenie powierzchni stropodachu z istniejącej papy oraz odspojonych i luźnych fragmentów szlichty betonowej, 1.3. Wykonie wyrównawczej 6 cm szlichty betonowej na stropodachu szkoły 1.4. Zamontowanie wzdłuż okapów i ścian szczytowych krawędziaki impregnowane mocowane za pomocą kotew fi 10, 1.5. Zerwanie istniejących obróbek blacharskich dachu; 1.6. Zerwanie pokrycia papowego i wylewek betonowych pod papą, 1.7. Usuniecie ewentualnych zasypek stropodachu, 1.8. Wykonanie w gzymsie oraz na ścianach elewacyjnych prac związanych z dostosowaniem, go do montażu nowych rur spustowych z uwzględnieniem grubości izolacji; 1.9. Ocieplenie gzymsów 2 cm styropianu z warstwą bazową (siatka wzmacniająca + zaprawa); 1.10. Wykonanie i montaż obróbek blacharskich; 1.11. Montaż haków rynnowych, rynien i rur spustowych; 1.12. Przyklejenie warstwy płyt wełny mineralnej współczynniku lambda 0,036 1.13. Zagruntowanie podłoża klejem bitumicznym; 1.14. Wykonanie warstwy izolacji z papy podkładowej; 1.15. Wykonanie warstwy izolacji z papy wierzchniego krycia typu - papa termozgrzewalna nawierzchniowa typu SBS, grubości 5,2mm, elastyczna do temperatury -10 stopni Celsjusza; 1.16. Montaż kominków wentylacyjnych do pokrycia papowego (1szt/20m2) 1.17. Montaż urządzeń znajdujących się na dachach budynku zdemontowanych na potrzeby wykonania prac remontowych, 1.18. Wykonanie instalacji odgromowej, 1.19. Roboty wykończeniowe. 2. WYKONANIE OCIEPLENIA ELEWCJI BUDYNKU WRAZ Z WYMIANA STOLARKI OKIENNEJ I DRZWIOWEJ 2.1. Przygotowanie podłoża pod ocieplenie metodą lekką-mokrą - oczyszczenie mechaniczne i zmycie wraz z gruntowaniem, 2.2. Przyklejanie płyt styropianowych o wsp. 0,035 W/mK o gr. 16 cm na ścianach, o wsp. 0,035 W/mK o gr. 2 cm na ościeżach, 2.3. Mocowanie płyt styropianowych lub wełny mineralnej łącznikami (kołkami) w ilości 6 szt/m2 do podłoża z cegły z zakryciem kapturkami styropianowymi 2.4. Wykonanie warstwy zbrojonej z siatki na ścianach, ościeżach, podwójnie 2.5. Ochrona narożników wypukłych przy użyciu profilu narożnikowego 2.6. Malowanie elewacji farbą antygrafit 2.7. Tynk elewacyjny cienkowarstwowy silikatowy-wykonany ręcznie; warstwa pośrednia na ścianach i ościeżach, 2.8. Obróbki blacharskie z blachy powlekanej o szer.w rozwinięciu ponad 25 cm - parapety 2.9. Demontaż i ponowny montaż tablic na budynku 2.10. Czyszczenie przez szczotkowanie ręczne do trzeciego stopnia czystości konstrukcji kratowych (stan wyjściowy powierzchni B) - kraty i elementy metalowe wraz zmalowaniem, 2.11. Malowanie elewacji farbą silikatową 2.12. Demontaż i montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych jednodzielnych z PCV o pow. ponad 1.5 m2 - O1 2.13. Demontaż i montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych jednodzielnych z PCV o pow. ponad 1.5 m2 - O3 i O4 2.14. Demontaż i montaż okien rozwieranych i uchylno-rozwieranych jednodzielnych z PCV o pow. do 1.0 m2 - O2 2.15. Demontaż i montaż drzwi stalowe - drzwi D-1 i D-2, 2.16. Wykonanie liter przestrzennych na elewacji obiektu zgodnie z oznaczeniem na rysunkach elewacji. V. INFORMACJE DODATKOWE. 1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki: a) zapewnienia nadzorów: - kierownika budowy i kierowników robót; b) uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu i/lub zaświadczeń o braku sprzeciwu ze strony Państwowej Straży Pożarnej i Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz innych dokumentów wymaganych do odbioru inwestycji zgodnie z art. 56 Ustawy Prawo budowlane. c) przygotowania dokumentacji powykonawczej inwestycji wraz z przeszkoleniem pracowników d) oferowane urządzenia do ogrzewania będą charakteryzować się obowiązującym od końca 2020 r. minimalnym poziomem efektywności energetycznej i normami emisji zanieczyszczeń, które zostały określone w środkach wykonawczych do dyrektywy 2009/125/WE z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającej ogólne zasady ustalania wymogów dotyczących ekoprojektu dla produktów związanych z energią 2. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3b ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), żąda by kierownik budowy był zatrudniony przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa. W celu prawidłowego skalkulowania oferty Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji. Wykonanie tego zalecenia Wykonawcy potwierdzą stosownym oświadczeniem na druku oferty. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Zadanie współfinansowane jest w ramach: RPO WD 2014-2020, Oś priorytetowa: 3 Gospodarka niskoemisyjna, Działanie: 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym, Poddziałanie: 2 - 3.3.2 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym - konkursy dla beneficjentów realizujących przedsięwzięcia na terenie ZIT WrOF. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku braku dofinansowania z środków z UE. Termin realizacji zamówienia: do 30 września 2017 roku Zadanie częściowe nr 2: WYMIANA INSTALACJI CENTRALNEGO OGRZEWANIA I. ROBOTY ROZBIÓRKOWE 1. Demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych o śr.15, 20, 32, 40, 50, 65 mm na ścianach. 2. Demontaż zaworu grzejnikowego lub dwuzłączki o śr.15-20mm. 3. Demontaż grzejnika żeliwnego członowego o pow. ogrzewalnej 7.5 m2. 4. Wywiezienie zdemontowanych elementów samochodami skrzyniowymi na odległość do 1 km. II. ROBOTY MONTAŻOWE 1. Montaż rur ze stali węglowej, ocynkowanych 15x1,2 mm, 18x1,2mm, 22x1,5 mm, 28x1,5 mm, 35x1,5 mm, 42x1,5 mm, 54x1,5 mm. 2. Płukanie instalacji c.o. 3. Próba szczelności instalacji c.o. w budynkach niemieszkalnych. 4. Montaż zaworów kulowych DN 32, DN 50. 5. Montaż zaworów równoważących ręcznych DN 15, DN 20, DN25, DN 40. 6. Montaż zaworów współpracujących z zaworem równoważącym DN 15, DN 25. 7. Montaż odpowietrzników automatycznych; śr. nom. 15 mm. 8. Montaż zaworów odcinających powrotnych prosty DN 15. 9. Montaż zaworów termostatycznych prostych DN 15. 10. Montaż Głowic wraz z czujnikiem wbudowanym wzmocnionym. 11. Montaż grzejników stalowych. 12. Montaż kompensatorów mieszkowy o śr. zew. 28 i 42 mm w instalacji c.o. 13. Próby z dokonaniem regulacji instalacji centralnego ogrzewania (na gorąco). 14. Izolacja rurociągów śr.15 mm otulinami z pianki PE - jednowarstwowymi gr.25 mm. 15. Izolacja rurociągów śr.18 mm otulinami z pianki PE - jednowarstwowymi gr.25 mm. 16. Izolacja rurociągów śr.22 mm otulinami z pianki PE - jednowarstwowymi gr.25 mm. 17. Izolacja dwuwarstwowa rurociągów śr. 28 mm otulinami z pianki PE - gr. izolacji 40 mm. 18. Izolacja dwuwarstwowa rurociągów śr. 35 mm otulinami z pianki PE - gr. izolacji 40 mm. 19. Izolacja dwuwarstwowa rurociągów śr. 42 mm otulinami z pianki PE - gr. izolacji 50 mm. 20. Izolacja dwuwarstwowa rurociągów śr. 54 mm otulinami z pianki PE - gr. izolacji 60 mm. 21. Przebicie otworów w ścianach z cegieł o grubości na zaprawie cementowo-wapiennej 22. Zamurowanie przebić w ścianach z cegieł. 23. Uzupełnienie tynków zwykłych wewnętrznych kat. III z zaprawy cementowo-wapiennej o powierzchni do 0.5 m2 na podłożach z cegły, pustaków ceramicznych, betonu na ścianach. 24. Dwukrotne malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków wewnętrznych ścian i sufitów. 25. Przecieranie istniejących tynków wewnętrznych z zeskrobaniem farby lub zdzieraniem tapet na ścianach. 26. Przygotowanie powierzchni pod malowanie farbami emulsyjnymi starych tynków z poszpachlowaniem nierówności. 27. Gruntowanie podłoży - powierzchnie pionowe - ściany za grzejnikami. 28. Usunięcie z budynku gruzu wraz z wywiezieniem gruzu spryzmowanego samochodami samowyładowczymi. 29. Drewniane osłony na grzejniki. 30. Obudowa belek i podciągów płytami gipsowo-kartonowymi na rusztach metalowych pojedynczych jednowarstwowo 50-01 - zabudowa rur. III. INFORMACJE DODATKOWE. 1. Na wykonawcy ciążyć będą obowiązki: a) zapewnienia nadzorów: - kierownika budowy i kierowników robót; b) uzyskanie w imieniu zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu i/lub zaświadczeń o braku sprzeciwu ze strony Państwowej Straży Pożarnej i Państwowej Inspekcji Sanitarnej oraz innych dokumentów wymaganych do odbioru inwestycji zgodnie z art. 56 Ustawy Prawo budowlane. c) przygotowania dokumentacji powykonawczej inwestycji wraz z przeszkoleniem pracowników d) oferowane urządzenia do ogrzewania będą charakteryzować się obowiązującym od końca 2020 r. minimalnym poziomem efektywności energetycznej i normami emisji zanieczyszczeń, które zostały określone w środkach wykonawczych do dyrektywy 2009/125/WE z dnia 21 października 2009 r. ustanawiającej ogólne zasady ustalania wymogów dotyczących ekoprojektu dla produktów związanych z energią 2. Zamawiający, zgodnie z zapisami art. 29 ust. 3b ustawy Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.), żąda by kierownik budowy był zatrudniony przez wykonawcę na podstawie umowy o pracę. Przedstawiony wyżej opis ma charakter jedynie informacyjny. Dokładny zakres przedmiotu zamówienia określa załączona do SIWZ dokumentacja projektowa. W celu prawidłowego skalkulowania oferty Zamawiający zaleca dokonania wizji lokalnej na terenie realizacji inwestycji. Wykonanie tego zalecenia Wykonawcy potwierdzą stosownym oświadczeniem na druku oferty. Zamawiający będzie żądał zastosowania do realizacji zamówienia materiałów w gatunku I, opatrzonych niezbędnymi świadectwami i dopuszczeniami do stosowania. Dokumenty dotyczące zastosowanych materiałów wykonawca będzie obowiązany przekazywać zamawiającemu przed ich wbudowaniem. Wszystkie roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami i normami. Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania robót będących przedmiotem zamówienia zapewnić na terenie objętym pracami należyty ład, porządek, przestrzeganie przepisów BHP i przeciwpożarowych. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz wskutek innych działań osób zatrudnionych przez Wykonawcę. Zadanie współfinansowane jest w ramach: RPO WD 2014-2020, Oś priorytetowa: 3 Gospodarka niskoemisyjna, Działanie: 3.3 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym, Poddziałanie: 2 - 3.3.2 Efektywność energetyczna w budynkach użyteczności publicznej i sektorze mieszkaniowym - konkursy dla beneficjentów realizujących przedsięwzięcia na terenie ZIT WrOF. Koszty uzyskania wszystkich zezwoleń, zaświadczeń i innych niezbędnych opracowań pozostają po stronie Wykonawcy. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Uwaga: Zamawiający zastrzega sobie prawo do unieważnienia postępowania w przypadku braku dofinansowania z środków z UE. Termin realizacji zamówienia: do 30 sierpnia 2017 roku
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach