Przetargi.pl
„Termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Sękowskiego 2B” - projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej III Czysta energia, działanie 3.2 Modernizacja energetyczna budynków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 oraz „Remont i aranżacja wnętrz kondygnacji piwnic, parteru i części piętra budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu na potrzeby Wydziału Komunikacji”

Powiat Mielecki ogłasza przetarg

  • Adres: 39300 Mielec, ul. Wyspiańskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 17 78 00 400 , fax. 17 78 00 530
  • Data zamieszczenia: 2016-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Mielecki
    ul. Wyspiańskiego 6
    39300 Mielec, woj. podkarpackie
    tel. 17 78 00 400, fax. 17 78 00 530
    REGON: 69058144200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Sękowskiego 2B” - projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach osi priorytetowej III Czysta energia, działanie 3.2 Modernizacja energetyczna budynków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Podkarpackiego na lata 2014-2020 oraz „Remont i aranżacja wnętrz kondygnacji piwnic, parteru i części piętra budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu na potrzeby Wydziału Komunikacji”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie podzielone jest na dwa zadania: 1. Zadanie Nr 1 - Termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Sękowskiego 2B, które obejmuje: a)Branża budowlana: •Izolacje ścian fundamentowych, •Izolacja posadzek w piwnicy, •Izolacja posadzki na parterze w części niepodpiwniczonej, •Izolacja stropodachu wełną mineralną, •Wymiana ślusarki drzwiowej, - Roboty towarzyszące przy wykonywaniu robót termomodernizacyjnych: izolacje przeciwwilgociowe poziome wykonane w posadzce na gruncie w kondygnacji piwnic i parteru,wykonanie wylewek i posadzek po wykonaniu dociepleń,zagospodarowanie terenu (odtworzenie opaski odbojowej), wzmocnienie konstrukcji drewnianej dachu dla paneli fotowoltaicznych, roboty budowlane w kotłowni - wymiana drzwi PPOZ do kotłowni, - Roboty towarzyszące przy wykonywaniu robót termomodernizacyjnych – niekwalifikowane: Roboty budowlane w kotłowni,Izolacje ścian piwnicznych od wewnątrz, b)Branża sanitarna: •Budowa wewnętrznej instalacji wod-kan, c.o., gazu, •Budowa podziemnego odcinka instalacji gazu, •Budowa wewnętrznej instalacji wentylacji i klimatyzacji wraz z budową platformy stalowej na dachu pod urządzenia, c)Branża elektryczna: • Wymiana instalacji i oświetlenia na oprawy LED i osprzętu na parterze budynku, zasilanie urządzeń wentylacji i klimatyzacji, • Wymiana opraw oświetleniowych na LED i osprzętu elektrycznego na piętrze budynku, • Kompensacja mocy biernej, • Budowa instalacji – mikroelektrownia fotowoltaiczna o mocy 20,4kW, • Roboty elektryczne – niekwalifikowane Wymiana instalacji elektrycznej tablic, gniazd i wypustów,Wymiana instalacji elektrycznej i zasilanie dla projektowanej kotłowni, Roboty budowlane będą prowadzone w obiekcie czynnym, prace szczególnie uciążliwe muszą być wykonywane po godzinie 15:30. UWAGA!!! Zmiany w stosunku do projektu budowlanego: - zmiana typu pompy ciepła do przygotowania c.w.u. z Nuos Evo 110 na Nuos Plus 110 (z możliwością odczytywania i rejestrowania produkcji energii ciepłej wody) lub równoważna, - dodatkowy montaż licznika ciepła na wyjściu z rozdzielacza instalacji c.o. do centrali wentylacyjnej – ciepłomierz ultradźwiękowy. 2. Zadanie Nr 2 - Remont i aranżacja wnętrz kondygnacji piwnic, parteru i części piętra budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu na potrzeby Wydziału Komunikacji, które obejmuje: a) Branża budowlana: • Roboty rozbiórkowe, • Ścianki działowe i zamurowania, • Stolarka i ślusarka wewnętrzna, • Sufity podwieszane, • Roboty posadzkowe, • Roboty tynkarskie i okładzinowe, • Zabezpieczenie stropu nad piwnica do klasy REI120, • Roboty malarskie, • Wyposażenie łazienek, • Zakup i montaż szyn dla regałów jezdnych w pom. -1/3 do -1/7, • Zakup i montaż regałów jezdnych w pom. -1/3 do -1/7, • Montaż szyn wcześniej zdemontowanych w pom. -1/1, • Montaż regałów jezdnych wcześniej zdemontowanych w pom. -1/1, b)Branża sanitarna: • Budowa przyłącza kanalizacji deszczowej odprowadzającej wody opadowe z budynku do KD, c) Branża elektryczna: • Budowa i wymiana instalacji teletechnicznej na parterze budynku. W ramach umowy Wykonawca robót zobowiązany będzie do przenoszenia regałów i dokumentów z pomieszczeń remontowanych pod nadzorem pracowników Starostwa Powiatowego w Mielcu (w tym także z pomieszczeń podręcznego archiwum umieszczonego w pom. -1/1, -1/3 do -1/7).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: 48 588,77 zł (słownie: czterdzieści osiem tysięcy pięćset osiemdziesiąt osiem złotych 77/100). 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2016 r. poz. 359). 3. Wykonawca obowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. Termin wnoszenia wadium upływa w dniu: 24.11.2016 r. o godzinie 11.00. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacać przelewem na następujący nr konta: Podkarpacki Bank Spółdzielczy Oddział w Mielcu, nr konta 25 8642 1168 2016 6803 8306 0008 z dopiskiem „Wadium - Termomodernizacja budynku Starostwa Powiatowego w Mielcu przy ul. Sękowskiego 2b”. Uwaga: Wadium w tej formie uważa się za wniesione w sposób prawidłowy, gdy środki pieniężne wpłyną na konto Zamawiającego przed upływem terminu składnia ofert. 5. Poręczenia oraz gwarancje, o których mowa w ust. 2 muszą być przedłożone w oryginale i muszą być ważne przez okres związania ofertą i jeżeli mają być zwrócone po tym okresie, nie mogą być trwale wpięte do oferty. Do oferty należy wówczas dołączyć potwierdzoną za zgodność z oryginałem ich kserokopię, a oryginał umieścić w oddzielnej koszulce lub kopercie i dołączyć do oferty. 6. W treści wadium składanego w formie innej niż pieniądz muszą być wyszczególnione okoliczności, w jakich Zamawiający może je zatrzymać. Okoliczności te muszą zawierać sytuacje określone: 6.1. w art. 46 ust. 4a prawa zamówień publicznych, tj. jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.2. w art. 46 ust. 5 prawa zamówień publicznych, tj.: jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 7. Z dokumentu poręczenia lub gwarancji powinno wynikać jednoznacznie, gwarantowanie wypłaty należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie. Wadium takie powinno obejmować cały okres związania ofertą, poczynając od daty składania ofert. 8. Zasady utraty, zwrotu oraz ponownego wnoszenia wadium reguluje art. 46 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach