Gmina Krzepice ogłasza przetarg
- Adres: 42-160 Krzepice, ul. Częstochowska
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 343 175 172 , fax. 343 175 172
- Data zamieszczenia: 2018-03-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzepice
ul. Częstochowska 13
42-160 Krzepice, woj. śląskie
tel. 343 175 172, fax. 343 175 172
REGON: 151398296 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzepice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Remizy OSP w Dankowicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie kompleksowej termomodernizacji budynku remizy OSP w Dankowicach. Zakres prac obejmuje docieplenie ścian, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, roboty dachowe,obróbki blacharskie, wykonanie instalacji odgromowej, remont kominów, remont tarasu oraz renowacja schodów stalowych. Szczegółowy zakres zamówienia określony jest przedmiarem robót, projektem budowlanym oraz specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załączniki do SIWZ. W cenie ofertowej należy uwzględnić wyłącznie pozycje wymienione w przedmiarze robót. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości: 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące złotych 00/100), w terminie do dnia 18.04.2017 r. godz.11.00.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do wypełnionego i podpisanego formularza oferty ( Zał. Nr 1 do SIWZ), należy dołączyć aktualne na dzień składania ofert: 1.Oświadczenie dot. spełniania warunków udziału w postępowaniu – Zał. Nr 2 do SIWZ. 2.Oświadczenie dot. przesłanek wykluczenia z postępowania – Zał Nr 3 do SIWZ. 3.Kosztorys ofertowy uproszczony.; 4.Zobowiązanie do oddania zasobów (w przypadku powoływania się na zasoby innego podmiotu) – Zał. Nr 7do SIWZ. 5.Pełnomocnictwo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza, względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą. 6.Oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, w przypadku gdy wadium wniesione zostało w formie gwarancji lub poręczenia. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, dołączyć kopię potwierdzenie wpłaty wadium. 7.Zgodnie z art. 24 ust.11 ustawy Pzp, każdy Wykonawca przekazuje Zamawiającemu samodzielnie ( bez odrębnego wezwania ze strony Zamawiającego) w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, oraz w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja budynku Domu Przedpogrzebowego Rybnik ul. Rudzka 70B z podziałem na zadania II
Dodano: 2024-07-29 - "Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w ramach zadania pn. Poprawa efektywności energetycznej budynków użyteczności publicznej w Gminie Ciasna"
Dodano: 2024-07-26 - Renowacja balkonów w budynku wielorodzinnym zlokalizowanym przy ul. Fabrycznej 2/I w Ustroniu wraz z innymi robotami towarzyszącymi
Dodano: 2024-07-24 - remont ogrodzenia w istniejących gabarytach obecnego ogrodzenia w Siemianowicach Śląskich - nr działki 4068/282 – część północno-zachodnia
Dodano: 2024-07-23 - Remont kapliczek pw. Św. Jana Nepomucena przy ul. Rudzkiej w Rybniku-Stodołach oraz Matki Bożej Różańcowej przy ul. Kupieckiej/Wjazdowej w Rybniku-Chwałowicach.
Dodano: 2024-07-18 - Roboty budowlane w zabytkowym budynku Szkoły Podstawowej nr 3 w Łodygowicach
Dodano: 2024-07-05 - Rewitalizacja i restauracja budynku dawnej straży pożarnej szybu "Franciszek" w Rudzie Śląskiej
Dodano: 2024-07-04 - REMONT USZKODZONEGO MURU OPOROWEGO W KORYCIE POTOKU DRĄGOWY.
Dodano: 2024-07-02 - Wymiana Stolarki okiennej i drzwiowej w ramach zadania pn. " Termomodernizacja budynku oświatowego w Jeżowej przy ul. Asfaltowej 29
Dodano: 2024-06-26 - 4WOG-1200.2712.43.2024 Remont budynku nr 18 Opole
Dodano: 2024-06-25