Przetargi.pl
"Termomodernizacja budynku ratusza - Gmina Barczewo"

Gmina Barczewo ogłasza przetarg

  • Adres: 11-010 Barczewo, Plac Ratuszowy
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 89 514 84 39, , fax. 89 514 85 62
  • Data zamieszczenia: 2019-07-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Barczewo
    Plac Ratuszowy 1
    11-010 Barczewo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 89 514 84 39, , fax. 89 514 85 62
    REGON: 51074357400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://barczewo.bip.net.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Termomodernizacja budynku ratusza - Gmina Barczewo"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Termomodernizacji budynku ratusza – Gmina Barczewo. 3.2 Projektowane są następujące prace budowlane i instalacyjne: 1. Wymiana okien i drzwi zewnętrznych budynku - Powierzchnia okien projektowanych do wymiany – 146,35 m2; - Powierzchnia drzwi zewnętrznych projektowanych do wymiany – 16,8 m2. Nowe okna i drzwi o współczynniku 0,7 W/ (m2K), drewniane na wzór okien istniejących w wielkości, kolorystyce, podziałach i zdobieniach. Wymiary projektowanych okien i drzwi wskazano na rysunku zestawienia stolarki. Okna należy wyposażyć w zdobienia, których rysunek przedstawiono na zestawieniu stolarki. Projektowane okna wykona jako drewniane, dębowe z parapetami zewnętrznymi z blachy ocynkowanej grubości 0,8 mm. istniejące parapety wewnętrzne należy zdemontować i zastąpić nowymi parapetami wykonanymi z drewna dębowego, zespolonymi z nową obudową grzejników. Obudowy grzejników wykona zgodnie z załączonym rysunkiem. Obudowy grzejników wraz z parapetami wykona z drewna dębowego i pokryć lakierem bezbarwnym. Część obudów grzejników – wykonanych z siatki, przewidziano do demontażu, bez odtwarzania Na rzutach oznaczono obudowy przeznaczone do odtworzenia cyfrą „1”. Obudowy grzejników, które zostaną jedynie zdemontowane oznaczono cyfrą „2”. Wysokości obudów przeznaczonych do odtworzenia wskazano pod oznaczeniem. Przy każdej obudowie grzejnika wskazano wysokość od posadzki do górnej płaszczyzny parapetu. Po zakończonym montażu okien, należy odtworzy tynki i wykonać powłoki malarskie w całym pomieszczeniu. Naprawę tynków wykonać zaprawą wapienną. Malowanie pomieszczeń wykonać farbą silikatów jednolitą kolorystyką S119 wzornika Keim – Laturstein. Projektowane prace, realizowane będą w czynnym obiekcie. Wykonawca zobowiązany będzie do przedstawienia i uzgodnienia z Użytkownikiem harmonogramu prac budowlanych i instalacyjnych. Postęp robót musi uwzględniać wykonanie prac budowlanych i montażowych kolejno w poszczególnych pomieszczeniach. 2. Docieplenie stropu poddasza kamieniczki Docieplenie stropu poddasza kamieniczki poprzez docieplenie stropu pod poddaszem nie ogrzewanym przy użyciu mat z wełny o współczynniku przewodności l=0,052 W/m oK. Grubość warstwy docieplenia - 30cm. Nad matami z wełny projektuje się płyty drewnopochodne OSB-3 gr .18mm. na legarach drewnianych. Legary układać na istniejących belkach stropowych – wskazanych na rzucie poddasza. Maty układać na folii paroszczelnej grubości 0,1 mm 3. Izolacja termiczna ścian fundamentowych Izolację termiczną ścian fundamentowych wykona po rozebraniu nawierzchni z kostki betonowej, którą należy po zakończeniu prac izolacyjnych odtworzyć. Izolacja termiczna ścian fundamentowych pod gruntem z użyciem polistyrenu ekstrudowanego XPS. Grubo warstwy docieplenia XPS- 10cm. Przygotowanie podłoża zaprawa uszczelniająca - na bazie cementu portlandzkiego i kruszywa drobnoziarnistego z dodatkiem polimerów. Powłoka bitumiczna - bitumiczna masa uszczelniająca modyfikowana polimerami grubości min 4mm Izolacja p. wilgociowa - papa SBS na osnowie z tkaniny szklanej – gr. 4 cm Klej Płyta polistyrenu ekstrudowanego XPS. Grubo warstwy docieplenia XPS- 10cm. Zaprawa + siatka zbrojca Folia kubełkowa 4. Remont instalacji centralnego ogrzewania. Remont instalacji c.o. obejmujący demontaż rur c.o., demontaż grzejników żeliwnych Fawiera i montaż nowych płytowych z wykorzystaniem istniejących już grzejników płytowych, montaż rur c.o. typu zaciskanego, montaż zaworów termostatycznych grzejnikowych i wykonanie nastaw, montaż zaworów kulowych i automatycznych odpowietrzników. W pomieszczeniach Ratusza istniejące grzejniki zabudowane są osłonami, które przed przystąpieniem do wymiany grzejników należy zdemontować. Zestawienie obudów w poszczególnych pomieszczeniach podano w załączonej tabeli. Nową zabudowę grzejników , zespoloną z parapetem wewnętrznym należy zmontować po wykonaniu robót naprawczych tynku i malowaniu pomieszczeń. Pod posadzką parteru wzdłuż ścian zewnętrznych istnieje kanał technologiczny szerokości 40 cm i głębokości 60 cm, który należy wykorzystać do rozprowadzenia ciągów poziomych projektowanej instalacji centralnego ogrzewania. Zinwentaryzowany kanał znajduje się w pokojach nr 1, 5, 6, 8 na parterze Ratusza. Przed przystąpieniem do prac instalacyjnych należy rozebrać istniejącą posadzkę (parkiet) w pasie 0,5 m, a po montażu ją odtworzy. Piony projektowanej instalacji centralnego ogrzewania należy wykona w bruzdach. Po zakończeniu montażu bruzdy należy otynkować i odtworzy powłok malarską ścian w całym pomieszczeniu. Bruzdy wykonać po uprzednim ich wytrasowaniu po dokonaniu odkrywki istniejących przebiegów instalacji. Naprawę tynków wykonać zaprawą wapienną . Malowanie pomieszczeń wykonać farbą silikatową jednolitą kolorystyk S119 wzornika Keim – Laturstein W pomieszczeniach znajdują się przyścienne zabudowy meblowe, które uniemożliwiają dostęp do miejsc montażu instalacji. Wykonawca, w ramach projektowanych robót zobowiązany jest do ich demontażu i ponownego montażu po zakończeniu prac malarskich. UWAGA: Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji zadania, zobowiązany jest do sporządzenia harmonogramu prac wchodzących w zakres przedmiotu postępowania uwzględniającego użytkowników budynku (tj. pracowników budynku ratusza) i udostępnianie im części budynku do prowadzenia swojej działalności na czas wykonywanych prac. 3.3 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent lub pochodzenie źródła, lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę – należy przyjąć, że Zamawiający podał opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno - eksploatacyjno - użytkowych nie gorszych niż te, które zostały podane w opisie przedmiotu zamówienia. Podstawa prawna: art. 29 ust. 3 ustawy Pzp. 3.4 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w projekcie budowlanym pn: „Termomodernizacji budynku ratusza” zatwierdzonym decyzją pozwolenia na budowę nr Bw/51/2017 z dnia 11.11.2017 r., specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót (STWiOR), pozwolenia konserwatora zabytków nr 2715/2019 z dnia 25.03.2019 r. oraz specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz z ewentualnymi zmianami dokonanymi na etapie prowadzonego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Załączone do siwz przedmiary robót mają charakter wyłącznie pomocniczy i nie stanowią podstawy do kalkulacji ceny oferty przez Wykonawcę. 3.5 Treść projektu umowy oraz dokumentów określonych w ust. 3.3 należy traktować jako wzajemnie się uzupełniającą i uszczegóławiającą. W razie wystąpienia rozbieżności w tych dokumentach, których nie można usunąć w drodze odniesienia się do reguł sztuki budowlanej i zasad wiedzy technicznej, interpretacja zapisów będzie uzgadniana z uwzględnieniem poniższej hierarchii: umowa, siwz, dokumentacja projektowa, STWiOR. 3.6 Zamawiający wyznacza najkrótszy okres gwarancji i rękojmi za wady na przedmiot zamówienia na 36 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu odbioru końcowego. Zamawiający informuje, że okres gwarancji i rękojmi za wady stanowi poza cenowe kryterium oceny ofert (Patrz pkt. 13 siwz). 3.7 Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę: Wykonawca i/lub Podwykonawca zatrudni na podstawie umowy o pracę osoby wykonujące wszystkie prace fizyczne oraz wszystkie prace operatorów sprzętów, związane z wykonywaniem wszystkich robót objętych zamówieniem, których wykonanie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r., poz. 1040).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobligowany jest wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych). 8.2 Wadium należy wnieść przed terminem składania ofert. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 8.3 Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) w pieniądzu – przelewem na rachunek bankowy nr 61934310280000060620000040 z dopiskiem – wadium na przetarg: proszę wpisać nazwę postępowania; kserokopię dowodu wpłaty należy dołączyć do oferty, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359). 8.4 Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt 8.3 siwz, przed upływem terminu składania ofert, tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. 8.5 Oryginały gwarancji lub poręczeń powinny być załączone w sposób luźny do oferty. 8.6 Wadia wniesione w formie gwarancji lub poręczeń powinny w swej treści mieć wymienionych wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o wykonanie i realizację zamówienia publicznego, tj. członków konsorcjum/spółki cywilnej. 8.7 Z treści gwarancji/poręczeń winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 8.8 Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8.9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty – wg wzoru załącznik nr 1 do siwz. 2. Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub potwierdzonej notarialnie kopii, wskazujące osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy, w sytuacji gdy zasady reprezentacji nie wynikają jednoznacznie z dokumentu rejestracyjnego (ewidencyjnego). 3. Dowód wniesienia wadium 4. Zabowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji Wykonawcy niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zadania - wg wzoru załącznika nr do SIWZ - w sytuacji, gdy Wykonawca polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp). 5. Wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawa zamierza powierzyć Podwykonawcom, o ile jest to wiadome, podania nazw Podwykonawców, wg wzoru załącznika nr 7 do SIWZ - w sytuacji, gdy Wyknawca zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia Podwykonawcom lub w sytuacji opisanej w pkt 5.11 SIWZ (art. 22a ust. 4 ustawy Pzp). 6. Oświadczenie składane przez Wykonawców w zakresie grupy kapitałowej: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 3 ustawy Pzp, przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w ust. 1 pkt 23. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia – wg wzoru załącznik nr 5 do siwz.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach