Urząd Gminy w Siemkowicach ogłasza przetarg
- Adres: 98354 Siemkowice, Plac XXX-lecia PRL
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 438 417 217 , fax. 438 417 269
- Data zamieszczenia: 2016-11-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy w Siemkowicach
Plac XXX-lecia PRL 1
98354 Siemkowice, woj. łódzkie
tel. 438 417 217, fax. 438 417 269
REGON: 54783300000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Radoszewicach - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie Termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Radoszewicach . 3.2 Zakres robót obejmować będzie w szczególności: a) Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, b) Docieplenie stropu ostatniej kondygnacji, c) Docieplenie ścian zewnętrznych; d) Modernizację systemu grzewczego z regulacją e) Roboty budowlane uzupełniające. 3.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla robót budowlanych zgodnie z art. 31 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych opisany został za pomocą dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Dokumenty te stanowią następujące załączniki do niniejszej SIWZ: -Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. - Dokumentacja projektowa. – Przedmiary robót. 3.4 Nazwa i kod dotyczący przedmiotu zamówienia określony we wspólnym Słowniku Zamówienia (CPV): Robota budowlana – kody CPV: 45321000-3, 45420000-7. 3.5 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w Projekcie budowlanym, przedmiarze robót w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc, między innymi osób: kierujących budową, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45321000-3
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 12.1 Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100). 12.2 Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 16.1 SIWZ. 12.3 Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Banku Spółdzielczym w Warcie O/ Siemkowice: Nr rachunku: 41 9270 1029 0200 0794 2002 0015 z dopiskiem: Wadium – „Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Radoszewicach” Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2014 r. poz. 1804 z zm. oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 12.4 Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 12.3 ppkt 2-5 wówczas Wykonawca złoży oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w Biurze Podawczym (przed upływem terminu określonego w pkt 16.1 niniejszej SIWZ) w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą z dopiskiem „WADIUM”. Dokument ten musi zachować ważność przez cały okres związania ofertą i umożliwiać jednocześnie Zamawiającemu zrealizowanie swojego uprawnienia, nawet jeżeli zdarzenie stanowiące podstawę żądania wypłaty wadium zaistnieje w ostatnim dniu terminu związania ofertą. W/w dokument musi zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty. Tym samym, wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres terminu związania ofertą w sposób dający Zamawiającemu pewność pełnego zaspokojenia jego roszczeń zarówno co do ich maksymalnego zakresu, jak również bezwarunkowej i nieodwołalnej ich realizacji na pierwsze pisemne żądanie wzywające do zapłaty, w przypadku wystąpienia okoliczności ustawowych uprawniających do zatrzymania wadium. 12.5 Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu - przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: „Wadium – „Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Radoszewicach”. 12.6 Zamawiający będzie dokonywał zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 29 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Łaźnikach w celu zmniejszenia emisji zanieczyszczeń do atmosfery.
Dodano: 2023-04-25 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Niechcicach
Dodano: 2023-02-16 - „Termomodernizacja wraz z wymianą źródła ciepła w budynku szkoły podstawowej w Byszewie oraz w budynku szkoły podstawowej w Gołębiewku Nowym, gm. Kutno”
Dodano: 2021-02-15 - Remont izolacji sieci napowietrznej: Zadanie 1: Remont izolacji w celu zmniejszenia strat ciepła na sieci napowietrznej – odcinki na wysokich podporach od IIS12 do IIIS20. Zadanie 2: Remont izolacji w celu zmniejszenia strat ciepła na sieci napowietrznej – wybrane odcinki od IIIS-2 do IIIP-84.
Dodano: 2021-01-21 - „Termomodernizacja wraz z wymianą źródła ciepła w budynku szkoły podstawowej w Byszewie oraz w budynku szkoły podstawowej w Gołębiewku Nowym, gm. Kutno”
Dodano: 2020-12-22 - Remont izolacji napowietrznej: Zadanie 1: Remont izolacji w celu zmniejszenia strat ciepła na sieci napowietrznej – odcinki na wysokich podporach od IIS12 do IIIS20, Zadanie 2:Remont izolacji w celu zmniejszenia strat ciepła na sieci napowietrznej – wybrane odcinki od IIIS-2 do IIIP-84.
Dodano: 2020-11-26 - TERMOMODERNIZACJA BUDYNKÓW OCHOTNICZYCH STRAŻY POŻARNYCH NA TERENIE MIASTA I GMINY DZIAŁOSZYN
Dodano: 2020-10-23 - Wykonanie ocieplenia budynku Przedszkola Nr 19 wraz z pracami dekarskimi.
Dodano: 2020-10-07 - Termomodernizacja budynków Ośrodka Zdrowia w Widawie i w Chociwiu
Dodano: 2020-09-28 - Remont dachów oraz montaż instalacji fotowoltaicznej na terenie Gminy Szczerców:Część 1: Montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Hali Sportowej przy ul. Piłsudskiego w Szczercowie oraz montaż instalacji fotowoltaicznej na budynku Przedszkola w Szczercowie.Część 2: Remont Stacji Uzdatniania Wody w m-ci Chabielice
Dodano: 2020-07-09