Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Przytyku

Gmina Przytyk ogłasza przetarg

  • Adres: 26-650 Przytyk, Zachęta 57
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-05-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Przytyk
    Zachęta 57
    26-650 Przytyk, woj. mazowieckie
    REGON: 670223936
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przytyk.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Przytyku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje Inwestycje pn: „Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Przytyku”, przy ulicy Szkolnej 3, 26-650 Przytyk, znajdującej się na działkach oznaczonych numerami ewidencyjnymi: 41/5 i 44/5. Zakres zadania obejmuje następujące budynki Szkoły: a) Budynek Szkoły Podstawowej /budynek I/b) Budynek szkolny /byłe gimnazjum z funkcją usług publicznych /budynek II/c) Budynek łącznika /budynek III/d) Sala gimnastyczna /budynek IV/Termomodernizacja w/w zespołu budynków obejmuje następujący zakres:1. Budynek Szkoły Podstawowej /budynek I/ - docieplenie przegród zewnętrznych - wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych - wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z wyminą istniejących kotłów węglowych na kotły c.o. zasilane gazem ziemnym - wymiana instalacji ciepłej i zimnej wody użytkowej - kompletna wymiana instalacji elektrycznych - remont pomieszczeń higieniczno-sanitarnych 2. Budynek szkolny - byłe gimnazjum /budynek II/ - docieplenie przegród zewnętrznych - wymiana stolarki okiennej i drzwi zewnętrznych - wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z wyminą istniejących kotłów węglowych na kotły c.o. zasilane gazem ziemnym - wymiana instalacji ciepłej i zimnej wody użytkowej - wymiana opraw oświetleniowych- montaż paneli fotowoltaicznych – 72 szt. o mocy 350 W3. Budynek łącznika /budynek III/: - docieplenie przegród zewnętrznych - wymiana stolarki okiennej - wymiana instalacji centralnego ogrzewania - wymiana opraw oświetleniowych w miejsce istniejących punktów świetlnych4. Budynek małej Sali gimnastycznej /budynek IV/: - wymiana instalacji centralnego ogrzewania - wymiana instalacji ciepłej i zimnej wody użytkowej - kompletna wymiana instalacji elektrycznych Uwaga!!!1.Zamawiający informuje, że realizacja zamówienia jest współfinansowane ze środków zewnętrznych, a bezzwrotne przekazanie środków Zamawiającemu wymaga należytego, w tym terminowego wykonania Umowy i rozliczenia Projektu pod rygorem naliczenia kar umownych.1.2 Zamawiający wymaga aby do 31.10.2023 r. został wykonany przede wszystkim zakres prac na wszystkich budynkach planowanej inwestycji polegający na: wymianie instalacji centralnego ogrzewania wraz z wymianą kotów węglowych na kotły c.o. zasilane gazem ziemnym oraz montaż paneli fotowoltaicznych.1.3.Załączony do dokumentacji projekt graficzny wskazujący kolorystykę elewacji zewnętrznej budynków ma charakter poglądowy, ostateczne rozwiązanie zostanie uzgodnione z Dyrektorem PSP w Przytyku po podpisaniu umowy.1.4.Zamawiający wymaga, aby prace przy inwestycji nie kolidowały z zajęciami lekcyjnymi odbywającymi się w budynku szkoły.1.5 Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Dokumentacja projektowa, Przedmiary robót, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, stanowiące Załączniki nr 7 A1.6 Zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej: Dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót – oraz przedmiarem robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 50 000,00 zł (słownie: Pięćdziesiąt tysięcy złotych)10.2. Zgodnie z art. 97 ust. 7 pkt. 2) - 4) ustawy PZP wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzub) gwarancjach bakowychc) gwarancjach ubezpieczeniowychd) poręczeniach udzielanych przez pomioty, o których mowa art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572)10.1 Wadium wnoszone w pieniądzu, należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego 43 9115 0002 0070 0700 0055 0002 BSRz w Radomiu O/Przytyk z dopiskiem:„ Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Przytyku ”10.2 Wadium musi wpłynąć na wskazany rachunek bankowy zamawiającego najpóźniej przed upływem terminu składania ofert (decyduje data wpływu na rachunek bankowy zamawiającego).10.3 Wadium wnoszone w poręczeniach lub gwarancjach należy załączyć do oferty w oryginale w postaci elektronicznej i powinno zawierać następujące elementy:a) nazwę dającego zlecenie (wykonawcy) wraz ze wskazaniem siedziby,b) beneficjenta gwarancji (zamawiającego) wraz ze wskazaniem siedziby – Beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest Gmina Przytyk,c) gwaranta/poręczyciela,d) numer i nazwa postępowania,e) kwotę gwarancji/poręczenia,f) termin ważności gwarancji/poręczenia, nie krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem, że pierwszym dniem związania ofertą jest dzień, w którym upływa termin składania ofert)g) jednoznaczne zobowiązanie gwaranta do zapłacenia całej kwoty gwarancji/poręczenia bezwarunkowo, nieodwołalnie na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, w sytuacjach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp,h) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium określone w ustawie Pzp,10.4 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 p.z.p.), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum).10.5 W przypadku, gdy wykonawca nie wniósł wadium lub wniósł w sposób nieprawidłowy lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złożył wniosek o zwrot wadium, w przypadku o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy Pzp.10.6 Zamawiający dokona zwrotu wadium na zasadach określonych w art. 98 ustawy Pzp.10.7 Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami na podstawie art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: ZDOLNOŚCI TECHNICZNEJ LUB ZAWODOWEJ:Wykonawca spełni warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże, że:a) wykonał w sposób należyty nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 zamówienia na roboty polegające na budowie, rozbudowie, przebudowie lub remoncie obiektu kubaturowego (budynku) użyteczności publicznej o wartości mini. 2 000 000,00 zł brutto (słownie: dwa miliony złotych 00/100)- załącznik nr 3 do SWZ;Zamawiający zastrzega, iż przez jedną robotę rozumie się jedną wykonaną robotę budowlaną w ramach jednej umowy/kontraktu/zlecenia. Do wykazu robót należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane w sposób należyty zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.b)wykonawca winien wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował minimum jedną osobą, skierowaną przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, legitymującą się kwalifikacjami zawodowymi i uprawnieniami, niezbędnymi do wykonania przedmiotowego zamówienia oraz odpowiednimi do stanowiska jakie zostanie jej powierzone, tj. osoba na stanowisko:kierownik budowy posiadający uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno- budowlanej (koordynator zadania)oraz kierownicy robót:- 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności elektrycznej,- 1 osoba posiadająca uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami sanitarnymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci i instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, (załącznik nr 4 do SWZ).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-05-30

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach