Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Publicznego Gimnazjum w Pszczółkach

Publiczne Gimnazjum w Pszczółkach ogłasza przetarg

  • Adres: 83-032 Pszczółki, ul. Pomorska
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 0-58 682 91 34 , fax. 0-58 682 91 34
  • Data zamieszczenia: 2018-03-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Publiczne Gimnazjum w Pszczółkach
    ul. Pomorska 25
    83-032 Pszczółki, woj. pomorskie
    tel. 0-58 682 91 34, fax. 0-58 682 91 34
    REGON: 19257561600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgpszczolki.na1.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Publicznego Gimnazjum w Pszczółkach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Publicznego Gimnazjum w Pszczółkach. Zakres prac obejmuje: - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej, - modernizację c.o. w części sportowej (wymiana grzejników i instalacji c.o.), - modernizację instalacji c.w.u. (wymiana zasobnika c.w.u. i armatury z ekowylewkami), - ocieplenie ścian zewnętrznych, wewnętrznych, stropu nad poddaszem, nad I piętrem, podłogi, dachu na „starej części szkoły”, - ocieplenie ścian zewnętrznych i dachu nad zapleczem sali gimnastycznej oraz daszku nad łącznikiem, - wymianę drzwi wewnętrznych i zewnętrznych, - wymianę okien, - remont schodów ewakuacyjnych, - wykonanie orynnowania, - roboty branży elektrycznej obejmujące: demontaż i wykonanie instalacji odgromowej i uziemienia. W przypadku rozbieżności pomiędzy dokumentacją projektową a audytem energetycznym, należy przyjąć rozwiązania wskazane w audycie energetycznym. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wskazany jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 1 do SIWZ oraz Audycie energetycznym, stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z warunkami określonymi w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, Dokumentacji projektowej, Audycie energetycznym, Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, obowiązującymi normami i przepisami (w tym z wytycznymi określonymi w pkt. 2.3 Załącznika nr 2 do rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 1422) oraz zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej. Prawidłowe wykonanie przedmiotu zamówienia może zostać zweryfikowane przez Zamawiającego za pomocą badania termowizyjnego, analizy termograficznej i badania szczelności powietrznej budynku metodą ciśnieniową, po zakończeniu prac, w okresie gwarancji. Prace będą prowadzone w budynkach w trakcie eksploatacji, w związku z tym Wykonawca jest zobowiązany do zapewnienia bezpiecznego i zadaszonego dojścia do obiektów, ciągłości dostaw i odbioru mediów w obiektach w czasie pracy szkoły. W przypadku, gdy w dokumentacji zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i urządzeń równoważnych, pod warunkiem, że zagwarantują one uzyskanie parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji. Zamawiający dopuszcza w każdym przypadku użycie materiału równoważnego pod względem istotnych (głównych) parametrów technicznych i użytkowych, przy zachowaniu co najmniej tego samego poziomu jakości, trwałości oraz kompatybilności z pozostałymi materiałami użytymi przy realizacji zamówienia. 3. Zamawiający na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę pracowników bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych, robót branży sanitarnej i elektrycznej wymienionych w punktach 3.1, z wyjątkiem osób sprawujących samodzielne funkcje w budownictwie. Wyżej wymienione prace wykonywane będą przez osoby, które zostaną wymienione w wykazie pracowników przedstawionym Zamawiającemu przed rozpoczęciem realizacji prac. Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań dotyczących zatrudniania na umowę o pracę oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań zawarty został w projekcie umowy stanowiącym część III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 15.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu wykazania niepodlegania wykluczeniu Wykonawcy w terminie 3 dni po zamieszczeniu na stronie internetowej Zamawiającego informacji o Wykonawcach, którzy złożyli oferty, składają oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23) ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawcy mogą przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, stanowi załącznik nr 9 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach