Przetargi.pl
Przebudowa Budynku Nr 17 dla potrzeb Apteki Zakładowej wraz z budową windy zewnętrznej , usytuowaniem central wentylacyjnych poza obrysem budynku oraz budową technicznych schodów zewnętrznych

7 Szpital Marynarki Wojennej z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej imienia kontradmirała Wiesława Łasińskiego w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-305 Gdańsk, ul. Polanki
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 585 526 407
  • Data zamieszczenia: 2019-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 7 Szpital Marynarki Wojennej z Przychodnią Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej imienia kontradmirała Wiesława Łasińskiego w Gdańsku
    ul. Polanki 117
    80-305 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 585 526 407
    REGON: 19059495700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.7szmw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Przebudowa Budynku Nr 17 dla potrzeb Apteki Zakładowej wraz z budową windy zewnętrznej , usytuowaniem central wentylacyjnych poza obrysem budynku oraz budową technicznych schodów zewnętrznych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przebudowa Budynku Nr 17 dla potrzeb Apteki Zakładowej wraz z budową windy zewnętrznej , usytuowaniem central wentylacyjnych poza obrysem budynku oraz budową technicznych schodów zewnętrznych, w tym w szczególności wykonanie na podstawie przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji robót budowlano-montażowych. Przygotowanie kompletu dokumentów i dokumentacji w celu uzyskania odpowiednich decyzji umożliwiających użytkowanie obiektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi: Dokumentacja Projektowa - Załącznik Nr 4. (dostępna pod linkiem: https://drive.google.com/open?id=1LGG1_Iz1TC6QpIhVU0zPJmh940EsWYgP)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262700-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwotach (PLN): 65 000,00 zł 1) Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr 55 1130 1121 0006 5459 7220 0007, BGK. 7 Szpital Marynarki Wojennej z dopiskiem: “WADIUM zadanie nr 91585 „Przebudowa budynku nr 17 dla potrzeb Apteki Zakładowej wraz z budową windy zewnętrznej, usytuowaniem central wentylacyjnych poza obrysem budynku oraz budową technicznych schodów zewnętrznych„ 2) Możliwe jest również wniesienie wadium w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdziel-czej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pie-niężnym; gwarancjach bankowych; gwarancjach ubezpieczeniowych; poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utwo-rzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 3) W przypadku złożenia wadium w pieniądzu przelewem na konto Zamawiającego o uznaniu wpła-conego wadium decyduje data i godzina wpływu środków na rachunek Zamawiającego, a nie data złożenia przelewu w banku Wykonawcy. 4) Wadium wnoszone w innych formach niż pieniądz winno zawierać lub być opatrzone stosownymi dokumentami zawierającymi bezwarunkowe, na pierwsze żądanie, nieodwołalne przyrzeczenie za-płaty kwoty wadium w przypadku jego utraty przez Wykonawcę, oznaczenie stron, wskazanie płat-ności na pierwsze wezwanie bez stawiania dodatkowych warunków. Nie spełnienie tych warunków lub tylko częściowe spełnienie, spowoduje wykluczenie Wykonawcy. 5) Zamawiający zwraca wadium zgodnie z art. 46 ustawy - Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z późn. zm.). W celu ułatwienia sprawdzenia ofert uprzejmie prosimy o ile to bę-dzie możliwe o załączeniu kserokopii dowodu wpłaty wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Złożone oświadczenie (zał. nr 2a do SIWZ). Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły spełnia - nie spełnia, na podstawie dołączonych do oferty oświadczeń.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 5. OPIS WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIENIA TYCH WARUNKÓW. 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) Nie podlegają wykluczeniu; Brak podstaw do wykluczenia zostanie zweryfikowany na podstawie przedłożonego wraz z ofertą oświadczenia – wg wzoru na załączniku nr 2b do SIWZ. 2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące: a) kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów; Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 2a do SIWZ oraz wykaz następujących specjalistów zatrudnionych przez Wykonawcę (załączniku nr 3 do SIWZ): • Specjalista nr 1: Kierownik Budowy posiadający: i. minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w branży budowlanej, jako Kierownik Bu-dowy lub Kierownik robót, ii. uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstruk-cyjno-budowlanej lub równoważne bez ograniczeń wraz z zaświadczeniem o przynależ-ności do właściwej izby samorządu zawodowego • Specjalista nr 2: Kierownik robót instalacyjnych posiadający: i. minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w branży instalacyjnej jako Kierownik Bu-dowy lub Kierownik Robót. ii. uprawnienia budowlane w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych lub równoważne bez ograniczeń wraz z za-świadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, • Specjalista nr 3: Kierownik robót elektrycznych: i. minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w branży elektrycznej jako Kierownik Budo-wy lub Kierownik Robót. ii. uprawnienia budowlane do kierowania robotami instalacyjnymi w zakresie instalacji i sieci elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń lub równoważne bez ograni-czeń wraz z zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowe-go. Wykonawca ma obowiązek zapewnić realizację Zamówienia przez wskazane w ofercie osoby. W przypadku zaistnienia w toku realizacji Zamówienia okoliczności wymuszających konieczność zmiany którejkolwiek z osób wskazanych w niniejszym punkcie, Wykonawca ma obowiązek zapewnić na każde stanowisko osobę posiadającą co najmniej takie same kompetencje, wykształcenie i doświadczenie jak osoba wskazana na to stanowisko w ofercie. Zmiana osób wskazanych w ofercie dokonywana jest na zasadach określonych w umowie na realizację zamówienia. UWAGA: A. Przez uprawnienia budowlane odpowiadające danym uprawnieniom budowlanym wska-zanym wprost przez Zamawiającego powyżej, należy rozumieć uprawnienia budowlane odpowiadające zakresem danym uprawnieniom budowlanym, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa polskiego (zgodnie z przepisem art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. – Prawo budowlane, tekst jednolity w Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623, ze zm.). B. Przez zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego nale-ży rozumieć wpis na listę Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa. C. Zamawiający dopuszcza równoważne kwalifikacje, zdobyte w innych państwach, na za-sadach określonych w art. 12a) ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane, z uwzględnieniem postanowień ustawy z dnia 18 marca 2008r. o zasadach uznawania kwa-lifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz.U. nr 63, poz. 394 ze zmianami) oraz na podstawie art. 20a) ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2001 r. nr 5, poz. 42 ze zmianami). Przez doświadczenie zawodowe w przypadku osób mających pełnić funkcje Specjalistów, należy rozumieć okres od daty uzyskania uprawnień budowlanych wskazanych wprost przez Zamawiającego lub odpowiadających im uprawnień budowlanych do daty upływu terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu b) sytuacji ekonomicznej lub finansowej Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 2a do SIWZ oraz załączy dokument lub polisę ubezpieczeniową potwierdzającą, iż jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz posiada ubezpieczenie wszystkich ryzyk budowy i montażu (CAR) zgodnie z § 20 wzoru umowy. c) zdolności technicznej lub zawodowej Warunek zostanie wstępnie spełniony jeżeli Wykonawca wraz z ofertą przedłoży podpisane oświadczenie – wg wzoru na załączniku nr 2a do SIWZ. 3) Wykonawca akceptuje 30 dniowy termin płatności. 4) Wykonawca zobowiązuje się na udzielenie 36 miesięcznego okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. 2. Wykonawca zobowiązany jest wykonywać przedmiot zamówienia zgodnie z „Dokumentacją Projektową” (Załącznik nr 4) (dostępna pod linkiem: https://drive.google.com/open?id=1LGG1_Iz1TC6QpIhVU0zPJmh940EsWYgP)oraz projektem umowy (Załącznik nr 7). 3 Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana według formuły „spełnia – nie spełnia”, na podstawie dołączonych do oferty dokumentów oraz oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił. 4 Niespełnienie któregokolwiek z warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 5 Złożenie przez Wykonawcę nieprawdziwych informacji, mających wpływ na wynik prowadzonego postępowania, spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania. 6 Wykonawca zobowiązany jest do uwzględnienia w cenie oferty wszystkich kosztów związanych z realizacją przedmiotu zamówienia. 7 Zamawiający wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcę, który w okresie 3 lat przed wszczęciem postępowania, w sposób zawiniony poważnie naruszył obowiązki zawodowe, w szczególności, gdy wykonawca w wyniku zamierzonego działania lub rażącego niedbalstwa nie wykonał lub nienależycie wykonał zamówienie, co zamawiający jest w stanie wykazać za pomocą dowolnych środków dowodowych. Zamawiający nie wyklucza z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy, który udowodni, że podjął konkretne środki techniczne, organizacyjne i kadrowe, które mają zapobiec zawinionemu i poważnemu naruszaniu obowiązków zawodowych w przyszłości oraz naprawił szkody powstałe w wyniku naruszenia obowiązków zawodowych lub zobowiązał się do ich naprawienia. Wykonawca nie znający języka polskiego zobowiązany jest, na czas realizacji przedmiotu zamówienia, zatrudnić tłumacza na własny koszt. 6. A) WYKAZ OŚWIADCZEŃ LUB DOKUMENTÓW, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA ORAZ SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO. 1) Wypełniony i podpisany formularz oferty (załącznik nr 1) wraz z wykazem osób (zał. nr 3 do SIWZ). 2) Oświadczenia (zał. nr 2a i 2b do SIWZ). 3) Pisemne pełnomocnictwo do reprezentowania firmy, jeżeli reprezentuje ją osoba nie wymieniona w dokumentach rejestrowych. 6. B) WYKONAWCA, KTÓREGO OFERTA ZOSTAŁA OCENIONA JAKO NAJKORZYSTNIEJSZA W PRZEDMIOTOWYM POSTĘPOWANIU, W CELU POTWIERDZENIA BRAKU PODSTAW DO WYKLUCZENIA, NA WEZWANIE ZAMAWIAJĄCEGO, ZŁOŻY NASTĘPUJĄCE DOKUMENTY W celu wykazania spełnienia przez Wykonawców warunków o których mowa w punkcie V SIWZ. Zamawiający żąda następujących dokumentów: 1) Wykaz wykonanych, robót budowlanych (co najmniej jedna obejmująca roboty budowlane, wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone), w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi zostały wykonane należycie (należy załączyć referencje). 2) Oświadczenie potwierdzające, iż osoby wyznaczone przez Wykonawcę do realizacji zamówienia posiadają uprawnienia budowlane odpowiedniej specjalności tj. branża budowlana, sanitarna i elektryczna a także posiadają wpis w drodze decyzji na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego. W celu wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Zamawiający żąda następujących dokumentów: 3) Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia ewidencji działalności gospodarczej – wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenia właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub - rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem ostatecznego terminu składania ofert. 5) Poświadczona przez wykonawcę kserokopia polisy ubezpieczeniowej lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający w szczególności że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej oraz posiada ubezpieczenie wszystkich ryzyk budowy i montażu (CAR) zgodnie z § 20 wzoru umowy. 6) Umowa spółki cywilnej (kserokopia potwierdzona za zgodność z oryginałem), jeśli składającym ofertę jest spółka cywilna (jeżeli dotyczy). 7) Oświadczenie (zał. nr 6 do SIWZ) Zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy Pzp Wykonawca w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji o których mowa w art. 86, ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 8) Oświadczenie podmiotów występujących wspólnie, w którym Wykonawcy zobowiązują się do m. in.: a) solidarnej odpowiedzialności wszystkich podmiotów w razie nie wykonania lub nienależytego wykonania przedmiotu umowy, b) nie rozwiązywania umowy przez któregokolwiek z Wykonawców, przed wykonaniem zobowiązań wynikających z umowy, c) niedokonywania zmian w umowie bez zgody Zamawiających, d) przedstawienia podziału usług/dostaw wykonywanych przez poszczególnych Wykonawców, e) zakres obowiązków każdego z Wykonawców przy realizacji Kontraktu z Zamawiającym, f) termin związania umową - na czas nie krótszy niż czas obowiązywania Kontraktu o realizację Zamówienia powiększony o Okres Zgłaszania Wad, bez prawa jej wcześniejszego rozwiązania przez żadną ze stron lub podjęcia działań zmierzających do jej wcześniejszego wygaśnięcia, chyba, że wynika to z bezwzględnie obowiązujących przepisów prawa, g) wskazanie pełnomocnika (Lidera Konsorcjum), h) zapis upoważniający pełnomocnika (Lidera Konsorcjum) do wyłącznej reprezentacji Wykonawców wobec Zamawiającego w ramach wykonania Kontraktu, i) zapis upoważniający pełnomocnika (Lidera Konsorcjum) do: wystawiania faktur VAT lub innych dokumentów rozliczeniowych, dokonywania wszelkich rozliczeń i przyjmowania płatności od Zamawiającego, j) zapis o wspólnej i solidarnej odpowiedzialności wobec Zamawiającego w zakresie realizacji Kontraktu. 9) W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawcę mającego siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wymagane dokumenty należy złożyć na zasadach określonych w Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2009 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2009 r., Nr 226, poz. 1817) tj. a. dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości – dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - nie zalega z uiszczeniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji w właściwego organu - dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 3 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b. zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych - dokumenty powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c. jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagane dokumenty należy przedstawić w formie oryginałów albo kserokopii (nie dotyczy oświadczeń). Dokumenty złożone w formie kserokopii muszą być poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać okazania oryginału lub notarialnie potwierdzonej kopii dokumentu, jeżeli przedstawiona przez Wykonawcę kopia jest nieczytelna lub budzi wątpliwości, co do jej prawdziwości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach