Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg
- Adres: 40-126 Katowice, ul. Grażyńskiego
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 32 258 20 21-25 , fax. 32 258 20 25, 41 63 167
- Data zamieszczenia: 2019-07-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
ul. Grażyńskiego 5
40-126 Katowice, woj. śląskie
tel. 32 258 20 21-25, fax. 32 258 20 25, 41 63 167
REGON: 00051578000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.kzgm.katowice.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku przy ul. Bednorza 14 w Katowicach wraz z likwidacją niskiej emisji, zagospodarowaniem terenu, budową przyłącza kanalizacji deszczowej - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja wraz z likwidacją niskiej emisji, zagospodarowaniem terenu, budową przyłącza kanalizacji deszczowej budynku przy ul. Bednorza 14 w Katowicach. Budynek ujęty jest w gminnej ewidencji zabytków. Zakres prac obejmuje: 1) docieplenie ścian zewnętrznych elewacji północnej i zachodniej budynku metodą lekką- mokrą, 2) remont dachu z wymianą i ociepleniem pokrycia budynku w zakresie: demontażu istniejącego pokrycia dachu na całej powierzchni, wykonania przedłużenia krokwi o ok. 20 cm, 3) remont elewacji wykonanej z cegły klinkierowej z tynkowanymi elementami dekoracyjnymi: skucie odspojonych i uszkodzonych tynków, naprawa spękań, uzupełnienie ubytków tynku i cegieł; czyszczenie i konserwacja powierzchni elewacji ceglanej i wykonanie powłoki antygraffiti na wysokości parteru, 4) wymianę stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wymianą parapetów wewnętrznych i zewnętrznych i montażem nawiewników we wszystkich istniejących oknach, 5) wykonanie izolacji przeciwwilgociowej (obwodowej i poziomej) oraz docieplenie ścian piwnic, 6) wymianę rur spustowych, rynien i obróbek blacharskich, 7) rozbiórkę pieców pokojowych kaflowych, trzonów kuchennych, demontaż ogrzewania etażowego centralnego i węglowego wraz z pracami towarzyszącymi oraz pracami remontowymi w lokalach mieszkalnych związanymi z wymianą instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej i zmianą systemu ogrzewania, 8) sprawdzenie drożności, wyczyszczenie i uporządkowanie przewodów kominowych wraz z robotami towarzyszącymi; montaż brakujących przewodów wentylacji grawitacyjnej dla pomieszczeń mieszkalnych z maksymalnym wykorzystaniem wolnych, istniejących przewodów kominowych, 9) remont kominów ponad dachem (przemurowanie wraz z podwyższeniem o ok. 20 cm oraz izolacją termiczną) 10) demontaż urządzeń i kabli zamontowanych na dachu i ścianach budynku, 11) budowę instalacji c.o. dla lokali mieszkalnych i wymiana c.o. w lokalu użytkowym usytuowanym w kondygnacji podziemnej, 12) przebudowę instalacji wodociągowej i kanalizacyjnej w lokalach mieszkalnych w zakresie prowadzonych prac związanych z wymianą źródła c.w.u. 13) wykonanie instalacji odgromowej, 14) wymianę tablic elektrycznych w lokalach mieszkalnych wg opracowania części instalacji elektrycznych, 15) wykonanie robót remontowych w lokalach mieszkalnych, 16) wyburzenie komórek lokatorskich – pomieszczeń gospodarczych od strony północnej podwórza wg dokumentacji rozbiórki obiektu, 17) przebudowę kanalizacji zewnętrznej ogólnospławnej na kanalizację deszczową i sanitarną, 18) remont nawierzchni z kostki wraz z zagospodarowaniem terenu podwórka (wydzielone miejsca postojowe, rekreacji, projektowanej zieleni i ciągów pieszych), 19) remont ogrodzenia, 20) montaż skrzynek lęgowych dla ptaków i nietoperzy, 21) audyt energetyczny oraz badania termowizyjne i szczelności budynku, 22) promocję projektu– montaż tablicy informacyjnej i pamiątkowej. Uwaga: Na terenie realizacji projektu, w widocznym miejscu należy w momencie rozpoczęcia robót budowlanych ustawić tablicę informacyjną identyfikującą projekt. Tablica ta będzie wyeksponowana aż do zakończenia robót. Po zakończeniu robót należy zastąpić tablicę informacyjną tablicą pamiątkową. Tablice muszą zostać wykonane z trwałych materiałów, gwarantujących ich wytrzymałość i czytelność, odporność na warunki atmosferyczne itp., a w przypadku tablicy pamiątkowej jej pięcioletni okres trwałości w miejscu realizacji projektu. Szablony tablic należy uzgodnić z Zamawiającym. 2. Wszelkie obowiązki Wykonawcy i Zamawiającego oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia, sposób rozliczania zawiera wzór umowy stanowiący załącznik nr 6 do SIWZ. 3. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. Wykonawca lub podwykonawca jest zobowiązany do zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w ramach niniejszego zamówienia, gdzie wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r., poz. 1040 ze zm.). Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób (pracowników fizycznych), które wykonują czynności określone w dokumentacji (projekt budowlany wraz z rysunkami wykonawczymi oraz STWiORB) oraz przedmiarach robót bezpośrednio związane z wykonywaniem następujących czynności: wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych, wykonanie izolacji przeciwwilgociowej i przeciwwodnej, naprawa dachu, naprawa elewacji, wymiana stolarki otworowej, rozbiórka pieców pokojowych kaflowych i trzonów kuchennych, wykonanie instalacji elektrycznej, wykonanie instalacji wodno-kanalizacyjnej, wykonanie robót wykończeniowych (prace glazurnicze, malarskie, tynkarskie, montażowe itd.), zagospodarowanie podwórza, rozebranie i uzupełnienie rynien, wymiana obróbek blacharskich wraz z pracami towarzyszącymi. Wymóg nie dotyczy osób kierujących budową, robotami, osób wykonujących usługi transportowe, dostawców materiałów, sprzętu, urządzeń, osób fizycznych prowadzących działalność gospodarczą, urzędujących członków organów zarządzających lub nadzorczych Wykonawcy, wspólników spółki jawnej lub partnerskiej, w zakresie w jakim będą wykonywać osobiście roboty na rzecz Zamawiającego bądź Wykonawcy. Wymagania dotyczące sposobu dokumentowania zatrudnienia osób na umowę o pracę, sposób kontroli oraz sankcje zostały szczegółowo określone we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. 4. Prace będą prowadzone w zamieszkanym budynku. Wykonawca będzie zobowiązany do utrzymania na bieżąco czystości dróg komunikacyjnych, podwórka oraz innych pomieszczeń objętych robotami. 5. Wykonawca będzie zobowiązany w pierwszej kolejności wykonać instalacje c.o. w lokalach mieszkalnych i lokalu użytkowym. 6. Wykonawca będzie zobligowany do przedstawienia stosowanych materiałów do akceptacji Zamawiającego przed ich zabudowaniem. 7. Zamawiający wymaga stałego nadzoru kierownika budowy w trakcie prowadzenia realizacji robót. 8. Parametry równoważności. 1) Jeżeli dokumentacja projektowa wraz ze STWiORB lub przedmiary robót wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, znaki towarowe lub pochodzenie lub nastąpiło wskazanie norm, europejskich ocen technicznych, wspólnych specyfikacji technicznych lub innych odniesień, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 lub ust. 3 ustawy Zamawiający zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy dopuszcza składanie „produktów” równoważnych lub zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w dokumentacji pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w dokumentacji oraz będą zgodne pod względem: a) gabarytów i konstrukcji (wielkość, rodzaj, właściwości fizyczne, liczba elementów składowych), b) charakteru użytkowego (tożsamość funkcji), c) charakterystyki materiałowej (rodzaj i jakość materiałów), d) parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość, dane techniczne, dane hydrauliczne, charakterystyki liniowe, konstrukcja), e) parametrów bezpieczeństwa użytkowania. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, by spełnić wymagania stawiane przez zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis minimalnych wymagań parametrów jakościowych zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak, więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów/ ma wyłącznie charakter przykładowy. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 2) Tam, gdzie w dokumentacji projektowej wraz ze STWiORB lub przedmiarach robót przedmiot zamówienia został opisany za pomocą wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności, norm, aprobat, specyfikacji technicznej i systemów referencji, o których mowa w art. 30 ust. 1 i 3 ustawy zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takiej sytuacji zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały lub urządzenia. Będą one podlegały ocenie w trakcie badania oferty. 9. Zamawiający wymaga aby Wykonawca, z którym zostanie zawarta umowa na realizację przedmiotu zamówienia w trakcie jej obowiązywania spełniał wymagania określone przez przepisy ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (Dz. U. poz. 317 ze zm.). 10. UWAGA! Przedmiary w formacie ATH załączone są pomocniczo. W przypadku wystąpienia rozbieżności pomiędzy przedmiarami zamieszczonymi w formacie PDF a przedmiarami w formacie ATH wiążące są zapisy przedmiarów robót zamieszczonych w formacie PDF . - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 5 do SIWZ. Ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie składających ofertę.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa kancelarii Leśnictwa Łabajów wraz z towarzyszącą infrastrukturą
Dodano: 2024-04-15 - Rozbudowa II Liceum Ogólnokształcącego w Rybniku o budynek sali gimnastycznej wraz z pomieszczeniami szatniowymi, dydaktycznymi oraz bibliotecznymi.
Dodano: 2024-04-11 - Budowa żłobka w gminie Blachownia wraz z zagospodarowaniem terenu
Dodano: 2024-04-05 - Prace remontowo-budowlane w istniejących pomieszczeniach Zespołu Szkół Technicznych w Rybniku na potrzeby realizacji projektu BCU Górniczych w Rybniku w formule „zaprojektuj i wybuduj”
Dodano: 2024-03-18 - Rozbudowa Szkoły Podstawowej w Gostyni wraz z termomodernizacją i zagospodarowaniem terenu: Zad. 1.Rozbudowa SP w Gostyni z zagospodarowaniem terenu. Zad. 2.Termomodernizacja budynku SP w Gostyni.
Dodano: 2024-03-13 - Budowa budynku usługowego wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną i komunikacyjną oraz rozbiórka dwóch budynków na dz. nr 510/3 w Landeku
Dodano: 2024-03-12 - Przebudowa i remont części budynku usługowego na potrzeby Gminnego Ośrodka Pomocy Społecznej zlokalizowanego w Jasienicy 845, 43- 385 Jasienica
Dodano: 2024-02-29 - Budowa Centrum Sportu i Rekreacji MORGI w Łodygowicach – Polski Ład
Dodano: 2024-02-19 - Cz. 1: Roboty remontowe ogólnobudowlane w bud. mieszk. i użytk. oraz na terenach wokół tych budynków. Cz. 2: Usterki ogólnobudowlane w bud. mieszk. i użytk. oraz na terenach wokół tych bud.
Dodano: 2024-01-24 - Modernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Toszku w ramach zadania „Remont I i II piętra Urzędu Miejskiego w Toszku" dofinansowanego z Rządowego Programu Odbudowy Zabytków – edycja 1
Dodano: 2024-01-04