Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Przedszkola w Tworkowie przy ulicy Polnej 3

Gmina Krzyżanowice ogłasza przetarg

  • Adres: 47-450 Krzyżanowice, ul. Główna 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. (032) 4194051, 4194050 , fax. (032) 4194234
  • Data zamieszczenia: 2011-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzyżanowice
    ul. Główna 5
    47-450 Krzyżanowice, woj. śląskie
    tel. (032) 4194051, 4194050, fax. (032) 4194234
    REGON: 27625844000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krzyzanowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Przedszkola w Tworkowie przy ulicy Polnej 3
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1. Zakres zamówienia obejmuje m.in.:
    1) ocieplenie ścian budynku; wymianę stolarki okiennej i drzwiowej; zmiany wewnątrz budynku poprzez wykonanie nowego otworu z korytarza do pomieszczenia na odpadki; wykonanie przed drzwiami wejściowymi pomostów teleskopowych dla niepełnosprawnych; wykonanie drenażu obwodowego dookoła budynku; termomodernizację dachu tj. ocieplenie stropodachu, remont kominów oraz wykonanie nowego pokrycia; modernizację ogrzewania z węglowego na gazowe; wymianę instalacji wody z zastosowaniem instalacji solarnej, wymianę instalacji c.o;
    2) organizację budowy, obejmującą:
    a) organizację zaplecza budowy i zaplecza socjalnego dla własnych potrzeb - zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    b) odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót oraz zabezpieczenie terenu budowy przed dostępem osób trzecich oraz prowadzić prace tak, aby placówka mogła funkcjonować bez zakłóceń,
    c) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót: usunięcie gruzu i odpadów z terenu budowy i ich zagospodarowaniem, odtworzenie uszkodzonych nawierzchni lub obiektów sąsiadujących do stanu z dnia przejęcia frontu robót
    3) W zakresie wykonania zamówienia publicznego Wykonawca winien ująć wszystkie inne czynności niezbędne do jego zrealizowania, odebrania i użytkowania oraz dopuszczenia do użytku i eksploatacji urządzeń zamontowanych w ramach realizacji przedmiotu zamówienia, wynikające z projektów, uzgodnień projektów i pozwoleń lub obowiązujących przepisów prawa polskiego m. in.: zabezpieczyć geodezyjną obsługę inwestycji (m.in., wykonanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej oraz innych czynności, które mogą wyniknąć w trakcie realizacji zamówienia); wykonać wszystkie czynności związane z przestrzeganiem zasad BHP i utrzymaniem porządku na terenie budowy (m.in. czynności związanych z BHP i BRD); wykonać wszystkie niezbędne pomiary kontrolne związane z prawidłowością prowadzonych robót; dokonać wszelkich uzgodnień, konsultacji, nadzorów; czynności związane ze składowaniem i utylizacja odpadów - ustalić z Dyrektorem placówki miejsce składowania złomu, a także inne czynności niezbędne do prawidłowego wykonania zamówienia, które wynikną w trakcie realizacji zamówienia.
    2. Warunki wykonawstwa:
    1) wszelkie roboty wewnątrz przedszkola będzie można wykonywać dopiero w miesiącu lipcu i sierpniu, z uwagi na to, że przedszkole będzie przyjmować dzieci do końca czerwca. Po zakończeniu sezonu grzewczego w przedszkolu (najwcześniej po 15 maja) możliwe będzie prowadzenie robót w kotłowni.
    2) wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z otrzymanymi materiałami w szczególności dotrzymać warunków decyzji pozwolenia na budowę i wykonać zgodnie z wiedzą techniczną, zasadami sztuki budowlanej, obowiązującymi normami i przepisami w tym przepisami prawa budowlanego i przepisami dotyczącymi ochrony środowiska, oraz w uzgodnieniu z zamawiającym;
    3) kierowanie robotami sprawowane będzie przez pracowników Wykonawcy posiadających odpowiednie uprawnienia budowlane. Zmiana osób pełniących funkcje kierownicze na budowie, w stosunku do wykazu zawartego w ofercie, a także w trakcie trwania budowy, wymaga każdorazowo akceptacji i zatwierdzenia Zamawiającego,
    4) zastosowane materiały muszą być dopuszczone do obrotu i stosowania w budownictwie na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.
    5) usunięcie wszelkich szkód oraz pokrycie strat, które mogą zaistnieć w trakcie wykonawstwa i przywrócenie do stanu pierwotnego pomieszczeń i terenów czasowo zajętych w związku z wykonywaniem robót oraz uporządkowanie terenów w pobliżu terenu budowy.
    3. Dokumenty opisujące prace niezbędne do wykonania zamówienia dostarczone przez Zamawiającego:
    1) Projekty (br. budowlana, instalacyjna, gazowa i elektryczna), decyzja pozwolenia na budowę - Zał. Nr I,
    2) Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (br. budowlana i instalacyjna), - Zał. Nr II,
    3) Przedmiary robót (br. budowlana, instalacyjna, elektryczna), - Zał. Nr III.
    4. Podane ww. dokumentach nazwy własne zastosowane przez projektanta, są przykładowe. Dopuszcza się materiały i urządzenia równoważne w stosunku do przywołanych ww. dokumentach, jednak winny one uzyskać akceptację Zamawiającego. Rozwiązania równoważne zgodnie ze swoją definicją, muszą posiadać parametry nie gorsze niż wskazane ww. dokumentach
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452141001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium:
    Przystępując do przetargu każdy z wykonawców zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 20 000 zł (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych). Wadium powinno być wniesione przed upływem terminy składania ofert

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.krzyzanowice.pl/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach