Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego w Krzepicach

Gmina Krzepice ogłasza przetarg

  • Adres: 42-160 Krzepice, ul. Częstochowska 13
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 034 3175172 , fax. 034 3175172
  • Data zamieszczenia: 2009-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Krzepice
    ul. Częstochowska 13 13
    42-160 Krzepice, woj. śląskie
    tel. 034 3175172, fax. 034 3175172
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzepice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Przedszkola Samorządowego w Krzepicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące w szczególności:docieplenia ścian zewnętrznych, docieplenie stropodachu, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wentylacje pomieszczeń, wymianę instalacji wodno- kanalizacyjnej, modernizację kotłowni i
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452100002
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta winna być zabezpieczona wadium wniesionym przed terminem złożenia ofert do dnia 07.05.2009 r. godz. 10.00. w wysokości - 5.000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy : Spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. ; 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym zamówieniem.; 2. Udokumentują wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie 2 roboty o podobnym charakterze o wartości min. 500.000,00 zł (każda z nich) i posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie np. (referencje).; 3. Dysponują lub będą dysponować osobami, posiadającą uprawnienia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia, wymagane przepisami Prawa Budowlanego ( uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, wentylacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych) oraz należącymi do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.; 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w pkt. X specyfikacji istotnych warunków zamówienia .
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnieniu warunków zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz.U. z 2007 r. Nr 223 poz. 1655 z późn. zmianami) zał. nr 2/.; 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.; 3.Wykaz potwierdzający wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy- w tym okresie - 2 roboty o podobnym charakterze o wartości min. 500.000,00 zł (każda z nich) i posiadają dokumenty potwierdzające, że roboty zostały wykonane należycie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania i zamawiającego oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie /np. referencje/- zał. nr 3.; 4.Wykaz, zawierający imię i nazwisko osób, którymi Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował a które będą odpowiedzialne za realizację zamówienia wraz z ich uprawnieniami budowlanymi do kierowani robotami budowlanymi w specjalności: konstrukcyjno - budowlanej; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, wentylacyjnych; instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych), wraz z aktualnymi zaświadczeniami z właściwej Izby Inżynierów Budownictwa, potwierdzające przynależność tych osób do Izby wg. - zał. Nr 4, lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób do kierowania robotami budowlanymi z uprawnieniami i przynależnością do Izby jak wyżej jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby którymi będzie dysponował.; 5.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.; 6.Zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem opłat oraz składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.; Wykonawca/y mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej składa dokumenty zgodnie z przepisami rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U.Nr 87, poz. 605 z późn. zmianami)I. Inne dokumenty wymagane przez Zamawiającego: 1. Formularz ofertowy / zał. nr 1 /.; 2.Kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną. UWAGA: Kosztorys ofertowy jest jedynie dokumentem, który będzie wykorzystany do obliczenia należnego wynagrodzenia Wykonawcy w przypadku odstąpienia od umowy, a więc w sytuacji uregulowanej w § 11. wzoru umowy. Kosztorys ofertowy nie będzie miał zastosowania na etapie oceny ofert.; 3. Potwierdzenie wniesienia wadium.; 4. Wykaz podwykonawców którzy będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia - zał. Nr 5.; 5. Harmonogram rzeczowo - finansowy - zał. Nr 7.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krzepice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach