Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 273 przy ul. J. Olbrachta 28 w Warszawie, (sprawa znak 15/ZP/2020).

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 01-003 Warszawa, Al. Solidarności
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686 , fax. 224 435 600
  • Data zamieszczenia: 2020-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
    Al. Solidarności 90
    01-003 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, fax. 224 435 600
    REGON: 15259663001610
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 273 przy ul. J. Olbrachta 28 w Warszawie, (sprawa znak 15/ZP/2020).
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonie robót budowlanych, na podstawie dokumentacji projektowej, obejmującej termomodernizację budynku przedszkola w ramach realizacji zadania pn. „Termomodernizacja budynku Przedszkola nr 273 przy ul. J. Olbrachta 28” - Etap I. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie, między innymi, niżej wymienionych robót budowlanych: 1) Demontaże: Demontażowi i utylizacji lub wywózce podlegają wszystkie elementy nieprzewidziane do ponownego użycia, takie jak: a) kraty okienne, b) parapety zewnętrzne, c) zwody poziome i przewody odprowadzające inst. odgromowej na dachach i elewacjach, d) kratki wentylacyjne i żaluzje na elewacjach, e) rynny i rury spustowe odwodnienia dachu f) wpusty dachowe i wywiewki, g) wyłaz dachowy, h) obróbki blacharskie ścianek attykowych, i) oprawy oświetlenia zewnętrznego, j) inne wskazane na rysunkach elementy na elewacjach. Demontażowi tylko na czas robót podlegają wskazane na rysunkach elementy takie jak: kamery, syreny, czujki ruchu i inne elementy instalacji monitoringu i innych niskoprądowych, tablice, szyldy, kasetony podświetlane, uchwyty na flagi itp. 2) Rozbiórki izolacji bitumicznych na dachach. 3) Zabezpieczenie drzew i krzewów na czas wykonywania robót (w zakresie prac związanych z Termomodernizacją elewacji). 4) Remont schodów. 5) Balustrady schodów. 6) Termomodernizacja elewacji: a) naprawy elewacji, b) docieplenie elewacji, c) wykończenie elewacji, d) parapety zewnętrzne, e) kraty okienne, f) inne elementy na elewacjach. 7) Remont dachu: a) docieplenie stropodachu, b) docieplenie kanałów odwadniających, c) izolacja połaci dachu, d) remont zadaszeń wejść i nadbudówki, e) remont zadaszenia wejścia głównego, f) obróbki blacharskie, g) remont kominów, h) wyłazy, wywiewki i wpusty dachowe, i) budki dla ptaków. 2. Szczegółowy opis, zakres oraz sposób wykonania przedmiotu zamówienia określa: 2.1) Dokumentacja Projektowa Termomodernizacji budynku Przedszkola nr 273 przy ul. Olbrachta 28 w Warszawie, opracowany przez biuro projektowe „Woźnicki Zdanowicz Architekci” Al. Niepodległości 157 lok.6, 02-555 Warszawa . W skład dokumentacji projektowej wchodzą niżej wymienione dokumenty: a) Projekt wykonawczy termomodernizacji budynku Przedszkola nr 273 w branży budowlanej oraz elektrycznej, b) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych: branża budowlana oraz elektryczna, c) Przedmiar robót budowlanych oraz elektrycznych, służący do celów informacyjnych. 2.2) Opinia przyrodnicza wykonana przez Studio „KLON”. 2.3) Decyzja RDOŚ z dnia 12 lutego 2020 r. 2.4) Wzór umowy. 2.5) Zgłoszenie wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę. Uwaga! Wskazana w ppkt 2.1) dokumentacja projektowa zawiera również roboty dotyczące: a) demontażu okien, drzwi i witryn zewnętrznych; b) rozbiórki z wywózką gruzu studzienek doświetlających, ewentualnych ścianek dociskowych ścian piwnicznych, nawierzchni utwardzonych w rejonie wykopów; c) wykopów; d) remontu i docieplenia ścian fundamentowych i cokołu; e) odtworzenia nawierzchni (w zakresie związanym z wykopami); f) studzienki doświetlającej; g) wymiany okien; h) wymiany drzwi zewnętrznych aluminiowych; i) wymiany drzwi zewnętrznych stalowych; które nie są objęte niniejszym zamówieniem i nie będą wykonywane w ramach tego zamówienia. Roboty te nie zostały uwzględnione w przedmiarze robót i nie należy tych robót uwzględniać przy wyliczaniu ceny oferty. 3. Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. Zamawiający wymaga, aby osoby realizujące przedmiot zamówienia i wykonujące czynności dotyczące prac ogólnobudowlanych i elektrycznych, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, zgodnie z ustawą z dnia 26.06.1974 r. - Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2019 r. poz. 1040 z późn. zm.). Sposób dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 3 do SIWZ. 4. Zgodnie z treścią § 3 ust. 2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 300.000,00 zł (słownie: trzysta tysięcy zł 00/100), przez cały okres trwania umowy, która obejmować będzie jego odpowiedzialność kontraktową jak i deliktową. 5. Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 478.984,13 zł. 6. Gwarancja i rękojmia: Wykonawca udzieli gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia na okres minimum 36 miesięcy. Wykonawca może zaproponować wydłużenie okresu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia do 60 miesięcy. Okres gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia stanowi kryterium oceny ofert – patrz Część XIII SIWZ. Okres rękojmi wynosi 60 miesięcy - § 11 ust 4 wzoru umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań, w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. ETAP SKŁADANIA OFERT: 1)Wykonawca składa ofertę, sporządzoną zgodnie z wymaganiami Zamawiającego wskazanymi w Części X SIWZ, składa się ona z wypełnionego Formularza ofertowego o treści zgodnej z wzorem stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ oraz wypełnionego Formularza „Doświadczenie personelu kluczowego”, stanowiącego Załącznik nr 8 do SIWZ (ww. formularze nie podlegają uzupełnieniu po upływie terminu składania ofert). 2) Ponadto, do oferty należy dołączyć: a) dokument (np. Pełnomocnictwo, odpis z właściwego rejestru np. Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej Rzeczpospolitej Polskiej lub umowa spółki cywilnej itp.) potwierdzający, że oferta została podpisana przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentowania Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych załączonych do oferty dokumentów. b) jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu, zobowiązany jest zamieścić informacje o tych podmiotach w oświadczeniach (Załączniki nr 2a) i 2b) do SIWZ), oraz musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności załączając do oferty zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Zobowiązanie, należy złożyć na piśmie w formie oryginału, a jego treść musi w sposób wyraźny i jednoznaczny wyrażać wolę oddania Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie odpowiedniego zasobu. Zamawiający wymaga aby składany dokument wskazywał w szczególności: - sposób wykorzystania zasobów przez Wykonawcę oraz zakres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego (w przypadku udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia należy imiennie wskazać osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia), - okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego, - jakie prace wykona podmiot, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, których wskazane zdolności dotyczą. Wzór zobowiązania stanowi Załącznik nr 5 do SIWZ. W odniesieniu do warunków dotyczących zdolności technicznych lub zawodowych, doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach innych podmiotów, jeśli podmioty te zrealizują robotę budowlaną, do realizacji których te zdolności są wymagane (podwykonawstwo). Uwaga! 3) Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert przekazuje Zamawiającemu (bez wezwania) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 4 do SIWZ. Ww. oświadczenie powinno być złożone: a) w oryginale (w formie pisemnej) lub kopii poświadczonej za „zgodność z oryginałem”, b) poświadczenie za „zgodność z oryginałem” następuje przez opatrzenie kopii dokumentu lub kopii oświadczenia, sporządzonych w postaci papierowej, własnoręcznym podpisem, c) poświadczenie za „zgodność z oryginałem” dokonuje odpowiednio Wykonawca lub w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, każdy z Wykonawców w zakresie oświadczenia, które każdego z nich dotyczy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, nie prowadza do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Oferta wspólna (np. konsorcjum lub spółka cywilna): Wykonawcy występujący wspólnie składają jedną ofertę, przy czym: 1) oświadczenie, o którym mowa w Części III.3. dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, składa każdy z Wykonawców oddzielnie, 2) oświadczenie, o którym mowa powyżej w ppkt 3, składa każdy z Wykonawców oddzielnie(dotyczy przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej), 3) pozostałe oświadczenia i dokumenty składają wszyscy Wykonawcy wspólnie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach