Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku OSP w Orzechu

Wójt Gminy Świerklaniec ogłasza przetarg

  • Adres: 42-622 Świerklaniec, Młyńska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 844 853 , fax. 322 844 852
  • Data zamieszczenia: 2019-04-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Świerklaniec
    Młyńska 3
    42-622 Świerklaniec, woj. śląskie
    tel. 322 844 853, fax. 322 844 852
    REGON: 54000900000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.swierklaniec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku OSP w Orzechu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie wewnętrznych i zewnętrznych robót budowlanych na budynku OSP w Orzechu. Zadanie należy wykonać w ramach dwóch etapów robót: ETAP 1 - dokończenie robót budowlanych polegających na termomodernizacji budynku OSP w Orzechu, zgodnie z dokumentacją techniczną stanowiącą załącznik nr 1 do SIWZ. Zadanie w szczególności obejmuje: 1) wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych, 2) wykonanie ocieplenia stropu nad ostatnią kondygnacją ogrzewaną 3) prace towarzyszące: wykonanie opaski oraz chodnika z kostki brukowej, instalacji odgromowej 4) przebudowę kotłowni węglowej na gazową 5) wymiana instalacji CO oraz CWU 6) wykonanie instalacji odgromowej ETAP 2 – wykonanie robót budowanych polegających na remoncie pomieszczeń w budynku OSP. Zadanie obejmuje min: 1) Remont 3 łazienek. 2) Remont zespołu dwóch garaży 3) Remont klatki schodowej wraz z renowacją schodów. 4) Renowacja parkietu w sali świetlicowej. 5) Remont kuchni. 6) Wykonanie opaski z kostki brukowej (wymiana kostek) na zewnątrz budynku. 7) Odtworzenie ogrodzenia. Szczegółowy zakres prac określa załącznik nr 1a do SIWZ - opis przedmiotu zamówienia dla ETAPU 2
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości: ETAP 1 - 5 000,00 zł ETAP 2 – 1 500,00 zł 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 2.1 pieniądzu; 2.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej,z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 2.3 gwarancjach bankowych; 2.4 gwarancjach ubezpieczeniowych; 2.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn zm.). Szczegóły dot. wadium zawiera rozdział XIX SIWZ
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunku w tym zakresie
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia braku podstawy do wykluczenia Wykonawcy z postępowania, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, Wykonawca składa, stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy (w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy), oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: 1.Wykaz osób zatrudnionych na umowę o pracę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ 2.Kopie polisy lub innego dokumentu (wraz z potwierdzeniem opłaconych składek), który potwierdza, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem przedmiotu umowy, w tym ubezpieczenia budowy i robót z tytułu szkód, które mogą zaistnieć w związku z możliwymi do zaistnienia zdarzeniami losowymi na łączną sumę gwarancyjną minimum 100 000,00 zł ETAP 1 oraz minimum 50 000,00 zł ETAP 2 3.Uproszczony kosztorys robót. 4.Oświadczenie o podjęciu obowiązków kierownika budowy (tylko ETAP 1).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach