Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku OSP w miejscowości Nowy Jasień w Gminie Lubochnia

Gmina Lubochnia ogłasza przetarg

  • Adres: 97-217 Lubochnia, ul. Tomaszowska
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 447 103 510 , fax. 447 103 022
  • Data zamieszczenia: 2021-02-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubochnia
    ul. Tomaszowska 9
    97-217 Lubochnia, woj. łódzkie
    tel. 447 103 510, fax. 447 103 022
    REGON: 59064814900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.lubochnia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku OSP w miejscowości Nowy Jasień w Gminie Lubochnia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w formule zaprojektuj i wybuduj dla inwestycji pn Termomodernizacja budynku OSP w miejscowości Nowy Jasień w Gminie Lubochnia 2. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót budowlanych. 3. Przewidywany zakres robót budowlanych: - demontaż istniejących krat okiennych, - demontaż istniejących okien i drzwi, - montaż nowych okien i drzwi, - montaż krat okiennych, - wykonanie robót ziemnych niezbędnych do wykonania docieplenia ścian piwnicy, - wykonanie ocieplenia ścian zewnętrznych wraz z warstwa ochronna z kleju i siatki - wykonanie warstwy tynkarskiej o grubości ziarna 0,5 mm -0m7 mm – silikonowa lub silikatowa typu „baranek” - ścianę szczytowa przylegającą do sąsiedniej nieruchomości wykonać w wysokości 30cm ponad połać dachowa i wykonać obróbkę blacharską - wykonanie ocieplenia stropu nad parterem wraz z wykonaniem wylewki betonowej o grubości min. 4 cm zbrojonej siatką, - wykonanie ocieplenia stropu nad piwnicą wraz z warstwa ochronna z kleju i siatki, - wykonanie prac tynkarskich, - wykonanie obróbek blacharskich, - odtworzenie instalacji odgromowej, - demontaż istniejących opraw oświetleniowych, - wymiana opraw oświetleniowych i montaż oświetlenia energooszczędnego typu LED, - przebudowę systemu grzewczego na zasilanie budynku w gaz z projektowanej instalacji zbiornikowej na gaz płynny z pojedynczym zbiornikiem naziemnym o pojemności minimum 4850 dm3 wraz z instalacja centralnego ogrzewania i grzejnikami i instalacja ciepłej wody użytkowej, - wydzielenie pomieszczenia na kotłownię, - wymianę obróbek blacharskich oraz wykonanie innych robót towarzyszących niezbędnych do wykonania prawidłowej termomodernizacji budynku, - wymiana drzwi garażowych podnoszonych automatycznie na nowe drzwi garażowe podnoszone automatycznie. - Wykończenie zewnętrzne okapu oraz spodu zadaszenia nad wejściem głównym – z paneli komorowych PCW w systemie NRO – koszt nie objęty wnioskiem o dofinansowanie 4. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie dokumentacji projektowej Wykonawca jest zobowiązany do: 1) wykonania projektu budowlanego termomodernizacji budynku w 5 egz. + 1 egz. w formie elektronicznej z uwzględnieniem wymagań zawartych w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r. poz. 1333 ) oraz Rozporządzenia Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (t. j. Dz.U. 2020 poz. 1609) w skład których należy uwzględnić: a) zaktualizowaną w terenie mapę do celów projektowych b) projekt zagospodarowania terenu c) projekt architektoniczno-budowlany c) projekt techniczny d) w zależności od potrzeb opinie, uzgodnienia, pozwolenia i inne dokumenty, których obowiązek dołączenia wykaz przepisów odrębnych ustaw, lub kopii tych opinii, uzgodnień, pozwoleń i innych dokumentów. e) informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (bioz) zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003r. (Dz. U. Nr. 120, poz. 1126), 2) Sporządzenia przedmiaru robót z nazwami i kodami według wspólnego słownika zamówień CPV (zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004r. (t.j.Dz. U.z 2013r. poz. 1129) w 2 egz. + 1 w wersji elektronicznej w formacie PDF i w programie NORMA lub innym kosztorysowym, 3) Sporządzenia kosztorysu inwestorskiego w 2 egz. + 1 egz. w wersji elektronicznej w formacie PDF i w programie NORMA lub innym kosztorysowym, zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego (Dz. U. z 2004r. Nr. 130, poz. 1389 z późn. zm.), 4) Opracowania specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych zgodnie z rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z 2 września 2004 (Dz. U. z 2013r. poz. 1129) w 2 egz. + 1 w formie elektronicznej, 5) Opracowanie wniosku i uzyskanie decyzji o ustaleniu lokalizacji inwestycji celu publicznego/warunków zabudowy (jeśli dotyczy) 6) Wykonanie dokumentacji geotechnicznej posadowienia budynków wraz z jej zatwierdzeniem (jeśli dotyczy) 7) Wykonanie niezbędnych badań terenowych ( jeżeli dotyczy) 8) Uzyskania w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę lub skutecznego zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych 9) Przygotowania terenu pod inwestycję. 10) Wykonania robót budowlanych na podstawie opracowanych projektów. 11) Opracowania instrukcji pożarowej budynku 12) Opracowanie inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej 13) Opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej 14) Zgłoszenie do UDT wykonanej instalacji gazowej wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji 15) Uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie lub zawiadomienie o zakończeniu robót budowlanych 16) Uzyskanie wszelkich innych dokumentów niezbędnych do pozwolenia na użytkowanie lub zawiadomienie o zakończeniu robót budowlanych 5. Dokumentacja projektowo – kosztorysowa musi być opracowana w sposób zgodny z zasadami współczesnej wiedzy technicznej, obowiązującymi przepisami w tym techniczno – budowlanymi i ochrony środowiska. 6. Dokumentacja projektowo – kosztorysowa nie może przedmiotu zamówienia opisywać przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, chyba że jest to uzasadnione specyfikacja przedmiotu zamówienia lub nie można tego opisywać za pomocą dostatecznie dokładnych określeń, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważnie” lub inne równoważne wyrazy. 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawia Program Funkcjonalno-Użytkowy - załącznik nr 8 do SIWZ oraz audyt energetyczny - załącznik nr 9 do SIWZ 8. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy zgodnie z opracowaną dokumentacją projektową, zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami i polskimi normami oraz oddania przedmiotu niniejszej umowy Zamawiającemu w terminie w niej uzgodnionym. Zamawiający dopuszcza możliwość wykonania projektu w formie obowiązującej przed dniem zmiany prawa budowlanego tj. 19 września 2020r. umożliwiającej uzyskanie pozwolenia na budowę.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach