Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Lublinie ogłasza przetarg
- Adres: 20-078 Lublin, Żołnierzy Niepodległej
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 815 328 932, , fax. 815 325 318
- Data zamieszczenia: 2018-04-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Lublinie
Żołnierzy Niepodległej 8
20-078 Lublin, woj. lubelskie
tel. 815 328 932, , fax. 815 325 318
REGON: 43102941200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.lublin.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Oddziału terenowego Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Lublinie zlokalizowanego przy, ul. Lwowskiej 82, 22-600 Tomaszów Lubelski - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na Termomodernizacji budynku Oddziału terenowego Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa SP ZOZ w Lublinie zlokalizowanego przy, ul. Lwowskiej 82, 22-600 Tomaszów Lubelski 2. Oddział terenowy zlokalizowany jest w budynku o 2 kondygnacjach nadziemnych częściowo podpiwniczonym, powierzchnia użytkowa 200 m2, kubatura 546, 60 m3. 3. Zakres robót obejmuje: a.) Wykonanie robót budowlanych termomodernizacyjnych b.) Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w budynku związanych z częściową zmianą układu funkcjonalnego pomieszczeń parteru, poddasza i piwnic z dostosowaniem do wymogów stawianym terenowym oddziałom oraz ze spełnieniem wymogów stawianym obiektom publicznym/ zapewniony dostęp osobą niepełnosprawnym. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca ma obowiązek wnieść wadium przetargowe w wysokości 15.000,00 PLN 1) Wadium może być wniesione wyłącznie w następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2014 r. Nr 1804, z późn. zm.). 2). Wadium wnoszone w innej niż pieniądz formie musi posiadać ważność, co najmniej do końca terminu związania wykonawcy złożoną przez niego ofertą. 3). Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego w Banku Gospodarstwa Krajowego O/Lublin nr konta 42 1130 1206 0028 9107 4790 0001. 4). Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, Wykonawca dołącza do oferty kserokopię dowodu wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. 5). Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale w Sekretariacie Zamawiającego, a do oferty dołączyć kopię dokumentu posiadającą potwierdzenie złożenia dokonane przez Sekretariat. Zamawiający dopuszcza złożenie oryginału dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium w dokumentach ofertowych. 6). Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 7). Zwrot wadium nastąpi na warunkach określonych w art. 46 ust. 1, 1a, 2, 4 ustawy Prawo zamówień publicznych 8). Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego 9). Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami: a. jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 , pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej b. jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie lub nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy c. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 8 do SIWZ – należy je złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp. (nie dotyczy przypadku gdy wpłynie tylko jedna oferta) W przypadku Wykonawców występujących wspólnie w/w dokument składa każdy z Wykonawców występujących wspólnie. 2. Dokumenty wymagane do złożenia wraz z ofertą. 2.1. Wypełniony formularz oferty stanowiący załącznik Nr 1 do SIWZ 2.2. Wykaz dotyczący części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom z podaniem nazw (firm) podwykonawców (Załącznik Nr 6 do SIWZ) – jeżeli dotyczy. 2.3. Dowód potwierdzający wniesienie wadium
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Rozbudowa i przebudowa budynku Zespołu Szkół nr 1 w Kraśniku
Dodano: 2024-05-07 - „Zwiększenie oraz poprawa przestrzeni leczniczej przyziemia i parteru części średniowschodniej oraz łącznika SPZOZ w Radzyniu Podlaskim wraz z poprawą komunikacji pionowej." Etap I
Dodano: 2024-04-29 - Utworzenie centrum wypoczynku i rekreacji dla mieszkańców wsi Księżpol
Dodano: 2024-04-25 - Budowa nowego pawilonu opieki długoterminowej w celu zwiększenia dostępności pacjentów do ZOL w Wojewódzkim Szpitalu Specjalistycznym w Białej Podlaskiej.
Dodano: 2024-04-20 - Przebudowa sieci drogowej w Gminie Tyszowce
Dodano: 2024-04-19 - „PRZEBUDOWA ORAZ ZMIANA SPOSOBU UŻYTKOWANIA CZĘŚCI BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ NA PRZEDSZKOLE - ETAP I”,
Dodano: 2024-04-17 - Roboty remontowe części pomieszczeń w budynkach Szkół na terenie Gminy Kłoczew
Dodano: 2024-04-16 - Budowa i modernizacja infrastruktury Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Kraśniku
Dodano: 2024-04-12 - Budowa chodnika w ul. Kombatantów w Nałęczowie na odcinku 406 m m (od ul. Batalionów Chłopskich do ul. Kamieniak)
Dodano: 2024-04-12 - Roboty budowlane polegające na remoncie budynku Urzędu Gminy w Łukowej
Dodano: 2024-04-12