Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Ciechankach

Gmina Puchaczów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-013 Puchaczów, ul. Lubelska 22
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2024-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Puchaczów
    ul. Lubelska 22
    21-013 Puchaczów, woj. lubelskie
    REGON: 000550143
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.puchaczow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Ciechankach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    4.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. „Termomodernizacja budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Ciechankach” – w systemie zaprojektuj i wybuduj"Opis inwestycji ujęty w we wniosku w programie POLSKI ŁAD: Inwestycja będzie polegała na termomodernizacji budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Ciechankach. Zakres inwestycji obejmie m.in.: wykonanie docieplenia budynku, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, modernizację źródła ciepła, montaż instalacji fotowoltaicznej, modernizację instalacji wewnętrznych obiektu. Inwestycja poprawi efektywność energetyczną budynku, zmniejszy koszty eksploatacji obiektu i poprawi jakość środowiska przyrodniczego.4.2. Zakres świadczenia Wykonawcy obejmuje zaprojektowanie i wykonanie zagospodarowania terenu, remontu, termomodernizacji, przebudowy i rozbudowy budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Ciechankach. Dane liczbowe budynku istniejącego:Powierzchnia zabudowy 201,44 m2Powierzchnia całkowita 411,77 m2Powierzchnia netto (w tym użytkowa) 320,77 m2Kubatura 1738,00 m3Wymiary 19,53x10,78 mWysokość 9,72mW ramach przedmiotowej inwestycji wykonawca winien dokonać:4.2.1. Zagospodarowanie terenu przy budynku Osp w m. Ciechanki, a w szczególności prace:a) branża budowalna:- wykonanie wewnętrznego ciągu pieszo-jezdnego z kostki betonowej,- wykonanie miejsc parkingowych z kostki betonowej,- wykonanie chodników i opasek wokół budynku z kostki betonowej,- wykonanie utwardzonego i ogrodzonego placu pod śmietnik,- uporządkowanie zieleni: wykonanie trawników, drobnych nasadzeń z krzewów ozdobnych,b) branża sanitarna:- wykonanie fragmentu zewnętrznej instalacji kanalizacji sanitarnej,- likwidacja istniejącego przyłącza gazu ziemnego i wykonanie nowego przyłącza gazuziemnego,c ) branża elektryczna: - wykonanie zewnętrznej linii energetycznej (wlz) od złącza zlokalizowanego przez PGE,- demontaż istniejącego przyłącza napowietrznego oraz złącza pomiarowego na ścianie budynku.4.2.2. Remontu, termomodernizacji, przebudowy i rozbudowy budynku OSP w m. Ciechanki a w szczególności prace:a) branża budowalna:- Dobudowa garażu, klatki schodowej, węzła sanitarnego, szatni,- Przebudowa pomieszczeń wewnętrznych,- Wymiana konstrukcji dachu,- Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,- Docieplenie ścian zewnętrznych budynku (BSO),- Docieplenie ścian fundamentowych,- Docieplenie poddasza,- Dostosowanie budynku do korzystania przez osoby niepełnosprawne,b) branża sanitarna:- Instalacja wodociągowa bytowo-socjalna,- Instalacja kanalizacji sanitarnej,- Instalację grzewcza centralnego ogrzewania wraz z przebudową kotłowni,- Instalację wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej,- Instalację klimatyzacji wybranych pomieszczeń/głownie sala wielofunkcyjna/,c ) branża elektryczna: - Instalacja oświetlenia LED,- Instalacja oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego – baza LED,- Instalacja gniazd wtykowych,- Instalacja odgromowa, uziemiająca i wyrównania potencjałów,- Instalacja wyłączenia pożarowego budynku (przy wejściu głównym),- Zasilenie odbiorów wydanych przez branżę instalacyjną,- Zasilanie syreny alarmowej,- Instalacja fotowoltaiczna,4.3. Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje: Obowiązki Wykonawcy w zakresie projektowania obejmują zakres wskazany w Programie Funcjonalno-Użytkowym (dalej PFU) oraz niniejszej umowie w szczególności zaprojektowanie oraz wykonanie zagospodarowania terenu, remontu, termomodernizacji, przebudowy i rozbudowy budynku Ochotniczej Straży Pożarnej w Ciechankach w tym:1) Opracowanie projektu koncepcyjnego zawierającego wizualizacje przedstawiające podstawowe rozwiązania. 2) Zamawiający w terminie do 14 dni roboczych od otrzymania projektu koncepcyjnego wniesie do niego uwagi lub go zaakceptuje.3) W przypadku wniesienia uwag, o których mowa w pkt 2) wykonawca jest zobowiązany uwzględnić je w ostatecznej wersji projektu koncepcyjnego w terminie do 5 dni roboczych od dnia ich otrzymania.4) Zaakceptowany przez zamawiającego projekt koncepcyjny jest podstawą do rozpoczęcia wykonywania Dokumentacji Projektowej5) Na bazie opracowanej koncepcji opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:a) projekt budowlany opracowany zgodnie z ustawą Prawo budowlane i obejmujący wszystkie opracowania wymagane przepisami tej ustawy, Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarze);b) projekty wykonawcze dla całego zakresu zamówienia opracowane zgodnie Rozporządzenie Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. 2021 poz. 2454). - w formie papierowej (2 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarze);c) kosztorys inwestorski opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarze);d) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Rozwoju z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarze). e) Badania geotechniczne w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarze),f) opracowanie informacji bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ) w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarze), 6) uzyskanie niezbędnych do realizacji zamówienia wymaganych prawem decyzji, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;7) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),8) uzyskanie zamiennego pozwolenia na budowę o ile zaistnieje taka konieczność9) wykonanie prac budowlanych na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ obejmujących także: - sporządzenie opinii geotechnicznej pod realizację inwestycji;- uzyskanie niezbędnych warunków i opinii do projektu, opinii i uzgodnień wymaganych prawem, uzyskanie decyzji wymaganych prawem;- pełną obsługę geodezyjną;- przeprowadzenie wymaganych w PFU, dokumentacji projektowej i STWIORB prób, ekpertyz i badań;- ponoszenie opłat za zajęcie pasa drogowego, opłat za nadzory obce i badania wymagane dla uzyskania nieprawomocnego pozwolenia na użytkowanie;- sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej;- zapewnienie nadzoru autorskiego w całym okresie realizacji robót;- wykonanie robót budowlano – montażowych na podstawie projektów, w tym m.in. odwodnienia wykopów i wymiany gruntu, jeśli będzie konieczna;- sporządzenie instrukcji ruchu, BHP, obsługi i konserwacji urządzeń;- zorganizowanie i przeprowadzenie ruchu urządzeń;- uporządkowanie i odtworzenie terenu po zakończeniu budowy;- po wykonaniu robót ziemnych pas drogowy należy doprowadzić do stanu zastanego;- świadczenie usług gwarancyjnych;10) wykonanie obsługi geodezyjnej;11) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, w tym opracowanie map inwentaryzacyjnych;12) zgłoszenie zakończenia robót i/lub uzyskanie nieprawomocnego pozwolenia na użytkowanie w imieniu Zamawiającego. W trakcie sporządzania dokumentacji technicznej Zamawiający zastrzega sobie prawo akceptacji w zakresie przyjętych rozwiązań projektowych i materiałowych na każdym etapie projektowania oraz zaakceptowania dokumentacji po jej wykonaniu.4.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w PFU załączniku Nr 1 do SWZWarunki realizacji Umowy i jej zakres przedmiotowy, w tym zakres prac projektowych oraz robót określa Program funkcjonalno-użytkowy (dalej zwany również: „PFU”).Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w PFU. Wstępny przedmiar robót ma charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nie ujętych we wstępnym przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej we wstępnym przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia -jeżeli roboty te ujęte były w PFU. Zamawiający informuje, iż zamówienie jest dofinansowane ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych. Numer wniosku o dofinansowanie: Edycja8/2023/7313/PolskiLad
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 15 000,00 PLN(słownie zł: piętnaście tysięcy złotych 00/100).12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Bank Spółdzielczy w Łęcznej O/Puchaczównr rachunku: 80 8693 0006 0000 0172 2006 0015z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: ZP/4/2024”12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.12.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji /poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanejw gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy Pzp.12.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowej w zakresie:Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niżw okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -w tym okresie:co najmniej jedną robotę budowlaną, w ramach której wykonano budowę lub przebudowę budynku o powierzchni zabudowy min. 300 m2 w zakresie której wchodziło wykonanie instalacji sanitarnych i elektrycznych,2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówieniai skierują do jego realizacji:a) min. jedną osobą (projektant w branży architektonicznej) posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności architektonicznej lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane równoważne do wyżej wskazanych,b) min. jedną osobą (projektant w branży konstrukcyjno-budowlanej) posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane równoważne do wyżej wskazanych,c) min. jedną osobą (projektant w branży sanitarnej) posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych oraz kanalizacyjnych, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane równoważne do wyżej wskazanych,d) min. jedną osobą (projektant w branży elektrycznej) posiadającą uprawnienia do projektowania bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane równoważne do wyżej wskazanych,e) min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję projektanta w branży drogowej) posiadającą uprawnienia budowlane do projektowania w specjalności inżynieryjnej drogowej, których zakres uprawnia go do projektowania robót objętych przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane równoważne do wyżej wskazanych,W zakresie wykonywania robót:f) min. jedną osobą (Kierownik budowy w branży konstrukcyjno-budowlanej) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane równoważne do wyżej wskazanych,g) min. jedną osobą (Kierownik robót w branży sanitarnej) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych oraz kanalizacyjnych, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane równoważne do wyżej wskazanych,h) min. jedną osobą (Kierownik robót w branży elektrycznej) posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane równoważne do wyżej wskazanych,i) min. jedną osobą (która będzie pełnić funkcję kierownika robót w branży drogowej) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej, lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane równoważne do wyżej wskazanych,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-07-29

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach