Przetargi.pl
Poprawa efektywności energetycznej budynków gminnych

Gmina Rossosz ogłasza przetarg

  • Adres: 21-533 Rossosz, ul. Lubelska 8
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. (83) 378 45 57
  • Data zamieszczenia: 2024-07-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Rossosz
    ul. Lubelska 8
    21-533 Rossosz, woj. lubelskie
    tel. (83) 378 45 57
    REGON: 001085100
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rossosz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Poprawa efektywności energetycznej budynków gminnych
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Projekt realizowany w systemie zaprojektuj – wybuduj obejmuje wykonanie następujących działań: 1. Termomodernizacja części budynku w Zespole Placówek Oświatowych wraz z halą sportową obejmująca docieplenie elewacji, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę oświetlenia na energooszczędne, modernizację kotłowni z wymianą kotła CO. 2. Termomodernizacja budynku po Przedszkolu wraz z adaptacją na cele publiczne i dostosowaniem dla osób z niepełnosprawnościami, obejmująca docieplenie elewacji, modernizację instalacji elektrycznej, wymianę oświetlenia na energooszczędne, modernizację kotłowni z wymianą kotła CO i instalacji ogrzewania. Ponadto modernizacja instalacji sanitarnej, wykonanie wejścia dostępnego dla osób niepełnosprawnych. 3. Modernizacja zdegradowanych budynków zaplecza technicznego przy Gminnym Ośrodku Kultury, przy budynku po Przedszkolu wraz z terenem wokół niego, przy Urzędzie Gminy wraz z jego modernizacją.4.3 Zakres świadczenia wykonawcy obejmuje:1) opracowanie map do celów projektowych, map inwentaryzacyjnych a także map podziałowych jeżeli zajdzie taka konieczność,2) opracowanie koncepcji projektów i uzyskanie akceptacji Zamawiającego,3) Opracowanie Dokumentacji Projektowej zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym – dalej PFU (zał. Nr 1 do SWZ) zawierającej:a) Projekt architektoniczno - budowlany (w skład którego wejdą niezbędne do uzyskania pozwolenia na budowę) zawierający: projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany wraz z informacją bioz, charakterystyka energetyczna z analizą wysokoefektywnych alternatywnych źródeł energii, badania hydrogeologiczne gruntu - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarz);b) Projekt techniczny w tym: projekt architektoniczny, projekt konstrukcyjny, projekt instalacji sanitarnych, projekt instalacji elektrycznych, - w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarz);c) Projekty wykonawcze poszczególnych branż w skład którego wejdą niezbędne wymagane projekty- w formie papierowej (5 egzemplarzy) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarz);Część architektoniczno – konstrukcyjna: projekt architektoniczny techniczny, projekt konstrukcyjny wykonawczy,Część elektryczna: projekt instalacji wewnętrznych linii zasilających, podłączenia urządzeń, instalacji elektrycznej oświetleniowej i gniazd wtykowych, projekt instalacji wewnętrznych teletechnicznej, projekt instalacji oświetleniowej zewnętrznej,Część sanitarna: projekt przyłączy wodociągowych lub sieci wodociągowej, projekt przyłączy kanalizacji sanitarnej odprowadzającej ścieki, projekt pompy ciepła, projekt instalacji wewnętrznej wod. - kan., projekt instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania d) Kosztorys opracowany zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym , przedmiary i specyfikacje poszczególnych robot - w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarz);e) specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego oraz zgodnie z rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego – w formie papierowej (2 egzemplarze) oraz w formie elektronicznej na płycie CD/DVD (1 egzemplarz).4) uzyskanie wymaganych prawem decyzji, warunków, opinii, uzgodnień i sprawdzeń Dokumentacji Projektowej dla planowanego przedsięwzięcia;5) uzyskanie pozwolenia na budowę lub dokonanie zgłoszenia zamiaru wykonania robót budowlanych (zgodnie z przesłankami wynikającymi z Prawa budowlanego),6) wykonanie prac budowlanych polegających na termomodernizacji części budynku w Zespole Placówek Oświatowych wraz z halą sportową obejmująca docieplenie elewacji, wymianę stolarki okiennej i drzwiowej, wymianę oświetlenia na energooszczędne, modernizację kotłowni z wymianą kotła CO. Termomodernizacji budynku po Przedszkolu wraz z adaptacją na cele publiczne i dostosowaniem dla osób z niepełnosprawnościami, obejmująca docieplenie elewacji, modernizację instalacji elektrycznej, wymianę oświetlenia na energooszczędne, modernizację kotłowni z wymianą kotła CO i instalacji ogrzewania. Ponadto modernizacja instalacji sanitarnej, wykonanie wejścia dostępnego dla osób niepełnosprawnych. Modernizacji zdegradowanych budynków zaplecza technicznego przy Gminnym Ośrodku Kultury, przy budynku po Przedszkolu wraz z terenem wokół niego, przy Urzędzie Gminy wraz z jego modernizacją na podstawie wykonanej Dokumentacji Projektowej opracowanej zgodnie z PFU stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ;7) wykonanie obsługi geodezyjnej;8) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, w tym opracowanie map inwentaryzacyjnych,9) zgłoszenie zakończenia robót i/lub uzyskanie pozwolenia na użytkowanie w imieniu Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71000000-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 12.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 50 000 PLN (słownie: czterdzieści tysięcy zł 00/100).12.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach:a) pieniądzu;b) gwarancjach bankowych;c) gwarancjach ubezpieczeniowych;d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.12.3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego:Bank Spółdzielczy w Białej Podlaskiej, Oddział Rossosznr konta: 53 8025 0007 0420 0710 2000 0490z adnotacją „Wadium – Znak sprawy ZP.271.3.2024”12.4. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które zostanie zaksięgowane na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.12.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia Wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia, w postaci elektronicznej – przed upływem terminu składania ofert.12.6. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub poręczenia gwarancja lub poręczenie musi być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy:a) nazwę: dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta lub poręczyciela oraz wskazanie ich siedzib,b) kwotę wadium,c) termin ważności gwarancji/poręczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,d) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia kwoty wskazanej w gwarancji/poręczeniu na pierwsze żądanie Zamawiającego w sytuacjach zatrzymania wadium określonych w przepisach ustawy.12.7. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.12.8. Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium określono w przepisach art. 98 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 6.1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:6.1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.6.1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej;Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie6.1.4 zdolności technicznej lub zawodowejOpis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:co najmniej dwie roboty budowlane, z których każda:polegała na budowie lub przebudowie budynku o wartości min. 700 000 zł, a w jej zakres wchodziło wykonanie lub wymiana instalacji: wodno-kanalizacyjnej i elektrycznej,2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówieniai skierują do jego realizacji:W zakresie projektowania:a) minimum jedną osobą (projektant w branży konstrukcyjno-budowlanej) posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, których zakres uprawnia go do projektowania w zakresie objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do projektowania równoważne do wyżej wskazanych,b) minimum jedną osobą (projektant w branży sanitarnej) posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych których zakres uprawnia go do projektowania w zakresie objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do projektowania równoważne do wyżej wskazanych,c) minimum jedną osobą (projektant w branży elektrycznej) posiadającą uprawnienia do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych których zakres uprawnia go do projektowania w zakresie objętymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do projektowania równoważne do wyżej wskazanych,W zakresie wykonywania robót:a) min. jedną osobą (Kierownik budowy w branży konstrukcyjno-budowlanej) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.b) min. jedną osobą (Kierownik robót w branży sanitarnej) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.c) min. jedną osobą (Kierownik robót w branży elektrycznej) posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych w zakresie odpowiadającym przedmiotowi zamówienia lub odpowiadające im równoważne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych – uprawnienia budowlane do kierowania robotami równoważne do wyżej wskazanych.Sposób wskazania warunków udziału w postepowaniu wskazano w Rozdziale 8 SWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-08-12

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach