Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku MOPS przy ul. Limanowskiego 134 - częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej

Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3620471 , fax. 048 3620532
  • Data zamieszczenia: 2012-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
    ul. Jana Kilińskiego 30 30
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3620471, fax. 048 3620532
    REGON: 67022345100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku MOPS przy ul. Limanowskiego 134 - częściowa wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. Przedmiotem zamówienia są kompleksowe roboty budowlane w zakresie wymiany stolarki okiennej i drzwiowej w budynku MOPS przy ul. Limanowskiego 134 w Radomiu. 1.2. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) dostawę nowej i wymianę istniejącej drewnianej stolarki okiennej na stolarkę z PCV, sześciokomorową, rozwierno - uchylną, z nawiewnikami higrosterowanymi w budynku głównym w elewacji: - zachodniej - 70 szt. okien; - północnej - 10 szt. okien; - południowej - 6 szt. okien i 2 szt. drzwi aluminiowych z naświetlem; o pow. łącznej ok. - 213 m2 - 86 szt. okien i ok. - 4 m2 drzwi aluminiowych - szt. 2; oraz - w elewacji wschodniej - wiatrołap - wykonanie ścianki o konstrukcji aluminiowej z drzwiami dwuskrzydłowymi tworzącymi wejście główne, o pow. ok. - 24 m2. 2) wykonanie obróbek blacharskich /parapety zewn./, z blachy powlekanej; 3) rozebranie i wykonanie nowej ścianki w elewacji zachodniej z luksferów 20 x 20 x 8 cm, o pow. ok. - 13 m2 Uwaga: Prace będą wykonywane w użytkowanym budynku MOPS- u i należy harmonogram ich realizacji uzgodnić z użytkownikiem budynku tj. Dyrektorem MOPS-u. Ponadto wybrany Wykonawca zobowiązany jest przed rozpoczęciem stolarki okiennej przedstawić Zamawiającemu próbkę oferowanego (przeznaczonego do montażu) profilu okiennego. 1.3. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącą załącznik do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. Załączone do SIWZ dokumentacja projektowa, specyfikacja i przedmiar robót sporządzone są dla szerszego zakresu niż obejmuje przedmiot niniejszego zamówienia. W ramach przedmiotowego zamówienia wiążące dla Wykonawcy są pozycje w/w dokumentów służące realizacji robót o których mowa w § 3 pkt 2.1 SIWZ Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. 1.4. Prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacja projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: a) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, b) uporządkowanie terenu objętego placem budowy i przywrócenie do stanu pierwotnego, oraz wszelkie inne prace nie objęte niniejszą dokumentacją, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną. 1.5. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia. 1.6. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres nie krótszy niż 5 lat.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji jakości
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radom.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach