Przetargi.pl
„Termomodernizacja budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Chodczu”

Miasto i Gmina Chodecz ogłasza przetarg

  • Adres: 87860 Chodecz, ul. Kaliska
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 542 848 070 , fax. 542 848 070
  • Data zamieszczenia: 2017-10-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Chodecz
    ul. Kaliska 2
    87860 Chodecz, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 542 848 070, fax. 542 848 070
    REGON: 91086683800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.chodecz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Chodczu”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Istniejące pomieszczenia budynku Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Chodczu przy ul. Ogrodowej podlegać będą kapitalnemu remontowi bez zmiany sposobu użytkowania. Budynek ten zostanie zmodernizowany i zaadaptowany na potrzeby realizacji usług świadczonych w środowisku lokalnym, na potrzeby mieszkańców Gminy i Miasta Chodecz. Realizacja projektu obejmuje szereg prac remontowo-budowlanych, sanitarnych i prac elektrycznych, które pozwolą na udostępnienie obiektu dla celów prowadzenia działań na rzecz aktywnej integracji społeczności lokalnej oraz działań zmierzających do zniwelowania wykluczenia społecznego mieszkańców Miasta i Gminy Chodecz. Zakres prac przewiduje następujące działania: I. Roboty budowlane - BRANŻA BUDOWLANA, w ramach której zostaną wykonane: 1. Rozbiórki i uzupełnienia, tynki. 2. Naprawa elewacji z cegły i kamienia. 3. Dach z pokryciem ceramicznym. 4. Dachy pozostałe. 5. Stolarka okienna i drzwiowa. 6. Podłogi drewniane. 7. Posadzki wylewane i ułożenie płytek. 8. Remont schodów drewnianych. 9. Okładziny wewnętrzne – płyt g-k, ceramiczne, ścianka w.c., malowanie. 10. Elewacja i roboty zewnętrzne (podjazd dla osób niepełnosprawnych, opaska, utwardzenie terenu). II. Roboty budowlane - BRANŻA ELEKTRYCZNA - wykonanie nowej instalacji wraz oświetleniem III. Roboty budowlane - BRANŻA SANITARNA 1. Wykonanie nowej instalacji wodociągowej i kanalizacyjne. 2. Wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania z kotłownią. 3. Wykonanie przyłącza kanalizacyjnego. IV. Zakup wyposażenia Miejsko-Gminnego Ośrodka Kultury w Chodczu 1. Zakup wyposażenia pokoju dziennego (przeznaczony do spędzania czasu przy kawie, TV i rozmowie). 2. Zakup wyposażenia pokoju do ćwiczeń i rehabilitacji. 3. Zakup wyposażenia do pokoju artystycznego. 4. Zakup wyposażenia do sali komputerowej. 5. Zakup wyposażenia do sali multimedialnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w projekcie budowlanym, stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ, w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących Załącznik nr 8 do SIWZ oraz w przedmiarze robót stanowiących Załącznik nr 9 do SIWZ. Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązuje się do: 1) wszelkich robót przygotowawczych, w tym robót porządkowych, organizacji i utrzymania placu budowy, dostawy dla potrzeb realizacji przedmiotu umowy niezbędnych mediów, w tym: energii elektrycznej, wody, itp. oraz ponoszenia kosztów ich zużycia, 2) oznakowania terenu budowy, m.in. umieszczenie tablicy informacyjnej wynikającej z ustawy Prawo budowlane oraz 1 szt. tablicy informacyjnej o finansowaniu projektu z Unii Europejskiej zawierającej treść uzgodnioną z Zamawiającym, 3) poniesienia kosztów związanych z odbiorami wykonanych robót, 4) w przypadku uszkodzenia urządzeń bądź ich części (np. sieci elektrycznej) w toku realizacji przedmiotu zamówienia – naprawienia ich i doprowadzenie do stanu pierwotnego, 5) pokrycia ewentualnych kosztów demontażu, montażu bądź naprawy ogrodzeń posesji oraz innych uszkodzeń obiektów istniejących i elementów zagospodarowania terenu, 6) dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich opinii niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, 7) zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, 8) utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, 9) uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót i przekazanie go Zamawiającemu najpóźniej do dnia odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowokredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Wykonawca złoży dokument w formie oryginału potwierdzającego wniesienie wadium w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miasta i Gminy Chodecz, 87-860 Chodecz ul. Kaliska 2, pok. nr 2 lub dołączy do oferty. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank BS Lubraniec O/Chodecz Nr 76 9559 1014 0000 0127 2000 0001, z dopiskiem „wadium – przetarg – Termomodernizacja MGOK w Chodczu”. Za termin wniesienia wadium w pieniądzu przyjmuje się datę i godzinę uznania na rachunku bankowym Zamawiającego, a nie datę wydania dyspozycji przelewu. Kopię przelewu należy załączyć do oferty. 5. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 6. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem ust. 11. 7. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 8. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 9. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie ust. 6, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 10. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ponadto Wykonawca w ofercie składa: 1) formularz ofertowy na załączonym druku stanowiącym Załącznik nr 1 do SIWZ, 2) dokument potwierdzający uprawnienia osoby (osób) do złożenia oferty, w przypadku, gdy prawo to nie wynika z innych złożonych dokumentów, 3) dokument potwierdzający wpłacenie lub wniesienie wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach