Przetargi.pl
„Termomodernizacja budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej położonego przy ul. Akacjowej 7 w Lidzbarku Warmińskim w formule ZiW”

Gmina Miejska Lidzbark Warmiński ogłasza przetarg

  • Adres: 11-100 Lidzbark Warmiński, Aleksandra Świętochowskiego 14
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 897678500
  • Data zamieszczenia: 2024-06-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miejska Lidzbark Warmiński
    Aleksandra Świętochowskiego 14
    11-100 Lidzbark Warmiński, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 897678500
    REGON: 510743500
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.lidzbarkw.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej położonego przy ul. Akacjowej 7 w Lidzbarku Warmińskim w formule ZiW”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu w systemie „zaprojektuj i wybuduj” prac budowlanych poprzedzonych opracowaniem dokumentacji projektowej (Projektu budowlanego i Projektu wykonawczego) w ramach projektu pn.: „Termomodernizacja budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej położonego przy ul. Akacjowej 7 w Lidzbarku Warmińskim w formule ZiW”.Planowana inwestycja zakłada zaprojektowanie i wykonanie prac budowlanych m.in.:Roboty budowlane:1) Wykonanie ocieplenia zewnętrznego na całym budynku2) Wymianę pokrycia dachowego na całym budynku3) Wykonanie ocieplenia stropodachu4) Wymianę stolarki okiennej i drzwiowej5) Wykonanie obróbek blacharskich6) Naprawa kominów na całym budynku7) Wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowychRoboty sanitarne:1) Usunięcie starej instalacji centralnego ogrzewania w starej części budynku2) Montaż nowej instalacji centralnego ogrzewania z rur stalowych w starej części budynku3) Montaż grzejników stalowych płytowych z podłączeniem bocznym4) Montaż zaworówRoboty elektryczne:1) Usunięcie starej instalacji elektrycznej wewnętrznej aluminiowej w starej części budynku2) Montaż nowej instalacji elektrycznej wewnętrznej miedzianej w starej części budynku3) Demontaż starego oświetlenia w starej części budynku4) Montaż nowego energooszczędnego oświetlenia wewnętrznego w starej części budynku5) Montaż oświetlenia awaryjnego6) Wykonanie instalacji odgromowej budynkuRoboty teletechniczne:1) Wykonanie nowej instalacji teletechnicznejOPIS ZAMIERZENIA INWESTYCYJNEGO ZGODNIE Z WNIOSKIEM O DOFINANSOWANIE:Inwestycja ma na celu obniżenie kosztów eksploatacyjnych budynku poprzez wprowadzanie zmian poprawiających jego energooszczędność. Dodatkową korzyścią z przeprowadzenia inwestycji będzie zmniejszenie zapotrzebowania budynku na energię. Zamierzenie zakłada wykonanie dokumentacji projektowej i na jej podstawie realizację następujących prac: - docieplenie stropodachu wraz z wymianą poszycia dachowego, naprawą kominów i blacharki;- docieplenie ścian zewnętrznych z wykonaniem elewacji budynku;- wymianę lub uszczelnienie istniejącej stolarki zewnętrznej (okiennej i drzwiowej) w taki sposób by uzyskać dla niej obecnie wymagany współczynnik przenikania ciepła;- wymianę elementów instalacji centralnego ogrzewania a w szczególności grzejników, pionów i podejść do grzejników;- modernizację wewnętrznych instalacji elektrycznych oraz oświetlenia tj. wymianę instalacji elektrycznej z aluminiowej na miedzianą oraz wymianę oświetlenia na energooszczędne.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentach zamówienia tj. w Programie Funkcjonalno - Użytkowym wraz z jego załącznikami zwanym dalej (PFU), który stanowi załącznik nr 11 do SWZ, w Specyfikacji Warunków Zamówienia (SWZ) wraz ze wszystkimi jej załącznikami i wyjaśnieniami oraz w Projektowanych Postanowieniach Umowy (PPU), które stanowią załącznik do SWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:20 000,00 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy Pzp.3. Wadium może być wnoszone według wyboru wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na rachunek bankowy w banku :Bank Handlowy w Warszawie S.A. Nr rachunku: 35 1030 1508 0000 0008 2360 5002 z dopiskiem: Wadium – „ Termomodernizacja budynku Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej położonego przy ul. Akacjowej 7 w Lidzbarku Warmińskim w formule ZiW”UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w Pzp, bez potwierdzania tych okoliczności;2) z jej treści powinno jednoznacznej wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Miejska Lidzbark Warmiński;7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 Pzp), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;8) jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w ust. 3 pkt. 2-4 , wykonawca przekazuje zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.6. W przypadku wniesienia wadium w formie:1) pieniężnej - zaleca się, by dowód dokonania przelewu został dołączony do oferty;2) poręczeń lub gwarancji - wymaga się, by oryginał dokumentu został złożony wraz z ofertą.7. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadiumw przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 Pzp zostanie odrzucona.8. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczymZamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że :a) posiada środki finansowe lub zdolność kredytową na kwotę nie niższą niż 1 000 000,00 złotych (słownie: jeden milion złotych),b) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia na kwotę nie niższą niż 1 000 000,00 złotych (słownie: jeden milion złotych),4) zdolności technicznej lub zawodowej:Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej, jeżeli wykaże że:a) wykonał należycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanegoi prawidłowo ukończył, nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, co najmniej dwie roboty budowlane polegające na: na budowie lub przebudowie lub termomodernizacji budynku użyteczności publicznej o wartości nie mniejszej niż 800 000,00 złotych brutto (słownie: osiemset tysięcy złotych brutto) każda;Przez pojęcie „budynek użyteczności publicznej” należy rozumieć budynek zgodnyz definicją wynikającą z § 3 ust. 6 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie tj.: „budynek użyteczności publicznej - należy przez to rozumieć budynekprzeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, społecznej lub socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, w tym usług pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek użyteczności publicznej uznaje się także budynek biurowy lub socjalny.”b) Zamawiający żąda od Wykonawcy wskazania osób, które będą uczestniczyćw wykonywaniu zamówienia, legitymujących się kwalifikacjami zawodowymii doświadczeniem odpowiednim do funkcji, jakie zostaną im powierzone. Wykonawca na każdą funkcję wymienioną poniżej, wskaże osoby, które musi mieć dostępne na etapie realizacji zamówienia, spełniające następujące wymagania tj.:b 1) na etapie projektowania (wykonanie dokumentacji projektowej):b 1.1) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia minimum 1 osobę - projektanta dokumentacji projektowej branży konstrukcyjno-budowlanej - koordynatora zespołu projektowego legitymującego się posiadaniem uprawnień budowlanych do projektowania w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.b 1.2) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia minimum 1 osobę - projektanta dokumentacji projektowej branży sanitarnej, legitymującego się posiadaniem uprawnień budowlanych do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.b 1.3) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia minimum 1 osobę - projektanta dokumentacji projektowej branży elektrycznej i elektroenergetycznej legitymującego się posiadaniem uprawnień budowlanych do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.b 1.4) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia minimum 1 osobę - projektanta dokumentacji projektowej branży telekomunikacyjnej, legitymującego się posiadaniem uprawnień budowlanych do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.b 2) na etapie realizacji robót budowlanych:b 2.1) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia minimum 1 osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika budowy specjalności konstrukcyjno - budowlanej - posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno - budowlanej bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.b 2.2) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia minimum 1 osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży sanitarnej- posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.b 2.3) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia minimum 1 osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży elektrycznej i elektroenergetycznej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń: elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.b 2.4) Wykonawca skieruje do realizacji zamówienia minimum 1 osobę, która będzie pełnić funkcję kierownika robót branży telekomunikacyjnej, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie, sieci, instalacji i urządzeń telekomunikacyjnych bez ograniczeń, wydane na podstawie aktualnych przepisów ustawy Prawo budowlane lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów.CIĄG DALSZY W ROZDZIALE VII SWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2024-06-19

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach