Zakład Gospodarki Komunalnej ogłasza przetarg
- Adres: 59150 Grębocice, ul. Kościelna
- Województwo: dolnośląskie
- Telefon/fax: tel. 76 83 58 714 , fax. 76 83 58 714
- Data zamieszczenia: 2018-02-13
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Komunalnej
ul. Kościelna 34
59150 Grębocice, woj. dolnośląskie
tel. 76 83 58 714, fax. 76 83 58 714
REGON: 39104868200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: http://zgkgrebocice.bipfirma.pl/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku komunalnego w m. Trzęsów - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Na zakres robót do wykonania w ramach przedmiotu zamówienia składa się w szczególności: - ocieplenie ścian zewnętrznych wraz z kolorystyką, - wymiana drzwi wewnętrznych i zewnętrznych w wiatrołapach , - zamurowanie otworów okiennych w wiatrołapach i zbędnych otworów w piwnicy, - wymiana wierzchniej posadzki w wiatrołapie, - wymiana pokrycia papowego na wiatrołapach, - wymianę istniejącej nawierzchni chodników i opasek wokół budynków, - wymiana koryta betonowego odprowadzającego wodę deszczową. - rozbiórka komina ceglanego z centralnej kotłowni (Kategoria obiektu - VIII Dane techniczne: -kubatura netto - 37,44 m3, -powierzchnia zabudowy - 2,40 m2, -wysokość komina - 15,60 m. Powierzchnie wszystkich pozostałych elementów zagospodarowania działki pozostaje bez zmian). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45443000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w postępowaniu. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 7 200,00 zł (Słownie: siedem tysięcy dwieście złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu w zakresie kompetencji lub uprawnień w niniejszym postępowaniu z uwagi na brak regulacji nakazujących ich posiadanie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Kompletna oferta musi zawierać następujące oświadczenia i dokumenty: a) wypełniony formularz ofertowy sporządzony na podstawie wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do niniejszej SIWZ; b) oświadczenie stanowiące załącznik nr 2 (a i b) do niniejszej SIWZ; - Jeżeli Wykonawca zamierza zlecić osobom trzecim podwykonawstwo jakiejkolwiek części zamówienia, należy przedstawić informację dotyczącą każdego z podwykonawców, których to dotyczy, w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ w odniesieniu do podwykonawcy, - Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu określonych w SIWZ, należy przedstawić informację dla każdego z podmiotów, których to dotyczy w oświadczeniu stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ, w odniesieniu do innego podmiotu, - W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie, o którym mowa powyżej składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. c) zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 5.3.2. SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postepowaniu; d) w przypadku, gdy w imieniu Wykonawcy występują inne osoby, których uprawnienie do reprezentacji nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CeiDG) do oferty należy dołączyć Pełnomocnictwo złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie; e) pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo; f) dowód wpłaty wadium lub oryginał gwarancji / poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż w pieniądzu, g) kosztorys ofertowy opracowany metodą kalkulacji szczegółowej.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Remont elewacji budynku - ocieplenie ścian przy ul.1 Maja 9 g w Bierutowie oraz Wymiana stolarki okiennej przy ul.1 Maja 8c w Bierutowie
Dodano: 2023-09-10 - „Remont elewacji budynku mieszkalnego zlokalizowanego na obszarze rewitalizowanym w Polkowicach - ul. Skrzetuskiego 25”
Dodano: 2023-04-11 - Wykonanie remontu elewacji w budynku Sądu Rejonowego w Lubinie przy ul. Wrocławskiej 3
Dodano: 2023-03-22 - Remont elewacji budynku mieszkalnego zlokalizowanego na obszarze rewitalizowanym w Polkowicach - ul. Skrzetuskiego 25
Dodano: 2023-02-10 - Docieplenie elewacji budynku Sali wiejskiej w Świerkach
Dodano: 2022-11-29 - „Remont i termomodernizacja elewacji budynku laboratoryjno-badawczego nr 3 – Etap I Elewacja zachodnia”
Dodano: 2022-09-28 - Docieplenie elewacji budynku Sali wiejskiej w Świerkach
Dodano: 2022-09-22 - Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w wybranych gminach województwa dolnośląskiego – termomodernizacja budynku Przedszkola Publicznego Nr 2 w Zgorzelcu
Dodano: 2022-07-21 - Roboty modernizacyjne, w tym prace konserwatorskie elewacji budynków Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Gabrieli Zapolskiej 4 i Wojciecha Bogusławskiego 6 we Wrocławiu
Dodano: 2021-04-01 - Roboty modernizacyjne, w tym prace konserwatorskie elewacji budynków Urzędu Miejskiego Wrocławia przy ul. Gabrieli Zapolskiej 4 i Wojciecha Bogusławskiego 6 we Wrocławiu
Dodano: 2020-12-23