Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku komunalnego mieszkalnego przy ul. Grunwaldzkiej 65 w Płońsku.

Zakład Gospodarki Mieszkaniowej ogłasza przetarg

  • Adres: 09-100 Płońsk, ul. Zajazd 5
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6628527 , fax. 023 6626447
  • Data zamieszczenia: 2009-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej
    ul. Zajazd 5 5
    09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
    tel. 023 6628527, fax. 023 6626447
    REGON: 13000063400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zgmplonsk.neo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku komunalnego mieszkalnego przy ul. Grunwaldzkiej 65 w Płońsku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych - Termomodernizacji budynku komunalnego mieszkalnego przy ul. Grunwaldzkiej 65 w Płońsku. Zakres robót obejmuje: 1) Wykonanie docieplenia ścian zewnętrznych styropianem gr. 15 cm systemem Atlas Stoper z fakturą rustykalną gr. 2 mm, mineralną, kolorową - 1534,415 m2 ; 2) Docieplenie ościeży płytami styropianowymi gr. 2 cm, struktura mineralna biała gr. 2 mm - 250,246 m2; 3) Docieplenie ścian budynku - dopłata za stosowanie wzmocnień miejsc szczególnie narażonych - listwami narożne i listwy startowe - 964,130 m; 4) Docieplenie ścian - dodatkowa warstwa siatki dla miejsc szczególnie narażonych - 352,400 m2; 5) Częściowa wymiana stolarki okiennej z zachowaniem wymiarów i podziałów - 11,583 m2; 6) Roboty towarzyszące termomodernizacji: a) przecieranie istniejących tynków zewnętrznych, cementowych cokołu i malowanie mlekiem cementowym - 70,560 m2; b) ustawienie rusztowań - rusztowania ramowe zewnętrzne RR-1/301 - 1851,570 m2; c) wywóz gruzu - gruz z konstrukcji gruzo- i żużlobetonowych z opłatą za wysypisko - 1,341 m3; d) wymiana obróbek blacharskich -obróbki blacharskie z blachy ocynkowanej z rozbiórką zniszczonych gzymsów i pasów elewacyjnych, krawędzi balkonów i podokienników - 94,956 m2; e) uzupełnienie kolanek lub załamań z blachy ocynkowanej - 12 szt.; f) uzupełnienie rynien dachowych wiszących półokrągłych ,dodatkowe nakłady za wykonanie koszy ( zbiorników) - 6 szt.; g) naprawa rur spustowych okrągłych - wymiana uchwytów do rur spustowych - 26,79 szt.; h) uzupełnienie rynien dachowych wiszących półokrągłych , blacha ocynkowana średnica 18 cm - 155,400 m i) wykonanie tynków zwykłych wewnętrznych kat III na ościeżach szer. 15cm, tynk cementowo-wapienny - 53, 640 m; j) obsadzenie w ścianach z cegieł podokienników do 1,5 m - 6 szt.; k) malowanie farbą olejną stolarki uprzednio malowanej - okna 1-krotne - 135,691 m2; l) malowanie farbą olejną elementów metalowych 2 - krotne, powierzchnie pełne, szpachlowane 1-krotnie - 43,875m2; m) malowanie farbą olejna elementów metalowych 2-krotne, kraty i balustrady z prętów prostych - 19,440 m2; n) wykonanie chodnika z kostki brukowej szarej gr. 6 cm, na podsypce piaskowej w miejscu częściowo istniejącego chodnika z płytek betonowych - pow. 190,680 m2 oraz inne roboty towarzyszące wymianie chodnika: Rozebranie istniejącego chodnika z płyt betonowych - 84,00 m2; Koryta wykonane na całej szerokości chodników, głębokość 20 cm - 220,920 m2; Warstwy podsypkowe, podsypka piaskowa zagęszczanie ręczne, po zagęszczeniu 5 cm - 190,680 m2; Obrzeża betonowe 30x8 cm, podsypka cementowo-piaskowa, wypełnienie spoin zaprawa cementową - 155,00 m; Wywóz gruzu - 33,138 m3. Zakres szczegółowy robót zawarty jest w załączniku nr 3 do SIWZ - przedmiar robót. Opis techniczny przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku A do SIWZ - projekt budowlany docieplenia budynku komunalnego mieszkalnego przy ul. Grunwaldzkiej 65 stanowiący załącznik do robót budowlanych nr AB. 7352/89/09 z dnia 17. 02. 2009 r., a warunki techniczne wykonania i odbioru robót zawarte są w załączniku B do SIWZ -Szczegółowej Specyfikacji Technicznej ( skrót SST) oraz w załączniku nr 2 do SIWZ (projekt umowy). Zamawiający wykona projekt organizacji ruchu i poniesie ewentualne koszty związane z zajęciem pasa drogowego, jeżeli okaże się to niezbędne do wykonania robót. Wykonawca zobowiązany jest wykonać przedmiot zamówienia zgodnie ze sztuka budowlaną, z obowiązującymi przepisami prawa, a w szczególności ustawą z 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane ( tekst jednolity z 2006 r. Nr 156, poz. 1118 ze zm.) oraz projektem budowlanym docieplenia wraz z przedmiarami robót i zgodnie ze Szczegółową Specyfikacją Techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych ( skrót SST). Prace muszą być wykonane zgodnie z warunkami technicznymi i wymogami oraz normami przy tego typu robotach. Wszystkie materiały wykorzystane do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być dopuszczone do stosowania zgodnie z obowiązującymi przepisami. Przed przygotowaniem oferty Wykonawca może dokonać wizji lokalnej miejsca robót budowlanych oraz zdobyć własnym staraniem wszelkie informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz podpisania umowy. Dokumentacja projektowa wskazuje dla niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe lub pochodzenie. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej , pod warunkiem zapewnienia parametrów nie gorszych niż określone w dokumentacji ( materiały i urządzenia równoważne). Wykonawca, który zastosował materiały lub urządzenia równoważne ma obowiązek wskazać w swojej ofercie, jakie materiały lub urządzenia zastały zamienione i określić, jakie materiały i urządzenia w ich miejsce proponuje. W przypadku gdy zastosowanie materiałów lub urządzeń wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wykonawca i zrealizuje inwestycję w czasie określonym w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W ubieganiu się o udzielenie zamówienia publicznego mogą uczestniczyć wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: a) prowadzili zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie dotyczącym zamówienia, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: a) dysponowali pracownikami zdolnymi do wykonania zamówienia poprzez wskazanie co najmniej jednej osoby posiadającej uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności ogólnobudowlanej, konstrukcyjno-budowlanej lub inne tożsame z przedmiotem zamówienia, wpisanej na listę Inżynierów Budownictwa oraz ubezpieczonej polisą OC. b) wykazali, że w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, zrealizowali należycie co najmniej 2 roboty budowlane porównywalne do przedmiotu zamówienia, o wartości minimum 70% proponowanej ceny ofertowej brutto na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie ( referencje, protokóły, itp.). 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. W tym zakresie zamawiający wymaga, aby wykonawcy: b) wykazali , że nie zalegali z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, Oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu zamawiający dokona poprzez zastosowanie kryterium spełnia/ nie spełnia tj. zgodnie z zasadą, czy dokumenty zostały załączone do oferty i czy spełniają określone wymagania. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się Wykonawców na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Pzp. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą. Zamawiający odrzuci ofertę na podstawie art. 89 ust. 1 ustawy Pzp.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. [Wymagane oświadczenia]. Każdy wykonawca przystępujący do postępowania powinien złożyć wg załącznika nr 4 oświadczenie zgodne z art. 22 ust. 1, że: a) posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień publicznych, zamawiający żąda następujących dokumentów: a) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, b) aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda złożenia następujących dokumentów. a) Wykazu osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia. Jeżeli w wykazie Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował musi do oferty dołączyć pisemne zobowiązania innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia. Wykonawca musi wykazać, ż dysponuje co najmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane zezwalające na pełnienie obowiązków kierownika budowy w zakresie obejmującym przedmiot zamówienia, o specjalności ogólnobudowlanej, konstrukcyjno - budowlanej lub inne tożsame z przedmiotem zamówienia, oraz że wskazany przez wykonawcę kandydat na to stanowisko jest członkiem Izby Inżynierów Budownictwa ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej. Należy wykorzystać załącznik nr 6 do siwz. b) Wykazu wykonanych robót budowlanych w ciągu ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Wykonawca musi wykazać się realizacją co najmniej 2 robót budowlanych porównywalnych do przedmiotu zamówienia, o wartości minimum 70% proponowanej ceny ofertowej brutto na roboty budowlane objęte przedmiotem zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie ( referencje, protokóły, itp.). Należy wykorzystać załącznik nr 7 do siwz. 4. Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu należy złożyć w formie oryginału bądź kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku złożenia dokumentów nieczytelnych lub budzących wątpliwość co do ich prawdziwości, zamawiający zażąda oryginałów lub notarialnie poświadczonych kopii. 5. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. 6. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których mowa w pkt.2. ppkt. a), b) : - składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. 7. Dokumenty, o których mowa w pkt. 6. ppkt. a), powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Dokument, o którym mowa w pkt. 6. ppkt. b), powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 8. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt.6. zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis pkt.7. stosuje się odpowiednio. 9. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej: Upoważnienie do pełnienia funkcji przedstawiciela/partnera wiodącego wymaga podpisu prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z partnerów- należy załączyć je do oferty. - Oferta winna zawierać dokumenty wymienione w pkt. 1. ppkt a), b), c), d) [Wymagane oświadczenia] oraz dokumenty wymienione w pkt. 2. ppkt. a), b), , i pkt. 3. ppkt. b), dla każdego partnera z osobna, a dokumenty wymienione w pkt. 3 ppkt. a) winien złożyć co najmniej jeden z podmiotów składających ofertę wspólną (konsorcjum), pozostałe dokumenty składane są wspólnie. Prosimy o zachowanie odpowiedniej reprezentacji związanej z umocowaniem prawnym do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zgmplonsk.neo.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach