Powiat Przysuski ogłasza przetarg
- Adres: 26-400 Przysucha, Aleja Jana Pawła II 10
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 6752553 , fax. 048 6753672
- Data zamieszczenia: 2009-03-23
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Powiat Przysuski
Aleja Jana Pawła II 10 10
26-400 Przysucha, woj. mazowieckie
tel. 048 6752553, fax. 048 6753672
REGON: 67022284200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.przysucha.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku internatu Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w miejscowości Kolonia Ossa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania: Termomodernizacja budynku internatu Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego w miejscowości Kolonia Ossa Kod CPV: 45443000-4 Roboty elewacyjne, 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej, 45111000-8 Roboty w zakresie burzenia, robotry ziemne, 45260000-7 Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne 45262000-1 Specjalistyczne roboty budowlane inne niż dachowe, 45431000-7 Kładzenie płytek, Zakres robót obejmuje między innymi: prace przygotowawcze, roboty związane z dociepleniem elewacji - powierzchnia docieplonych ścian 953,138 m2, wykonanie opaski wokół budynku, remont daszków nad wejściami, remont loggii i tarasu, remont kominów, remont schodów wejściowych, roboty związane z wymianą stolarki okiennej - okna PCV o pow. 1,8m2, roboty towarzyszące W/w roboty powinny być zrealizowanymi zgodnie z dostarczoną dokumentacją projektową, przedmiarem robót, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami i przepisami prawnymi. Przedmiot zamówienia opisany został za pomocą dokumentacji projektowej, przedmiaru robót (załącznik nr 3 do SIWZ) oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (załącznik nr4 do SIWZ) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454430004
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia Potwierdzeniem spełniania w/w warunków będzie złożenie przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wymienionych w punkcie poniżej.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu wykonawcy mają dostarczyć następujące dokumenty i oświadczenia: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy prawo zamówień publicznych według wzoru, stanowiącego załącznik Nr 1 do formularza oferty. W przypadku składania oferty wspólnej w/w. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej w/w. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W/w dokument powinien być złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę. W przypadku składania elektronicznych kopii dokumentów powinny być one opatrzone przez wykonawcę bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast powyższego dokumentu - składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument, o których mowa powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się wymienionego dokumentu zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument ten powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Poza dokumentami potwierdzającymi spełniania warunków udziału w postępowaniu oferta powinna również zawierać: a) Wypełniony formularz oferty (załącznik nr1 do SIWZ) b) Wykonany na podstawie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych kosztorys ofertowy. Jako dokumenty pomocnicze do skalkulowania ceny posłużyć mogą przedmiar robót oraz ślepy kosztorys stanowiące załączniki do siwz. c) W przypadku, gdy wykonawcę w przetargu reprezentuje pełnomocnik oryginał pełnomocnictwa do działania w imieniu wykonawcy lub notarialnie potwierdzony odpis takiego pełnomocnictwa d) wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie zobowiązani są załączyć oryginał pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Dokument pełnomocnictwa powinien być dołączony do oferty i zawierać w szczególności wskazanie postępowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego Pełnomocnika oraz zakres jego umocowania. Dokument pełnomocnictwa musi być podpisany w imieniu wszystkich Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, w tym Wykonawcę ustanowionego jako Pełnomocnika przez osoby uprawnione do składania oświadczeń woli wymienione we właściwym rejestrze lub ewidencji danego Wykonawcy. Stosowne odpisy z rejestru lub ewidencji powinny zostać dołączone do oferty. W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego wykonawca powinien złożyć oświadczenie zawarte w formularzu oferty stanowiącym załącznik nr1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamawiający żąda, aby w formularzu oferty Wykonawca wskazał części zamówienia, których wykonanie powierzy podwykonawcom.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przysucha.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Renowacja części elewacji budynku Sądu Okręgowego w Warszawie przy al. Solidarności 127 w Warszawie ZP-INW-28-16
Dodano: 2016-07-27 - Termomodernizacja budynku LXV Liceum Ogólnokształcącego z oddziałami integracyjnymi przy ul. Marynarskiej 2/6
Dodano: 2016-07-27 - Termomodernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej w Posiadałach.
Dodano: 2016-07-22 - Modernizacja budynku Liceum Ogólnokształcącego nr 119 wraz z wyburzeniem warsztatów przy ul. Złotej 58 w Warszawie (sprawa nr 52/ZP/16)
Dodano: 2016-07-01 - Naprawa elewacji szklanej CD-OZ1 w budynku CD na terenie zabytkowego parku otaczającego Dom Urodzenia Fryderyka Chopina w Żelazowej Woli
Dodano: 2016-06-27 - Wykonanie termomodernizacji elewacji budynku B w siedzibie Straży Miejskiej m.st. Warszawy przy ul. Sołtyka 8/10 w systemie zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2016-06-24 - Naprawa elewacji szklanej CD-OZ1 w budynku CD na terenie zabytkowego parku otaczającego Dom Urodzenia Fryderyka Chopina w Żelazowej Woli
Dodano: 2016-06-08 - Wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania pn. Docieplenie budynku Łącznika w Warszawie przy ul. Brzeskiej 12
Dodano: 2016-06-06 - Remont elewacji budynku D.S. HILTON SGGW zlokalizowanym w Warszawie przy ul. Nowoursynowskiej 161, polegający na oczyszczeniu, malowaniu tynku strukturalnego, renowacji tynków dekoracyjnych wraz z drobnymi naprawami.
Dodano: 2016-05-23 - Remont Świetlicy Wiejskiej w Unierzyżu
Dodano: 2016-05-16