Przetargi.pl
TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU GMINNEGO W MIEJSCOWOŚCI BIELICE

GMINA SOCHACZEW ogłasza przetarg

  • Adres: 96-500 Sochaczew, ul. Warszawska 115
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0468642600 , fax. 0468642633
  • Data zamieszczenia: 2023-05-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: GMINA SOCHACZEW
    ul. Warszawska 115
    96-500 Sochaczew, woj. mazowieckie
    tel. 0468642600, fax. 0468642633
    REGON: 750148526
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://sochaczew.org.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU GMINNEGO W MIEJSCOWOŚCI BIELICE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na Termomodernizacji budynku gminnego w miejscowości Bielice. 2. Zakres prac obejmuje : - rozbiórka opaski przy budynku i chodników, - wymiana wiatrołapu, - wymiana drzwi zewnętrznych, - remont ścian fundamentowych i ścian piwnic z iniekcją, izolacją przeciwwilgociową, dociepleniem styropianem XPS gr. 15 cm i folią bąbelkową, - dociepleniem ścian nadziemia styropianem fasadowym grafitowym gr. 20 cm, - ułożeniem opaski przy budynku i chodników z kostki betonowej gr. 6 cm, - rozbiórka pokrycia z eternitowych płyt falistych wraz z utylizacją eternitu, - rozbiórka kominów ponad dach wraz odbudową kominów cegły klinkierowej, - impregnacja więźby dachowej, - montaż membrany dachowej, - pokrycie dachu blachą dachówko podobną powlekaną z obróbkami, orynnowaniem, rurami spustowymi, - montaż podbitki z PCV na ruszcie drewnianym, - montaż PWP wraz z tablicą wyłącznika PWP, - montaż instalacji odgromowej budynku.3. Dokładny zakres zadania przedstawiony jest w przedmiarze robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45111300-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości 5.000,00 PLN (słownie : Pięć tysięcy złotych 00/100).2. Wadium może być wniesione ( w zależności od wyboru Wykonawcy ) w następujących formach:a) pieniądzu, wpłaconym na konto: Bank SpółdzielczyNr 21 9283 0006 0013 2381 2000 0030b) gwarancjach bankowych,c) gwarancjach ubezpieczeniowych,d) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2019r. poz. 310, 836, 1572).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący sytuacji ekonomicznej lub finansowej, jeżeli wykaże, że:1) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną 500.000 PLN;2. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności technicznej, jeżeli wykaże, że dysponuje:Nie dotyczy.3. Wykonawca spełni warunek udziału w postępowaniu dotyczący zdolności zawodowej, jeżeli wykaże, że:1) wykonał nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie min. 2 roboty budowlane, z których każda polegała na wykonaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem elewacji i wymianą pokrycia dachowego zawierających w swoim zakresie wykonanie robót rodzajowo zbliżonych do przedmiotu zamówienia, każda o wartości nie mniejszej niż 500.000,00 PLN2) dysponuje osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej,
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-06-20

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach