Gmina Miasta Radomia ogłasza przetarg
- Adres: 26-600 Radom, ul. Jana Kilińskiego 30
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 048 3620471 , fax. 048 3620532
- Data zamieszczenia: 2014-07-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Radomia
ul. Jana Kilińskiego 30 30
26-600 Radom, woj. mazowieckie
tel. 048 3620471, fax. 048 3620532
REGON: 67022345100000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.radom.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku filii PSP nr 6 przy ul. Paderewskiego 36 - wymiana części stolarki okiennej - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są kompleksowe roboty budowlane w zakresie wymiany części stolarki okiennej w ramach termomodernizacji budynku filii PSP nr 6 przy ul. Paderewskiego 36 w Radomiu. 2.1. Zakres robót składających się na przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności: 1) wymianę okien drewnianych na PCV w ilości 28 szt. tj. około 91,23 m2, tylko na elewacjach oznaczonych na planie zagospodarowania literami: A-B ; A-P; P-O i D-E-F-G, 2) roboty wykończeniowe. Uwaga I: Załączona do SIWZ dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna sporządzona jest dla szerszego zakresu niż obejmuje przedmiot niniejszego zamówienia. Przedmiar robót odpowiada zakresowi robót realizowanych w ramach niniejszego zamówienia. W ramach przedmiotowego zamówienia wiążące dla Wykonawcy są pozycje w/w dokumentu służące realizacji robót o których mowa w § 3 pkt 2.1 SIWZ. Uwaga II: Prace -w szczególności w okresie po 31 sierpnia 2014r.- będą wykonywane w użytkowanym budynku w związku z czym harmonogram ich realizacji uzgodnić należy z użytkownikiem budynku tj. dyrektorem szkoły. Uwaga III: Przedmiotowe zamówienie należy wykonać w terminie wskazanym w pkt II.2, z zastrzeżeniem, iż zaleca się, by roboty dot. zamontowania stolarki okiennej w pomieszczeniach kuchni i świetlicy zostały wykonane do dn. 25.08.2014r. 2.2. W/w zakres robót należy wykonać zgodnie z warunkami Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ), w szczególności zgodnie ze stanowiącymi załączniki do niej dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną oraz przedmiarem robót. Uwaga: Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane. Zamawiający anuluje wszelkie nazwy producenta itp. jeżeli występują w rysunkach i opisach dokumentacji technicznej (nie są one obowiązujące dla Wykonawcy). 2.3. Prace towarzyszące, oraz roboty tymczasowe nie objęte dokumentacją projektową i przedmiarem robót konieczne do uwzględnienia: 1) organizacja i zabezpieczenie placu budowy, 2) uporządkowanie terenu po budowie, 3) likwidacja placu budowy, 4) oraz wszelkie inne prace nie objęte w SIWZ, a konieczne do wykonania ze względu na sztukę budowlaną 2.4. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia lub zwiększenia w/w zakresu zamówienia, zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych zwanej w dalszej części Pzp. 2.5. Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości na wykonane zamówienie na okres min. 5 lat. II.1.5) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak (dotyczy przetargu nieograniczonego i przetargu ograniczonego) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających: Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia zamówień uzupełniających na roboty występujące w zamówieniu podstawowym, o których mowa w art. 67 ust.1 pkt 6 ustawy Pzp do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego na podstawie odrębnej umowy na roboty objęte kodem CPV 45 42 11 00 - 5 (w zakresie robót termomodernizacyjnych w budynku filii PSP nr 6 przy ul. Paderewskiego 36 w Radomiu). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454211005
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Ustala się wadium w wysokości: 1.000,00 (słownie: jeden tysiąc 00/100) złotych
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres udzielonej gwaracji
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.radom.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wymiana stolarki okiennej na elewacji frontowej w budynku Oddziału PAN we Wrocławiu, ul. Podwale 75
Dodano: 2016-07-20 - Przebudowa klatki schodowej (strona od ul. Obozowej), przebudowa łazienek od strony ul. Obozowej w budynku IBS PAN
Dodano: 2016-06-22 - WYMIANA DRZWI W ROZDZIELNIACH BUDYNKU VGB ORAZ NAPRAWA KOSTKI BETONOWEJ NA GŁÓWNYM PARKINGU III ODDZIAŁU ZUS W WARSZAWIE PRZY UL. CZERNIAKOWSKIEJ 16
Dodano: 2016-04-20 - WYMIANA OKIEN W BUDYNKU NR 20
Dodano: 2016-04-07 - Wymiana stolarki okiennej na ścianie frontowej budynku Zespołu Szkół Ekonomicznych im. Stanisława Staszica w Wołominie przy Al. Armii Krajowej 38
Dodano: 2016-04-04 - Wymiana okien i drzwi w budynkach Centrali Narodowego Banku Polskiego w Warszawie
Dodano: 2016-02-23 - Dostawa i montaż stolarki okiennej i drzwiowej na potrzeby remontu, przebudowy oraz zmiany sposobu użytkowania budynku szkoły na Środowiskowy Dom Samopomocy w miejscowości Nowe Litewniki
Dodano: 2015-10-02 - Wykonanie w formule zaprojektuj i wybuduj remontu dwóch sal w budynku Zespołu Szkół Poligraficznych przy ul. Stawki 14 Warszawie (znak sprawy ZP- 70/15)
Dodano: 2015-07-22 - WYMIANA OKIEN W POMIESZCZENIACH NR: 171, 173, 175, 90A, 90B, 90C, 219 W BUDYNKU NR 100
Dodano: 2015-07-17 - Wymiana stolarki okiennej w budynku Zakładu Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Radomiu, ul. Czachowskiego 21A
Dodano: 2015-06-22