Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku dydaktycznego z salą i internatu Centrum Edukacji w Supraślu

Zarząd Powiatu Białostockiego ogłasza przetarg

  • Adres: 15-569 Białystok, ul. Borsucza 2
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 7403951 , fax. 085 7403982
  • Data zamieszczenia: 2009-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Powiatu Białostockiego
    ul. Borsucza 2 2
    15-569 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 7403951, fax. 085 7403982
    REGON: 05066398300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatbialostocki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku dydaktycznego z salą i internatu Centrum Edukacji w Supraślu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w budynku Centrum Edukacji w Supraślu, przy ul. Piłsudskiego 64 polegających na: W części A - Termomodernizacja budynku dydaktycznego z salą Centrum Edukacji w Supraślu, tj.: docieplenie ścian piwnic, wymiana stolarki, montaż zaworów termostatycznych i podpionowych oraz głowic termostatycznych. W części B - Termomodernizacja budynku Internatu Centrum Edukacji w Supraślu, tj.: termomodernizacja, ocieplenie poddasza i stopodachu, wymiana stolarki, modernizacja stolarki c. o. Szczegółowy zakres prac przedstawiony jest w dokumentacji technicznej i w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dokumenty te stanowią załączniki do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Zamówienie należy wykonać zgodnie z powyższą dokumentacją techniczną. Przedmiot zamówienia powinien posiadać minimum 4 lata gwarancji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451110008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) Spełnienie warunków art. 22 ust. 1 ustawy oraz nie podleganie wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy 2)Uprawnienie do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem 3)Wykonawca posiada niezbędną wiedzę oraz doświadczenie, potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi, posiadającymi odpowiednie uprawnienia, do wykonania zamówienia 4)Brak zaległości w uiszczaniu podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne 5)Zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy. Oceny spełnienia powyższych warunków Zamawiający będzie dokonywał w oparciu o analizę złożonych przez Wykonawców dokumentów i zawartych w nich informacji wg formuły: spełnia - nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1)Oświadczenie Wykonawcy (załącznik nr 2 do SIWZ) 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (o ile występują), w której m.in.: Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego 3)Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich kwalifikacji niezbędnymi do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności /oświadczenie Wykonawcy wg załączonego druku stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ/ UWAGA ! -robotami budowlanymi musi kierować osoba posiadająca stosowne uprawnienia, na potwierdzenie tego należy dołączyć kopię nadania uprawnień i potwierdzić przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa 4)Zaświadczenie z właściwego urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5)Oświadczenie wykonawcy potwierdzające zobowiązanie do wniesienia zabezpieczenia w wysokości 5% ceny ofertowej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.st.bialystok.wrotapodlasia.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach