Przetargi.pl
Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 2 i Publicznym Gimnazjum nr 2 w Grajewie przy ul.Mickiewicza 1

Burmistrz Miasta Grajewo ogłasza przetarg

  • Adres: 19-200 Grajewo, ul. Strażacka 6
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 086 2723235 , fax. 086 2723238
  • Data zamieszczenia: 2009-06-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta Grajewo
    ul. Strażacka 6 6
    19-200 Grajewo, woj. podlaskie
    tel. 086 2723235, fax. 086 2723238
    REGON: 00052330100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.grajewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 2 i Publicznym Gimnazjum nr 2 w Grajewie przy ul.Mickiewicza 1
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie pn Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 2 i Publicznym Gimnazjum nr 2 w Grajewie przy ul.Mickiewicza 1, obejmuje budowę ogólnodostępnego boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni sztucznej (poliuretanowej) o wymiarach 25,0mb x 45,0mb (powierzchnia 1125m2) wraz z ogrodzeniem, odwodnieniem oraz jego wyposażeniem w tym między innymi: - pole do piłki ręcznej: 40,0mb x 20,0mb, - pole do piłki siatkowej: 18,,0mb x 9,0mb, - pole do piłki koszykowej: 28,0mb x 15,0mb, - pole do tenisa ziemnego: 23,77mb x 10,97mb, oraz inne elementy opisane w w Rozdziale III SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452122211
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 5000 PLN
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. spełniają warunki określone w art.22 ust.1 pkt. 1 - 3 i nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art.24 ust.1i 2 ustawy w tym: 1) posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności wymaganych przepisami prawa i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia n/n postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej 1 zamówienie na roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym, stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania. Należy załączyć dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie. Do robót o podobnym rodzaju zaliczone będzie boisko wielofunkcyjne o nawierzchni sztucznej . b) będą dysponować w momencie złożenia oferty osobą posiadającą uprawnienia budowlane do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie z co najmniej 2-letnim stażem na stanowisku kierownika robót drogowych. c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. tj. wykażą się dobrą sytuacją finansową określoną jako możliwość dostępu do dysponowania środkami finansowymi w wysokości co najmniej 70% ceny ofertowej brutto Wykonawcy, wystarczającymi do realizacji zamówienia pn: Budowa boiska wielofunkcyjnego przy Szkole Podstawowej nr 2 i Publicznym Gimnazjum nr 2 w Grajewie przy ul.Mickiewicza 1. bez uwzględnienia zobowiązań z tytułu realizacji innych zamówień. 2. zapewnią termin realizacji zamówienia: w ciągu 60 dni od daty podpisania umowy. 3. wniosą wadium w wysokości 5 000zł słownie: pięć tysięcy złotych, w terminie do dnia 22.07.2009r do godz. 1200 . 4. zobowiążą się do udzielenia gwarancji na wykonane roboty, na okres co najmniej 48 miesięcy licząc od daty ostatecznego odbioru robót, 5. zobowiążą się do podpisania umowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia pod rygorem utraty wadium. 6. będą związani złożoną ofertą przez okres 30 dni licząc od dnia składania ofert, 7. wyrażą zgodę na warunki płatności określone w paragrafie 12 i 8 umowy będącej załącznikiem do niniejszej specyfikacji, 8. zapoznali się ze specyfikacją istotnych warunków zamówienia, dokumentacją budowlaną , specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz warunkami przetargu i nie wnoszą żadnych uwag, 9. dokonali wizji lokalnej placu budowy i uzyskali niezbędne informacje do przygotowania oferty. 10. złożą komplet wymaganych dokumentów, 11. spełniają wszystkie warunki udziału w postępowaniu, 12. podana cena oferty uwzględnia wszystkie koszty wykonania zamówienia. 13. posiadają ubezpieczenie cywilne z tytułu prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 100 000 PLN (słownie sto tysięcy złotych ). 14. oferta będzie sporządzona zgodnie ze Specyfikacją Istotnych Warunków Zamówienia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1. Kompletny i podpisany formularz ofertowy wg załącznika nr 1, 2. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art.22 ust.1 pkt.1-3 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r - Prawo zamówień publicznych oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art.24 ust,1 i 2 ustawy . 3. Aktualny (tzn. zawierający dane od ostatniej zmiany) odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku Wykonawcy będącego spółką cywilną obowiązuje załączenie umowy spółki cywilnej i zaświadczenia o zgłoszeniu działalności gospodarczej każdego uczestnika spółki. 4. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat związanych z działalnością wykonawcy lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert ( o ile dotyczy) 8. Wykaz wykonywanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia n/n postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości , daty i miejsca wykonania. 9. Dokumenty potwierdzające, że roboty budowlane, o których mowa w punkcie 8 zostały wykonane z należytą starannością, 10. Wykaz osób, którymi dysponuje, lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności. 11. Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia - załączyć odpisy uprawnień w zakresie branży wymaganej w rozdziale VIII SIWZ i ewentualnie zaświadczenie o współpracy wg załącznika nr 5 oraz stosowne odpisy zaświadczeń o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 12. Informację banku, lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy na wykonanie przedmiotu zamówienia, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 13. Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, iż Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 14. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 3, 4, 5 i 7 składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji lub nie ogłoszono upadłości (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) b) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert) c) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) d) zamiast dokumentu, o którym mowa w pkt. 6 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia lub zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 - 8 ustawy (wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) 15. W przypadku gdy ofertę składa Wykonawca, który zamierza realizować zamówienie korzystając z usług Podwykonawcy to obowiązany jest określić zakres robót, który będzie wykonywał. 16. W przypadku, gdy o zamówienie ubiega się Wykonawca występujący jako konsorcjum, zobowiązany jest on do przedłożenia wraz z ofertą pełnomocnictwa w celu ustalenia podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu grupy Wykonawców. Z ww pełnomocnictwa winno wynikać: a) jakie podmioty tworzą konsorcjum, b) wskazanie podmiotu uprawnionego do występowania w imieniu Wykonawców z podaniem zakresu jego umocowania, c) określenie celu wspólnych działań jako: złożenie wspólnej oferty oraz zrealizowanie przedmiotu niniejszego zamówienia, c)wskazanie zakresu obowiązków i działań każdego z uczestników konsorcjum (z podaniem % udziału w realizacji zamówienia), d)oznaczenie czasu trwania konsorcjum ( na okres nie krótszy niż okres realizacji przedmiotu zamówienia i okres gwarancji rękojmi ), 17. W przypadku gdy ofertę składa spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, a wartość oferty dwukrotnie przewyższa wysokość kapitału zakładowego, wymagane jest załączenie stosownego dokumentu (uchwała wspólnika lub umowa spółki) w trybie art. 230 k.s.h. (ustawa z dn. 15 września 2000r, Dz. U. Nr 94 poz. 1037).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http:um-grajewo.pbip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach