Dom Pomocy Społecznej w Wąbrzeźnie z Działem w Książkach ogłasza przetarg
- Adres: 87-200 Wąbrzeźno, ul. Pod Młynik 4A
- Województwo: kujawsko-pomorskie
- Telefon/fax: tel. 0-56 688 03 71 , fax. 0-56 688 03 70
- Data zamieszczenia: 2009-06-29
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej w Wąbrzeźnie z Działem w Książkach
ul. Pod Młynik 4A 4A
87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie
tel. 0-56 688 03 71, fax. 0-56 688 03 70
REGON: 87040311200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wabrzezno.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: państwowa jednostka organizacyjna
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynku Domu Pomocy Społecznej w Wąbrzeźnie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Termomodernizacja budynku DPS w Wąbrzeźnie przy ul. Pod Młynik 4 a, polegająca na wykonaniu: 1. Ocieplenie ścian budynku systemem bezspoinowym - gruntowanie podłoża, - montaż płyt izolacji termicznych, - wykonanie detali elewacji, - wykonanie warstwy zbrojącej, - gruntowanie zaprawy zbrojącej, - montaż elementów dekoracyjnych, - warstwa wykończeniowa - tynkowanie i malowanie.45 - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454500006
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości 6.000,00 (slownie: sześć tysięcy złotych 00/100)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą się ubiegać wykonawcy, którzy spełniają warunki: 1) posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym, zgodnie z wymaganiami ustawowymi; 2) dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia tj. wykonali podobne roboty w okresie ostatnich 5-ciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, lecz nie krócej niż 2 lata przed ogłoszeniem niniejszego przetargu, lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3) posiadają niezbędne uprawnienia budowlane w zakresie wymaganych robót oraz przynależą do właściwej Izby Samorządu Zawodowego; 4) znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj. posiadają środki własne lub zdolność kredytową w wysokości ceny oferty, niezbędne do finansowania zadania do czasu wypłaty przysługującego wynagrodzenia; 5) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych, 6) udzielą gwarancji na wykonane prace - 5 lat od daty odbioru końcowego robót, 7) posiadają zaświadczenie o przeszkoleniu przez Systemodawcę z wykonywania dociepleń. 2. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IV niniejszej SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż ww warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunku udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1) aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert]; 2) wykaz wykonanych w ciągu ostatnich 5-u lat podobnych robót zawierający min. dane: wartość, data i miejsce wykonania odpowiadających swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, w tym zgodnie z § 1 ust 2 pkt. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dn. 19 maja 2006 r. (Dz. U Nr 87, poz. 605) potwierdzenie wykonania co najmniej 3-ch robót z należytą starannością (referencje), 3) kserokopię niezbędnych uprawnień zawodowych i przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego osób kierujących robotami. 4) polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.; 5) oświadczenie, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; 6) oświadczenie, że wykonawca nie był karany i nie podlega wykluczeniu, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 ustawy; 7) wypełniony formularz oferty, z wykorzystaniem wzoru - załącznik Nr 4 do SIWZ; 8) wypełniony kompletnie kosztorys ofertowy o wartości cen jednostkowych robót z wykorzystaniem wzoru - (załącznik Nr 1 do SIWZ); 9) podpisany przez Wykonawcę wzór umowy, jako potwierdzenie, że określone w nim warunki Wykonawca akceptuje. 10. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. Dz. U. Nr 87 poz. 605, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, 2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne, albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 3) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie; 11. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w § 1, ust 3 cyt. Rozporządzenia - zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wabrzezno.pl zakładka -dps - przetargi
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja i remont budynku administracyjno-socjalno-garażowego (Budynek A) Ochotniczej Straży Pożarnej w Kcyni
Dodano: 2016-07-21 - Termomodernizacja budynku Zakładu Usług Komunalnych w Przydatkach Gołaszewskich w ramach podprojektu Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Kowal wraz ze zmianą sposobu użytkowania
Dodano: 2016-04-14 - Remont KMP w Toruniu i remont w Zarządzie CBŚP w Bydgoszczy Wydział w Toruniu.
Dodano: 2016-04-13 - Modernizacja ogrzewania (kotłowni olejowej) w budynku Urzędu Gminy w Kowalu wraz z termomodernizacją budynku w ramach podprojektu Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Kowal
Dodano: 2015-09-28 - Remont budynków mieszkalnych w miejscowości Bogusławice dz. nr 2/8 oraz w miejscowości Dąbrówka dz. nr 84/4, Gmina Kowal
Dodano: 2015-09-24 - Modernizacja korytarza chirurgii Szpitala w Strzelnie przy ul. Powstania Wielkopolskiego 8
Dodano: 2015-07-22 - Termomodernizacja budynku Gimnazjum Publicznego w Grabkowie w ramach podprojektu Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Kowal
Dodano: 2015-07-07 - Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Więsławicach w ramach podprojektu Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Kowal
Dodano: 2015-07-02 - Termomodernizacja budynku po szkole w Dębniakach w ramach podprojektu Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Kowal
Dodano: 2015-06-09 - Termomodernizacja budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Krzewent w ramach podprojektu Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Kowal .
Dodano: 2014-09-12