Przetargi.pl
Termomodernizacja budynku Domu Dziecka w Nowej Pawłówce, Gmina Przerośl, Powiat Suwalski

Powiat Suwalski ogłasza przetarg

  • Adres: 16-400 Suwałki, ul. Świerkowa
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 875 659 200, , fax. 875 664 718
  • Data zamieszczenia: 2020-04-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Suwalski
    ul. Świerkowa 60
    16-400 Suwałki, woj. podlaskie
    tel. 875 659 200, , fax. 875 664 718
    REGON: 79067084600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.suwalski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynku Domu Dziecka w Nowej Pawłówce, Gmina Przerośl, Powiat Suwalski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych, polegających na dociepleniu ścian zewnętrznych i stropodachu wraz z wymianą zewnętrznej stolarki okiennej i drzwiowej oraz wymianą oświetlenia wewnętrznego i wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania w istniejącym budynku, w części mieszczącej Dom Dziecka, oraz montażu instalacji fotowoltaicznej i instalacji pompy ciepła, zlokalizowanych w Nowej Pawłówce 1, gmPrzerośl. Budynek stanowi współwłasność Powiatu Suwalskiego i pozostaje w trwałym zarządzie Domu Dziecka w Pawłówce w części, udział 52/100 działki o nr ewidencyjnym 38/6 i 39/8, natomiast udział 48/100 stanowi współwłasność Gminy Przerośl, w części tej funkcjonuje Szkoła Podstawowa. Przy projektowanej inwestycji założono utrzymanie zasady istniejących podziałów architektonicznych (okna, wnęki loggi), uzupełnienie i konserwację budowlaną istniejącej zewnętrznej struktury budowlanej, pełną wymianę obróbek blacharskich, jak również dostosowanie kolorystyczne całej bryły budynku. termomodernizacja zewnętrzna budynku Zaprojektowano docieplenie ścian zewnętrznych nadziemia – szczytowych i osłonowych – metodą bezspoinową BSO (przymocowanie płyt styropianowych do istniejącej powierzchni elewacyjnej ścian zewnętrznych za pomocą masy klejącej z dodatkowym zastosowaniem łączników mechanicznych i wykonaniu na nich warstwy z zaprawy klejącej, zbrojonej tkaniną szklaną i warstwą szlachetnej wyprawy tynkarskiej). Przyjmuje się alternatywne technologie BSO, m.in. zastosowanie zewnętrznej wyprawy mineralnej, pomalowanej farbami silikonowymi , na etapie realizacji należy bezwzględnie uściślić kolorystykę do przyjętego systemu i technologii docieplenia. Zastosowana metoda - system ocieplenia ścian zewnętrznych budynku musi gwarantować nierozprzestrzenianie ognia przez ocieploną styropianem ścianę (NRO) – potwierdzona w aprobacie technicznej ITB. W przedmiotowym budynku w ramach przewidzianego przedsięwzięcia termomodernizacyjnego zaprojektowano następujące prace budowlane: • W partiach ścian zewnętrznych pod projektowane docieplenie konieczne są prace rozbiórkowe istniejących okładzin elewacyjnych z PCV wraz z ich poszyciem, po odsłonięciu których można będzie stwierdzić zakres zniszczeń powierzchni muru istniejącego. Stąd wymagane częściowe uzupełnienie tynków, w postaci tynków cementowych i cementowo- wapiennych; ewentualne drobne spękania należy sprawdzić, przetrzeć i miejscowo uzupełnić tynkiem pod stabilne podłoże. Powierzchnię cokołu oraz ścian należy oczyścić mechanicznie lub zmyć wodą pod dużym ciśnieniem), w przypadku stwierdzenia dużych nierówności i ubytków dokonać niwelacji nierówności przy pomocy zaprawy o tych samych właściwościach co zaprawa istniejąca. • Czyszczenie chemiczne elewacji oraz wykonanie robót impregnacyjno – odgrzybieniowych na zasiedlonych przez porosty alg i glonów strefach ściennych budynku, przy użyciu specjalnych, dostępnych na rynku środków czyszczących o właściwościach biobójczych. Zalecany dwukrotny oprysk elewacji środkami powodującymi usunięcie zanieczyszczeń atmosferycznych oraz grzybów, alg, itp. oraz zabezpieczenie całości powierzchni przed ponownym osadzaniem zanieczyszczeń oraz rozwojem grzybów, alg, mchów, itp. • Po uprzednim zbadaniu nośności ścian zewnętrznych oraz cokołu nadziemia istniejącego budynku na całej opracowywanej powierzchni od górnej wysokości cokołu kompleksowe ocieplenie metodą BSO z zewnętrznym tynkiem cienkowarstwowym silikonowym na warstwie styropianu gr.18cm o współczynniku λ = 0,036 W/mK – dla określenia kolorystyki ścian przyjęto paletę systemu NCS z tynkiem silikonowym barwionym i fakturą „kamyczkową” z ziarnem 1,5mm. Przed wykonaniem docieplenia należy zdemontować elewacyjne instalacje ścienne oraz obróbki blacharskie i rury spustowe. Docieplenia ościeży/glifów okiennych wykonać warstwą styropianu grubości około 5cm. Od poziomu terenu do pełnej wysokości cokołu zamiast tynku silikonowego należy zastosować zewnętrzny, odporny na uszkodzenia tynk kwarcowy. • Ściany piwnic stykające się z gruntem, po uprzednim sprawdzeniu ich stanu technicznego po wykonaniu wykopu, wyrównaniu i oczyszczeniu powierzchni ściennej, na całej jej powierzchni wykonanie izolacji pionowej przeciwwilgociowej - zaimpregnowanej 2 × lepikiem asfaltowym na gorąco pod montaż od zewnątrz płyt polistyrenu ekstradowanego gr. 18cm o współczynniku λ = 0,036 W/mK. W celu zapewnienia oddychania ściany w gruncie należy od zewnątrz obłożyć płyty folią kubełkową. • Docieplenie ścianek wewnętrznych oddzielających poddasze nieużytkowe od części użytkowej za pomocą płyt twardej wełny mineralnej gr. 20cm o współczynniku λ = 0,036 W/mK. W przypadku drzwi wewnętrznych (i wyłazów) prowadzących na poddasze nieużytkowe od wewnątrz budynku, należy zastosować stolarkę drewniano – płytową o odporności ogniowej co najmniej EI 15 i o współczynniku przenikania ciepła U = 1,1W/m2K. • Wymiana w strefie opracowania elewacji wszystkich istniejących okien i drzwi zewnętrznych na nową stolarkę okienną w profilu PCW o współczynniku przenikania ciepła U = 0,9 W/m2K (wg. wykazu) oraz nową stolarkę drzwiową w profilu ALU o współczynniku przenikania ciepła U = 1,1W/m2K (wg. wykazu). • Docieplenie stropodachu pełnego/wentylowanego budynku płytami wełny mineralnej warstwą o gr. 30cm o współczynniku przewodzenia ciepła λ = 0,036 W/mK na paroizolacji (w przypadku stropodachów płaskich i braku dostępu należy zastosować wełnę granulowaną, układaną metodą wdmuchiwania). W partiach przyściennych w strefie dachowej po dociepleniu ściany, należy uzupełnić brakujące pokrycie dachowe z tożsamego wyrobu z blachy stalowej płaskiej wraz z wykonaniem szczelnych przyściennych obróbek blacharskich. • Remont kominów – po skuciu i oczyszczeniu powierzchni ścian kominów (ew. odgrzybienie mechaniczne za pomocą szczotek stalowych i wodą pod ciśnieniem) uzupełnienie tynkiem cementowo – wapiennym oraz ubytków czapek zaprawą cementową (wykonanie obróbek z blachy powlekanej – kapinos i przekrycie papą termozgrzewalną). Wykonanie nowych obróbek z papy termozgrzewalnej wokół kominów z wywinięciem na ściany na projektowanym ociepleniu oraz sprawdzenie drożności kanałów wentylacyjnych i zakrycie otworów kratkami z blachy stalowej, kołkowanymi do ścian kominów. • Kompleksowa wymiana wszystkich obróbek blacharskich i parapetów okiennych z blachy stalowej powlekanej gr. 0,56mm. (zachodzących pod profil okienny, na warstwie papy i piance poliuretanowej) dostosowanych do zwiększonego ocieplenia budynku Remont i odnowienie (oczyszczenie z łuszczącej się farby i rdzy ew. piaskowanie, zabezpieczenie minią, malowane 3-krotnie farbą wierzchniego krycia do metalu) oraz uzupełnienie brakujących przęseł/elementów stalowych konstrukcji zewnętrznej ślusarki balustrad przy utrzymaniu wysokości balustrad 110cm od wykończonej posadzki. Korekta długości balustrad, związana z dociepleniem przyległych ścian bocznych. • Odtworzenie instalacji odgromowej z wykonaniem nowych zwodów pionowych i poziomych na dachu; należy przeprowadzić je w rurkach ochronnych z materiału niepalnego pod warstwą ocieplenia i podłączonych do poszycia dachu. Należy zamontować skrzynki do pomiarów ochronnych i po zakończeniu remontu przeprowadzić pomiary elektryczne. • Wykonanie wokół budynku opaski betonowej szer. 50cm lub ułożenie płytek chodnikowych ew. kostki betonowej na podsypce z warstwy filtracyjnej z piasku i podłożu cementowo – piaskowym, ze spadkiem 1% - 2% od ścian obiektu. • modernizacja instalacji wewnętrznej centralnego ogrzewania uwzględniająca demontaż i montaż orurowania, grzejników oraz zaworów termostatycznych oraz wymiana oświetlenia wewnętrznego. Zastosowanie instalacji fotowoltaicznej z panelami ułożonymi na połaciach dachowych i mocowanymi do konstrukcji dachowej (wg. projektu branży elektrycznej) oraz zastosowanie instalacji pompy ciepła. Wdrożenie systemu zarządzania energią, polegającego na stałym monitorowaniu i zarządzaniu zużyciem energii cieplnej, za pomocą centralnego zarządzania parametrami jakościowymi i ilościowymi czynnika grzewczego w obiekcie według harmonogramu pracy i potrzeb. Sterowanie parametrami pracy układów automatyki, minimalizacja zużycia energii poza godzinami w celu efektywnego wykorzystania energii cieplnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, Specyfikacja Techniczna oraz przedmiar robót. Przedmiar, co do zasady, pełni funkcje pomocniczą, zawiera jedynie zestawienie przewidywanych robót w celu zobrazowania skali zamierzenia budowlanego i ułatwienie Wykonawcy oszacowania kosztów realizacji inwestycji. Przedmiar należy analizować wraz z dokumentacją techniczną i wycenić roboty objęte dokumentacją indywidualnie. Wykonawca nie ma obowiązku korzystania z tego przedmiaru i w przypadku wątpliwości ma prawo sporządzić własny przedmiar, który musi obejmować wszelki roboty objęte dokumentacją. • Wartość zamówienia oszacowano na kwotę brutto 2.124.586,38 zł. • Pytania Wykonawców i odpowiedzi w poprzednich postępowaniach: Zamawiający informuje, że zamówienie ma charakter ryczałtowy i żadne roboty dodatkowe nie są przewidywane. Zamówienie obejmuje wszystkie roboty termomodernizacyjne objęte dokumentacją techniczną. W związku z pytaniami Wykonawców w poprzednich postępowaniach, należy w wycenie przedmiotu zamówienia uwzględnić następujące roboty: 1. Rozbiórkę i utylizację okładzin elewacyjnych z PCV wraz z pod-konstrukcją, w tym styropian znajdujący się pod w/w sidingiem na całej powierzchni planowanego docieplenia. Analogicznie ująć należy demontaż i ponowny montaż podsufitek.Wykonawca winien wycenić te roboty w oddzielnych pozycjach kosztorysu uzupełniając tym samym przedmiar robót. 2. Wszelkie uzupełnienia tynku cokołów i ścian piwnic, tynku i naprawy podłoża po demontażu saidingu wraz z pod-konstrukcją są objęte niniejszym zamówieniem i należy je ująć w kosztorysie ofertowym. 3. Czyszczenie chemiczne elewacji oraz wykonanie robót impregnacyjno – odgrzybieniowych 4. Docieplenie ścian fundamentowych należy wykonać przy zastosowaniu styropianu typu AQUA 100 036 oraz zgodnie z zasadami prowadzenia robót termomodernizacyjnych.. 5. Należy wycenić okna z PCV jak dla standardowej specyfikacji technicznej o parametrach zgodnych z obowiązującymi normami i opisani w dokumentacji technicznej. 6. Montaż dwóch okien dachowych70x150 cm (w miejscach niekolidujących z elementami konstrukcji dachu) wraz z robotami towarzyszącymi. 7. Demontaż i odtworzenie wszystkich istniejących daszków. 8. Ułożenie folii paroprzepuszczalnej pod warstwą izolacji stropodachów. 9. Wszystkie niezbędne roboty malarskie wraz z gruntowaniem są objęte przedmiotowym zamówieniem. 10. Wszystkie niezbędne roboty związane z przywróceniem terenu robót do stanu istniejącego są objęte przedmiotowym zamówieniem. 11. Usunięcie oraz przyjęcie gruzu i ziemi na składowisko. 12.Obowiązkiem Wykonawcy będzie szczegółowy pomiar otworów przed zamówieniem stolarki i dostosowanie jej wymiarów. 13. Sprawdzenie konstrukcji dachu na możliwość dodatkowego obciążenia dachu panelami Fotowoltaicznymi podczas wykonywania prac termomodernizacyjnych, należy dokonać odkrywki i ocenić stan techniczny dachu. 14.Dobudowa iglic odgromowych i podłączenie ich do istniejącej instalacji odgromowej, po dobudowie, wykonanie pomiarów instalacji. Zamówienie obejmuje wymianę zwodów pionowych instalacji odgromowej. Należy je prowadzić w rurkach niepalnych w warstwie ocieplenia budynku, a tam gdzie brak jest ocieplenia w rurkach po elewacji. 15. Izolacja powłokowa ścian piwnic oraz inne prace należy wykonać zgodnie dokumentacją i zasadami sztuki budowlanej. 16. Możliwe jest przeprojektowanie układu dolnego źródła ciepła, z zastosowaniem sondy fi 45 zamiast fi 40 jako rozwiązanie alternatywne, wówczas przeprojektowanie stanowi koszt i obowiązek Wykonawcy. 17. Obróbka wszystkich istniejących filarków międzyokiennych. 18. Demontaż i ponowny montaż obiektów małej architektury należy ująć w wycenie studni. 19. Rozbiórka istniejących naświetli i ich odtworzenie po wykonaniu termomodernizacji ścian piwnic. 20. Wymiana obróbek blacharskich na ogniomurach wymaga dodatkowo podbudowy z płyty OSB grubości 20 mm, którą należy skalkulować w kosztorysie ofertowym. 21. Podkonstrukcja wszystkich obróbek blacharskich na cokole w części przyziemia- należy skalkulować. 22. Wymiana na nowe wszystkich 16 rynien dachowych łącznie z rynhakami – obróbką podrynnową i podkonstrukcją -należy ująć w kosztorysie ofertowym. 23.Na wniosek Wykonawcy Zamawiający rozpatrzy celowość wycinki drzew nadmiernie zbliżonych do elewacji i uzyska stosowne pozwolenie. 24. Demontaż i odtworzenie wszystkich istniejących podsufitek i podbitek z PCV jest objęty przedmiotowym zamówieniem i powinien być wyceniony w kosztorysie ofertowym wraz z ich odtworzeniem po wykonaniu termomodernizacji. 25. W kosztorysie ofertowym należy ująć demontaż sidingu z kominów dymowych wraz ze styropianem oraz ocieplenie kominów styropianem gr 5 cm, wymianę obróbek przy kominach, naprawę lub wymianę czapek kominowych i wykonanie obróbek blacharskich czapek kominowych z blachy powlekanej. Docieplenie kominów należy wykonać tylko w zakresie części wystającej ponad dach i ująć te roboty w kosztorysie. 26.Zamawiający dopuszcza możliwość zamontowania w remontowanych kominach siatki o oczkach nie większych niż 10 mm osadzonej w ramkach z płaskownika. Jeżeli prowadzone roboty mogły spowodować zakłócenie drożności kanałów wentylacyjnych, Wykonawca ma wykonać badania drożności v kanałów wentylacyjnych na własny koszt z ewentualnym udrożnieniem. 27. Inwestor nie dopuszcza rozwiązania alternatywnego pomp ciepło -powietrze. 28. Inwestor dopuszcza rozwiązanie alternatywne układu dolnego źródła ciepła, wykorzystując odwierty głębsze z zastosowaniem sondy fi 45 zamiast fi 40, wówczas konieczne będzie przeprojektowanie i ewentualne, wymagane prawem uzgodnienia, na koszt i obowiązek Wykonawcy. 29. Pozycja kosztorysowa nr. 37 obejmuje dwukrotne malowanie krat i balustrad, należy ująć malowanie krat i balustrad 3 krotnie. 30. Proszę o wyjaśnienie zapisu z projektu budowlanego: „jako dolne źródło ciepła dla pomp wykorzystać należy kolektory pionowe o głębokości odwiertu czynnego do 100 m – 20 szt. a łącznie zakłada się ok. 6496 m kolektora gruntowego - 20 odwiertów o głębokości 100 m, to nie 6496 m?” Odpowiedz: L=2000x2+544+615=5196m ( odwierty + rurociągi doprowadzające czynnik do studni rozdzielaczowej) 31.„Przyjmuje się ok. 7 odwiertów po ok. 99m głębokości łączone w studniach o średnicy dn 2000 w których umieszczone będą dwa rozdzielacze po 10 i 16 wyjść - proszę o wyjaśnienie?” Odpowiedz: Należy zamontować 2 studnie z rozdzielaczami – po 10 wyjść-studnie przejazdowe ( odwierty do 100m). Dodatkowa informacja dla Wykonawców: prace odbywać się będą na czynnym obiekcie (część budynku zajmuje Dom Dziecka i tej dotyczy termomodernizacja, część Szkoła Podstawowa), Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić każdorazowo z zarządzą budynku, za pośrednictwem Zamawiającego, harmonogram rzeczowo-finansowy zawierający ustalenia, w jakich okresach poszczególne części budynku będą udostępnione Wykonawcy. Zamawiający wymaga, że w trakcie robót niezbędna będzie ciepła woda na potrzeby wychowanków Domu Dziecka, natomiast w drugiej połowie września 2020 roku aż do końca sezonu grzewczego w 2021 roku konieczne będzie ogrzewanie budynku. Przedmiot zamówienia należy wykonać z zastosowaniem materiałów i urządzeń określonych w dokumentacji projektowej i ST. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajduje się jakakolwiek nazwa, znak towarowy, patent czy pochodzenie należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno / eksploatacyjno / użytkowych nie gorszych niż te, podane pod pojęciem typu. W przypadku gdy w formularzach cenowych, ST , dokumentacji technicznej zawarto odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt. 2 i ust.3 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów i rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zapewniają uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od określonych w dokumentacji. W przypadku oferowania rozwiązań równoważnych w stosunku do rozwiązań określonych w dokumentacji, wykonawca zobowiązany jest do wypełnienia wymogu wynikającego z ustawy Pzp. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia i roboty budowlane spełniają określone wymagania przez Zamawiającego. 7. Obowiązek udowodnienia, że materiał (wyrób) jest równoważny w stosunku do wymogu określonego przez Zamawiającego spoczywa na składającym ofertę - Wykonawca zobowiązany jest przedłożyć odpowiednie dokumenty, opisujące parametry techniczno – jakościowe, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty, dopuszczające dane materiały (wyroby) do użytkowania oraz pozwalające jednoznacznie stwierdzić, że są one równoważne (pod rygorem odrzucenia oferty).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zapewni jako część swojej oferty wadium w wysokości: 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych) na całość zamówienia. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tj. Dz. U. z 2016 r poz. 359 z późn. zm.). Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy: 21 2030 0045 1110 0000 0180 6740 BNP Paribas Polska S.A. ul. Kasprzaka 10/16, 01-211 Warszawa, w terminie do dnia 04.05.2020 r. do godz. 10:00 (decyduje termin wpływu środków na rachunek zamawiającego). Kserokopię dowodu wniesienia wadium należy złożyć w ofercie. Wadium w pozostałych formach – oryginały – składa się w Starostwie Powiatowym w Suwałkach w Wydziale Finansowo-Budżetowym, za pośrednictwem Biura Obsługi Klienta, ul. Świerkowa 60, 16-400 Suwałki przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wniesienia wadium w formach określonych w ust. 2 pkt. b-e przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia z treści poręczeń lub gwarancji musi wynikać, że wniesione wadium dotyczy wszystkich Wykonawców. 3. Zamawiający zwróci wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. 4. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert, 6. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczegółowych wymagań w zakresie spełniania tego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach