Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków ZSP nr 1 w Łowiczu w ramach zadania inwestycyjnego i projektu pn. „Poprawa jakości powietrza poprzez przeprowadzenie prac termomodernizacyjnych w budynkach użyteczności publicznej na terenie Powiatu Łowickiego”

Powiat Łowicki ogłasza przetarg

  • Adres: 99-400 Łowicz, ul. Stanisławskiego
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 468 375 902 , fax. 468 375 015
  • Data zamieszczenia: 2019-10-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Łowicki
    ul. Stanisławskiego 30
    99-400 Łowicz, woj. łódzkie
    tel. 468 375 902, fax. 468 375 015
    REGON: 75014776800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.lowicz.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków ZSP nr 1 w Łowiczu w ramach zadania inwestycyjnego i projektu pn. „Poprawa jakości powietrza poprzez przeprowadzenie prac termomodernizacyjnych w budynkach użyteczności publicznej na terenie Powiatu Łowickiego”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na termomodernizacji budynków ZSP nr 1 w Łowiczu w ramach projektu pn: „Poprawa jakości powietrza poprzez przeprowadzenie prac termomodernizacyjnych w budynkach użyteczności publicznej na terenie Powiatu Łowickiego”. 1.1. Zakres robót obejmuje m.in.: 1.1.1. budynek dydaktyczny, kotłownia i łącznik:  wykonanie izolacji pionowych ścian fundamentowych,  docieplenie ścian zewnętrznych z wykończeniem tynkiem barwionym w masie,  docieplenie stropodachu wraz z wymianą pokrycia,  wymianę obróbek blacharskich oraz podokienników,  wymianę stolarki okiennej, montaż nawietrzaków okiennych, wymianę stolarki drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej w pom. kotłowni,  remont schodów,  remont istniejących krat okiennych i balustrad,  remont zadaszeń nad wejściami,  remont kominów,  remont balkonów,  remont słupów betonowych,  demontaż i ponowny montaż tablic informacyjnych,  wymianę skrzynek na elewacji,  wykonanie nawierzchni utwardzonych wokoło budynku (opaski),  remont pomieszczeń korytarza i kotłowni wraz z powiększeniem otworów drzwiowych,  wymianę opraw oświetlenia zewnętrznego na elewacjach,  wymianę uziomu otokowego budynku,  wymianę instalacji odgromowej,  wymianę instalacji elektrycznej pomieszczeń kotłowni,  zasilenie nowych urządzeń kotłowni,  wykonanie wyłączenia pożarowego kotłowni,  podłączenie aktywnego systemu detekcji gazu,  wykonanie ochrony przeciwporażeniowej i przepięciowej w kotłowni,  wymianę instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami,  wymianę instalacji wody zimnej, ciepłej wody użytkowej oraz cyrkulacji,  wymianę źródła ciepła,   1.1.2. budynek dawnego kościoła:  uprzątnięcie stropu nad ostatnią kondygnacją z zalegającego gruzu przed ułożeniem warstw izolacyjnych wraz z wywozem i utylizacją,  docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją,  częściową wymianę stolarki okiennej,  wymianę rur spustowych,  remont balustrad,  remont i malowanie elewacji,  naprawę elewacji i uzupełnienie obróbki blacharskiej tympanonu we wschodniej części budynku. 1.1.3. budynek dawnego klasztoru:  uprzątnięcie stropu nad ostatnią kondygnacją przed ułożeniem warstw izolacyjnych wraz z wywozem i utylizacją z zalegającego gruzu oraz mebli itp.,  wykonanie izolacji pionowych i poziomych ścian fundamentowych,  docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją,  docieplenie stropodachów pełnych,  wymiana stolarki okiennej, montaż nawietrzaków okiennych, wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej,  wymiana części więźby dachowej oraz wymianę części pokrycia dachowego, wymiana obróbek blacharskich,  remont i malowanie elewacji wraz z robotami towarzyszącymi tj. wymianą rynien i rur spustowych, obróbek blacharskich i parapetów,  remont schodów oraz spoczników przed wejściami, wymiana wycieraczek i balustrad balkonowych,  remont zadaszeń nad wejściami,  remont istniejących krat okiennych,  wymiana skrzynek na elewacji,  remont i malowanie kominów,  demontaż i ponowny montaż tablic informacyjnych,  wykonanie opaski obwodowej wokół budynku,  wymiana opraw oświetlenia zewnętrznego na elewacjach, 1.1.4. budynek dawnego klasztoru i kościoła:  wymiana uziomu otokowego,  wymiana instalacji odgromowej,  wymiana instalacji centralnego ogrzewania wraz z grzejnikami, 1.1.5. zagospodarowanie terenu:  wymiana odcinka zewnętrznego wewnętrznej instalacji centralnego ogrzewania pomiędzy budynkiem kotłowni oraz budynkami dawnego kościoła i klasztoru,  wymiana instalacji kanalizacji deszczowej w patio budynku dawnego kościoła i klasztoru. 1.2. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę – w rozumieniu Kodeksu pracy - osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: - kierowanie z obsługą pojazdów i maszyn budowlanych, - wykopy ręczne, zasypywanie wykopów, - roboty demontażowe i rozbiórkowe, - montaż i demontaż rusztowań, - roboty izolacyjne ścian i dachu, zbrojarskie, betoniarskie, - roboty tynkarskie, - roboty okładzinowe ścian, podłóg, - roboty malarskie, - montaż stolarki okiennej i drzwiowej, - roboty instalacyjne elektryczne, sanitarne (wodociągowe, kanalizacyjne, co.,gaz), - roboty wykończeniowe i montażowe, - prace porządkowe. 2. Miejsce wykonywania robót: Zespół Szkół Ponadpodstawowych nr 1 w Łowiczu ul. Podrzeczna 30 99-400 Łowicz
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach: 1) pieniądzu przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr 85 9288 0001 0011 1924 2000 0050 , 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 ust. 3 pkt 4 lit b ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572). 3. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu przelewem, Wykonawca może dołączyć do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać „Wadium – Termomodernizacja budynków ZSP nr 1 w Łowiczu”. 4. W pozostałych przypadkach wymagane jest dołączenie oryginału dokumentu wystawionego na rzecz Zamawiającego (w takiej formie, w jakiej został on ustanowiony przez gwaranta). Dokumenty te muszą zachowywać ważność przez cały okres, w którym Wykonawca jest związany ofertą. 5. W przypadku wnoszenia wadium przelewem na rachunek bankowy, o jego wniesieniu w terminie decydować będzie data i godzina wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 6. Jeżeli Wykonawca wnosi wadium w formach określonych w ust. 2 pkt 2-5 oryginał składa w oddzielnej kopercie opisanej następująco: „Wadium – Termomodernizacja budynków ZSP nr 1 w Łowiczu” w terminie wskazanym w ust. 1 a kopię dołącza do oferty. 7. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP. 8. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 9. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekaże zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając wraz z ofertą zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument ten powinien zawierać w szczególności następujące informacje: - zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu, - sposób wykorzystania zasobów przy wykonywaniu zamówienia, - zakres i okres udziału podmiotu, na którego zasoby Wykonawca się powołuje, przy wykonywaniu zamówienia, - określenie, czy podmiot na którego zasoby Wykonawca się powołuje, będzie wykonywał roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 3. Do oferty należy dołączyć dokument potwierdzający upoważnienie osoby/osób do podpisania oferty oraz poświadczenia za zgodność z oryginałem kopii dokumentów (jeżeli zamawiający nie może pozyskać tych informacji z ogólnodostępnych, bezpłatnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz.U. z 2019 poz. 700 z późn. zm.). Jeżeli ww. osoby/osoba działa na podstawie pełnomocnictwa, to musi ono obejmować umocowanie do podpisania oferty. Pełnomocnictwo należy złożyć w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie. Wraz z pełnomocnictwem należy złożyć dokumenty, z których będzie wynikać, że osoby/osoba udzielająca pełnomocnictwa była upoważniona do reprezentacji Wykonawcy w dacie jego udzielania. 4. Powyższe postanowienia dotyczą również Wykonawców mających siedzibą lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach