Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków Zespołu Szkolno Przedszkolnego nr 1 przy ul. Zielony Rynek 2 w Grodzisku Mazowieckim

Gmina Grodzisk Mazowiecki ogłasza przetarg

  • Adres: 05-825 Grodzisk Mazowiecki, ul. Kościuszki 32A
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 7555146 , fax. 022 7555327
  • Data zamieszczenia: 2012-06-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodzisk Mazowiecki
    ul. Kościuszki 32A
    05-825 Grodzisk Mazowiecki, woj. mazowieckie
    tel. 022 7555146, fax. 022 7555327
    REGON: 00052478900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.grodzisk.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków Zespołu Szkolno Przedszkolnego nr 1 przy ul. Zielony Rynek 2 w Grodzisku Mazowieckim
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest : Termomodernizacja budynków Zespołu Szkolno Przedszkolnego nr 1 przy ul. Zielony Rynek 2 w Grodzisku Mazowieckim. Celem prac objętych zamówieniem jest poprawa komfortu cieplnego i zabezpieczenie obiektu przed wilgocią. Opis podstawowych robót: a/Wykonanie izolacji termicznej dachu płytami styropianowymi oklejonymi papą gr.14cm i pokrycie papą wierzchniego krycia /termozgrzewalną/- 2879m2 z robotami towarzyszącymi : naprawa podłoża, naprawa kominów -140m2, przedłużenie okapu, podwyższenie ogniomurów, wymiana obróbek blacharskich 424 m2, rynien -34m, wyprowadzenie spadków , montaż kominków wentylacyjnych instalacja odgromowa zwody poziome 580m i innych z nimi związanych. b/Wykonanie izolacji termicznej ścian zewnętrznych płytami styropianowymi gr.15cm - 3034m2 oraz ościeży styropianem gr 3cm 459m2 ,wykonanie tynków cienkowarstwowych silikonowych metodą lekką mokrą w technologii systemowej - 3492m2 .Wykonanie izolacji termicznej ścian fundamentowych cokołowych/ styropianem ekstrudowanym XPS 30/styrodur/ grubości minimum 10cm 1179m2 po uprzednim wykonaniu izolacji przeciwwodnej-459m2. Wykonanie na cokole tynku mozaikowego- 306 m2 Przy dociepleniu ścian należy przewidzieć i wycenić roboty towarzyszące : oczyszczenie i naprawa podłoża, demontaż i ponowny montaż zdjętych tablic, anten, instalacji, drabinek, kratek itp. malowanie elewacji i krat, roboty ziemne związane z izolacją przeciwwilgociową ścian fundamentowych, wykonanie i montaż konstrukcji z podłożem do montażu ocieplenia na ścianach z luksferów - 78m2, demontaż i montaż rur spustowych - 22m rozbiórki i odbudowa opasek, chodników, montaż i demontaż rusztowań ,odtworzenie instalacji odgromowej wraz z wykonaniem pomiarów - zwody poziome 261m. c/ Remont daszków nad wejściami krytych blachą trapezową na konstrukcji stalowej - 55m2 /wejście do szatni, wejście do sali gimnastycznej/ polegający na wymianie istniejącego pokrycia, desekczołowych, łat, podsufitek, obróbek blacharskich, rynien i rur spustowych oraz pomalowaniu konstrukcji stalowej. d/ Remont daszków żelbetowych krytych papą - 13,4 m2/cztery daszki nad wejściami gospodarczymi/ polegający na wymianie istniejącego pokrycia z papy, obróbek blacharskich, desek okapowych wyprofilowaniu warstw spadkowych ze styropianu, wykonaniu tynków zewnętrznych. e/ Remont schodów zewnętrznych w segmencie administracyjnym /wejście do kuchni, wejście do klatki schodowej/ polegający na naprawie stopni betonowych i podestów i wykonaniu okładziny z płytek ceramicznych mrozoodpornych, antypoślizgowych na wodoodpornym, elastycznym podłożu,wymianie ścianki murowanej w płaszczyźnie bocznej schodów wraz z tynkiem, malowaniu balustrad , naprawie rozebranych opasek i chodników f/ Wymiana drzwi zewnętrznych stalowych w wejściu do Przedszkola na drzwi aluminiowe malowane proszkowo , kolor brąz, wymiary 2,4mx2,9m g/ Wymiana wewnętrznej instalacji c.o w zakresie rurociągów- 2754 m i grzejników 299 wraz z robotami związanymi jak demontaż istniejącej instalacji, likwidacja ewentualnych kolizji, roboty naprawcze poinstalacyjne budowlane i malarskie, wywóz materiałów z demontażu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wysokość wadium. 1)Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 64 000 PLN Słownie: sześćdziesiąt cztery tysiące złotych. 2. Forma wadium. 1) Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r, Nr 42, poz. 275, z 2008 r., Nr 116 poz.730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 2)W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe i nieodwołalne, płatne na pierwsze żądanie, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji poręczenia (Zamawiającego), gwarantaporęczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancjiporęczenia) oraz wskazanie ich siedzib, b)określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancjąporęczeniem, c)kwotę gwarancji/poręczenia, d)termin ważności gwarancjiporęczenia, e)zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancjiporęczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: -odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, -w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy p.z.p. , lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. dopuszcza się równoważną treść zobowiązania 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. 1) Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na następujący rachunek Zamawiającego: Bank PKO S.A. ul. Grzybowska 53/57 00-950 Warszawa nr 88 1240 6348 1111 0010 4058 8554 Do oferty należy dołączyć kopię polecenia przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. 2)Wadium wnoszone w innych dopuszczonych przez Zamawiającego formach należy złożyć w oryginale wraz z ofertą lub złożyć w kasie Urzędu Miasta Grodzisk Maz ul. Kościuszki 32a przed terminem składania ofert. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale niewystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Zwrot wadium. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy pzp. 6. Utrata wadium. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 4) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 p.z.p., nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.grodzisk.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach