Gmina Słupia (Jędrzejowska) ogłasza przetarg
- Adres: 28-350 Słupia, Słupia
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 0-41 3816024, 3816288 , fax. 0-41 3816005
- Data zamieszczenia: 2018-05-24
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Słupia (Jędrzejowska)
Słupia 257
28-350 Słupia, woj. świętokrzyskie
tel. 0-41 3816024, 3816288, fax. 0-41 3816005
REGON: 29101069400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.slupia.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznych na terenie Gminy Słupia - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Słupia. Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa zadania: 1) Zadanie nr 1 – Termomodernizacja budynku Zespołu Placówek Oświatowych w Słupi. Zakres przedmiotu zamówienia części 2 obejmuje w szczególności: a) Przedmiot opracowania b) Opis podstawowych elementów budynku c) Zakres robót budowlanych d) Docieplenie stropu e) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej f) Modernizacja instalacji C.O. g) Instalacja paneli fotowoltaicznych h) Kontrola jakości. i) Wymiana opraw oświetleniowych 2) Zadanie nr 2 – Termomodernizacja budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Słupi. Zakres przedmiotu zamówienia części 3 obejmuje w szczególności: a) Przedmiot opracowania b) Opis podstawowych elementów budynku c) Zakres robót budowlanych d) Roboty budowlane przed wykonaniem ocieplenia budynku e) Ocieplenie ścian zewnętrznych i piwnicznych f) Docieplenie stropu g) Wykonanie obróbek blacharskich h) Kontrola jakości i) Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej i luksferów j) Modernizacja instalacji C.O. k) Wymiana opraw oświetleniowych - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: Dla Zadania nr 1 – 20 000,00 PLN (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) Dla Zadania nr 2 – 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o podwykonawcach (załącznik nr 1a SIWZ) 2. Wykaz osób do punktacji (załącznik nr 1b SIWZ) 3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- "Rozbudowa i przebudowa budynku gospodarczego na dwa budynki mieszkalne jednorodzinne w zabudowie bliźniaczej–ul. Widok 3" Zadanie dofinansowane ze środków Funduszu Dopłat Banku Gospodarstwa Krajowego
Dodano: 2024-07-02 - Prace renowacyjne na elewacji oraz modernizacja i odnowienie elementów architektonicznych klasycystycznego Pałacu Badenich z roku 1802
Dodano: 2024-07-01 - Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu Pawilonu D
Dodano: 2024-04-11 - Rozbudowa budynku użyteczności publicznej-budowa szybu windowego przy ul. Szpitalnej 4D w Opatowie
Dodano: 2023-10-20 - Przystosowanie ciągów komunikacyjnych do korzystania przez osoby niepełnosprawne z wymianą drzwi wewnętrznych w budynku DPS Czachów Gmina Ożarów
Dodano: 2023-10-17 - „Przebudowa małej hali celem wydzielenia jej od pozostałych pomieszczeń”
Dodano: 2023-08-22 - Remont pomieszczeń administracyjnych na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich nr 1 w Zgórsku z podziałem na zadania częściowe
Dodano: 2023-08-10 - Budowa obiektów użyteczności publicznej w zakresie bezpieczeństwa publicznego oraz kultury
Dodano: 2023-06-12 - Budowa świetlicy wiejskiej i zagospodarowania terenu wokół budowy w sołectwie Wola Szczygiełkowa
Dodano: 2023-03-10 - Rozbudowa infrastruktury kulturalnej i społecznej w gminie Ożarów
Dodano: 2023-03-07