Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Wyryki

Gmina Wyryki ogłasza przetarg

  • Adres: 22-205 Wyryki, Wyryki
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 913 003 , fax. 825 913 003
  • Data zamieszczenia: 2020-03-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wyryki
    Wyryki 154
    22-205 Wyryki, woj. lubelskie
    tel. 825 913 003, fax. 825 913 003
    REGON: 11019784200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugwyryki.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Wyryki
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Termomodernizacja budynków: Urzędu Gminy w Wyrykach, Szkoły Podstawowej w Kaplonosach i Szkoły Podstawowej w Wyrykach”, które jest realizowane w ramach projektu „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Wyryki”. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 3 części, jak poniżej: część 1 zamówienia – „Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Wyrykach”, której zakres robót obejmuje: • ocieplenie ścian zewnętrznych od ław fundamentowych metodą BSO - styropian z płyt frezowanych grubości 15 cm λ =0,04, • wykonanie warstwy elewacyjnej metodą lekko-mokrą w postaci siatki na zaprawie klejowej z wykończeniem tynkiem sylikonowym, cokół wys. 0,5 m z marmolitu, • ocieplenie przestrzeni wentylowane] stropodachów -granulat wełny mineralnej metodą wtrysku grubości 24 cm λ =0,043, • ocieplenie dachu pełnego - styropian laminowany papą o grubości warstwy 20 cm λ =0,033, • wymiana okien drewnianych na okna o współcz. U nie większym jak 0,9 W/m2K, • wymiana drzwi zewnętrznych na drzwi o współcz. U nie większym jak 1,3 W/m2K, • montaż termozaworów na grzejnikach instalacji CO i licznika ciepła, • wymiana oświetlenia świetlówkowego i żarowego - same żarówki LED bez opraw, • montaż na budynku instalacji fotowoltaicznej o mocy 7 kW na potrzeby oświetlenia oraz C.W.U Dane ogólne budynku: pow. zabudowy – 369,90 m2, kubatura – 2733,10 m3, wysokość – 7,62 m. część 2 zamówienia – „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Kaplonosach”, której zakres robót obejmuje: ◦ ocieplenie ścian zewnętrznych części starszej budynku od ław fundamentowych metodą BSO - styropian z płyt frezowanych grubości 14 cm λ =0,032, ◦ ocieplenie ścian zewnętrznych części nowszej budynku od ław fundamentowych metodą BSO - styropian z płyt frezowanych grubości 10 cm λ =0,032 ◦ wykonanie warstwy elewacyjnej metodą lekko-mokrą w postaci siatki na zaprawie klejowej z wykończeniem tynkiem sylikonowym, cokół wys. 0,5 m z marmolitu, ◦ ocieplenie stropu poddasza - płyty z wełny mineralnej łącznej grubości 25 cm λ =0,039, ◦ demontaż podłóg drewnianych parteru, ◦ ocieplenie podłogi na gruncie w części starszej obiektu - płyty styropianowe EPS 038 o grubości warstwy 5 cm λ =0,038, ◦ wykonanie posadzki betonowej i ułożeni wykładzin z płytek gres, ◦ wymiana okien drewniany na okna o współcz. U nie większym jak 0,9 W/m2K, ◦ montaż termozaworów na grzejnikach instalacji CO i licznika ciepła, ◦ wymiana oświetlenia świetlówkowego i żarowego - same żarówki LED bez opraw, ◦ montaż na budynku instalacji fotowoltaicznej o mocy 9,8 kW na potrzeby oświetlenia oraz C.W.U. Dane ogólne budynku: pow. zabudowy – 513,40 m2, kubatura – 2669,20 m3, wysokość budynku – 9,50 m. część 3 zamówienia – „Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Wyrykach”, której zakres robót obejmuje: ◦ ocieplenie ścian zewnętrznych części starszej budynku od ław fundamentowych metodą BSO - styropian z płyt frezowanych grubości 14 cm λ =0,032, ◦ ocieplenie ścian zewnętrznych części nowszej budynku od ław fundamentowych metodą BSO - styropian z płyt frezowanych grubości 10 cm λ =0,032, ◦ wykonanie warstwy elewacyjnej metodą lekko-mokrą w postaci siatki na zaprawie klejowe] z wykończeniem tynkiem sylikonowym, cokół wys. 0,5 m z marmolitu, ◦ ocieplenie stropu poddasza - płyty z wełny mineralnej łącznej grubości 25 cm λ =0,036, ◦ ocieplenie dachu sali gimnastycznej - płyty styropianowe laminowane papą. Grubość warstwy 12 cm λ =0,036, ◦ ocieplenie stropodachu - granulat wełny mineralnej o grubości 13 cm λ =0,043, ◦ demontaż podłóg drewnianych parteru ◦ ocieplenie podłogi na gruncie w części starszej obiektu - płyty styropianowe EPS 038 o grubości warstwy 5 cm λ =0,038, ◦ wykonanie posadzki betonowej i ułożeni wykładzin z płytek gres ◦ montaż termozaworów na grzejnikach instalacji CO i licznika ciepła. ◦ wymiana oświetlenia świetlówkowego i żarowego - same żarówki LED bez opraw, ◦ montaż na budynku instalacji fotowoltaicznej o mocy 11,2 kW na potrzeby oświetlenia Dane ogólne budynku: pow. zabudowy – 2 515,10 m2, kubatura – 11 876,60 m3, wysokość budynku – 11,50 m.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: - w zakresie części 1 zamówienia w wysokości: 5.000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100 - w zakresie części 2 zamówienia w wysokości: 7.000,00 PLN (słownie: siedem tysięcy złotych 00/100), - w zakresie części 3 zamówienia w wysokości: 12.000,00 PLN (słownie: dwanaście tysięcy złotych 00/100). Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Parczewie O/Wyryki nr rachunku: 97 8042 0006 2001 0680 0101 0003 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: ZP.271.3.2020.MK - Część nr ………” (należy wskazać nr części, na którą składana jest oferta Wykonawcy). b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 1310 ze zm.). Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie. UWAGA: W związku z utrudnieniami związanymi z otrzymaniem wadium w formie tradycyjnej ze względu na ograniczenia funkcjonowania banków i zakładów ubezpieczeń związane z ogłoszonym w Polsce stanem epidemiologicznym, zamawiający dopuszcza wniesienie wadium w formie elektronicznej opatrzonej podpisem kwalifikowanym podpisem elektronicznym osoby umocowanej do reprezentowania gwaranta. W przypadku wniesienia wadium w formie elektronicznej nie może zawierać informacji, iż „gwarancja wygasa w momencie zwrotu oryginału dokumentu.  Wadium w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym wnosi się przed upływem terminu składania ofert na adres poczty elektronicznej: sekretariat@wyryki.eu
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach