Gmina Wieliszew ogłasza przetarg
- Adres: 05-135 Wieliszew, ul. Modlińska
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 227 822 596 , fax. 227 822 732
- Data zamieszczenia: 2019-05-31
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Wieliszew
ul. Modlińska 1
05-135 Wieliszew, woj. mazowieckie
tel. 227 822 596, fax. 227 822 732
REGON: 13270577000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.wieliszew.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Wieliszew - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na termomodernizacji i remoncie budynków użyteczności publicznej, w tym: 1) Roboty budowlane w zakresie termomodernizacji budynków Zespołu Szkół w Wieliszewie przy ul. Nasielskiej w Komornicy, tj.: a) roboty budowlane w zakresie termomodernizacji budynku głównego, b) roboty budowlane w zakresie termomodernizacji budynku internatu II, c) roboty budowlane w zakresie termomodernizacji budynku internatu IV, d) roboty budowlane w zakresie termomodernizacji budynku internatu V, e) roboty budowlane w zakresie termomodernizacji budynku pralni, f) roboty budowlane w zakresie termomodernizacji budynku warsztatów szkolnych, 2) Roboty budowlane w zakresie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej Nr 1 przy ul. Modlińskiej 60 w Wieliszewie - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 40 000,00 zł (słownie: czterdzieści tysięcy złotych)
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kosztorysy ofertowe. 2. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia,ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo.Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo doreprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone wformie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 3. Pełnomocnictwo do podpisania oferty(oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, o ile prawo do ich podpisania nie wynikaz innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, chyba, że Zamawiający może je uzyskać wszczególności za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrówpublicznych w rozumieniu ustawy z dnia17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotówrealizujących zadania publiczne (Dz. U.z 2014 r. poz. 1114 oraz z 2016 r. poz. 352), a Wykonawcawskazał to wraz ze złożeniem oferty. 4.Oryginał gwarancji lub poręczenia, jeśli wadium wnoszonejest w innej formie niż pieniądz.Oryginał gwarancji lub poręczenia sporządzony w języku obcymskładany jest wraz z tłumaczeniem na język polski. 5. Zobowiązanie do oddania do dyspozycjiWykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia wprzypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzeniaspełniania warunków udziału w postępowaniu. 6. Wykonawca w terminie 3 dni od dniazamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp,przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samejgrupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniemoświadczenia,Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nieprowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zaprojektowanie i wykonanie hydroizolacji ścian fundamentowych w budynku Zakładu Medycyny Sądowej przy ul. Oczki 1 w Warszawie, znak sprawy: AEZ/S-086/2024
Dodano: 2024-07-15 - „Adaptacja akustyczna pomieszczeń w Szkole Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Nowej Wsi-II”
Dodano: 2024-07-11 - Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Trębki Nowe - Etap I.
Dodano: 2024-07-08 - Rewitalizacja obszarów miejskich poprzez renowację i odtworzenie zabytkowego Pawilonu A Centrum Zdrowia Mazowsza Zachodniego
Dodano: 2024-07-08 - Remont 13 pokoi wraz z łazienkami w budynku Dedal w Malborku ul. De Gaulle'a 5.
Dodano: 2024-07-05 - Remont budynku usług zdrowia na potrzeby ośrodka środowiskowej opieki psychologicznej i psychoterapeutycznej
Dodano: 2024-07-04 - „Remont sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół nr 1 w Milanówku ”
Dodano: 2024-06-28 - Remont pomieszczeń biurowych po pożarze.
Dodano: 2024-06-27 - PRACE REMONTOWE W BUDYNKU SZKOŁY PODSTAWOWEJ IM. BATALIONU ZOŚKA PRZY UL. WRZOSOWEJ 42 W CELESTYNOWIE
Dodano: 2024-06-27 - Remont pustostanów lokali mieszkalnych: Bagno 5 m 225, Królewska 43 m 45, Przemysłowa 38 m 5, Smolna 16 m 2
Dodano: 2024-06-24