Gmina Tuszyn ogłasza przetarg
- Adres: 95-080 Tuszyn, ul. Piotrkowska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 42 6143325 , fax. 42 6143069
- Data zamieszczenia: 2017-09-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Tuszyn
ul. Piotrkowska 2/4
95-080 Tuszyn, woj. łódzkie
tel. 42 6143325, fax. 42 6143069
REGON: 590648304 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuszyn.info.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Tuszyn – budynek Dziennego Domu Senior Wigor - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Rodzaj zamówienia : roboty budowlane. 2. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z materiałów Wykonawcy robót budowlanych oraz przekazanie do eksploatacji zadania inwestycyjnego pn: Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w gminie Tuszyn - budynek Dziennego Domu Senior Wigor w Tuszynie. Zadanie stanowi dokończenie robót budowlanych wykonanych w 2015 r, polegających na adaptacji budynku administarcyjno- magazynowego na obiekt użyteczności publicznej – dom seniora. Zakres robót dotyczy wykonania termomodernizacji budynku (roboty zewnętrzne). 3. Krótki opis przedmiotu zamówienia. Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych poprawiających charakterystykę energetyczną budynku,obejmujących między innymi: 1/ wykonanie rozbiórki betonowego chodnika miejscowego przy budynku, 2/ rozbiórka kostki betonowej przy budynku wraz z jej ponowym ułożeniem, 3/ odkopanie fundamentów wokół budynku w celu wyrównania,uzupełnienia ubytków oraz wykonaniu izolacji przeciwwilgociowej pionowej, 4/ podkopanie odcinkowe istniejących ścian w celu wykonania minowania, 5/ ustawienie deskowania oraz podbicie odcinkowe betonem istniejących ścian fundamentowych, 6/ wykonanie izolacji pionowej betonowej ławy x 2, 7/ wykonanie izolacji termicznej z płyt XPS gr. 8 cm oraz szpachlowania płyt XPS w części cokołowej z wyszlifowaniem w celu uzyskania odpowiedniej przyczepności warstwy osłonowo-zbrojącej, 8/ ułożenie folii kubełkowej w części fundamentowej, 9/ wykonanie oczyszczenia ścian naziemia oraz zagruntowanie preparatem gruntującym, 10/ wykonanie docieplenia ścian naziemia styropianem EPS grubości 20 cm. Ze względu na miejscowe nierówności wyrównanie powierzchni dodatkowym styropianem . 11/ wykonanie podkładu gruntującego wraz z tynkiem silikatowym ścian naziemia oraz mozaiką szlachetną części cokołowej, 12/ montaż parapetów stalowych systemowych wraz z okapnikami, 13/ wymiana dwóch skrzynek elektrycznych naściennych, 14/ montaż dwóch kratek wentylacyjnych w ścianach szczytowych, 15/ montaż tablicy informacyjnej podświetlanej, 16/ wykonanie podbitki z PCV oraz okładzin elemenów szczytowych blachą na rąbek w kolorze poszycia dachowego, 17/ wykonanie podbitki nad zadaszonym wejściem do budynku, 18/ wykonanie opaski wokół budynku na szerokości 60 cm z kamienia ozdobnego granitowego o oczku kamienia min. 1cm do 2 cm – grubość warstwy 5 cm. 4. Ponadto dla realizacji każdej z części zamówienia należy uwzględnić niżej wymienione czynności i roboty oraz poniesienie kosztów z tym związanych: 1) Wykonanie wszelkich niezbędnych robót przygotowawczych, towarzyszących, zabezpieczających, koniecznych do wykonania zadania i wynikających z zakresu zamówienia. 2) Sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej budowy w 2 egz. w formie papierowej. 3) Przygotowanie placu zaplecza budowy wraz z dostawą wszystkich wymaganych mediów 4) Roboty winny być prowadzone w sposób jak najmniej uciążliwy dla działalności Domu Senior Wigor. 5) Usunięcie ewentualnych kolizji istniejącego uzbrojenia w zakresie niezbędnym do prawidłowego wykonania inwestycji. 6) Wykonanie wszelkich zaleceń wynikających z dokumentacji projektowej wraz z poniesieniem kosztów i opłat z niej wynikających. 7) Poniesienie opłat i odszkodowań za wyrządzone szkody związane z realizacją zadania. 8) Przywrócenie placu i zaplecza budowy do stanu co najmniej sprzed rozpoczęcia prac. 9) Oznakowanie placu budowy w sposób zgodny z przepisami Prawa budowlanego. 10) Sporządzenie planu BIOZ. 5. Wszystkie nazwy własne urządzeń i materiałów użyte w dokumentacji przetargowej należy traktować jako przykładowe, określające jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard i mogą być zastąpione przez inne równoważne, jednak obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp. należy do Wykonawcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości : 2 000,00 zł ( słownie : dwa tysiące złotych )
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W terminie do 3 dni od dnia upublicznienia na stronie internetowej Zamawiającego informacji o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - każdy Wykonawca składa - oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, sporządzone w oparciu o zamieszczony na stronie internetowej Zamawiającego wykaz firm oraz adresy wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie w przedmiotowym przetargu - załącznik nr 5 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Kontynuacja prac dla budowy budynku dydaktycznego z zapleczem socjalnym wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego
Dodano: 2024-07-26 - Remont dróg gminnych na terenie Gminy Bielawy
Dodano: 2024-07-26 - Przebudowa dróg w msc. Borów i Bielawska Wieś, gm. Bielawy
Dodano: 2024-07-26 - Renowacja elewacji budynku Muzeum Ludowego w Przedborzu
Dodano: 2024-07-25 - Prace restauratorskie i roboty budowlane przy zabytkowym ratuszu miejskim w Przedborzu przy ul. Mostowej 29
Dodano: 2024-07-25 - Wykonanie robót rozbiórkowych wraz z robotami towarzyszącymi w podziale na 2 części Część 1: ul. Wygodna 18 Część 2: ul. Dąbrowskiego 5 i ul. Tuszyńska 123/125
Dodano: 2024-07-24 - Rozbudowa DP 4339E na odcinku od ul. Farbiarskiej do ul. J. Piłsudskiego.
Dodano: 2024-07-24 - Przebudowa Oddziału Położniczo – Ginekologicznego z Blokiem Porodowym wraz z Oddziałem Połogowym i Oddziałem Neonatologicznym w SPZOZ w Wieluniu
Dodano: 2024-07-23 - Modernizacja parterowego łącznika budynku ZSM im. S. Moniuszki w Łodzi
Dodano: 2024-07-22 - Przebudowa drogi gminnej w m. Zosinów
Dodano: 2024-07-20