Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Szczaniec w formule zaprojektuj i wybuduj z podziałem na trzy zadania: Zadanie 1 Termomodernizacja budynku OSP, Zadanie 2 Termomodernizacja budynku przedszkola-przechodni, Zadanie 3 Termomodernizacja budynku żłobka- domu seniora.

Gmina Szczaniec ogłasza przetarg

  • Adres: 66-225 Szczaniec, Herbowa
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 683 410 379, , fax. 683 410 379
  • Data zamieszczenia: 2019-07-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Szczaniec
    Herbowa 30
    66-225 Szczaniec, woj. lubuskie
    tel. 683 410 379, , fax. 683 410 379
    REGON: 97077051100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szczaniec.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Szczaniec w formule zaprojektuj i wybuduj z podziałem na trzy zadania: Zadanie 1 Termomodernizacja budynku OSP, Zadanie 2 Termomodernizacja budynku przedszkola-przechodni, Zadanie 3 Termomodernizacja budynku żłobka- domu seniora.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia składa się z trzech następujących części (zadań): Zadanie 1 – Termomodernizacja budynku OSP I. Przedmiotem zamówienia (Zadania 1) jest zaprojektowanie i wykonanie termomodernizacji budynku OSP w tym: 1. Ocieplenie dachu części bez termoizolacji warstwą styropapą grubości 20 cm -90 m2 2. Wymiana istniejących okien na nowe - 15,1 m2. 3. Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 15 cm, metodą bezspoinową, wykończenie tynkiem - 118,1 m2. 4. Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 5 cm, metodą bezspoinową, wykończenie tynkiem - 151 m2. 5. Wymiana istniejących drzwi zewnętrznych i bram garażowych na nowe - 26,6 m2. 6. Wykonanie ogrzewania podłogowego (część bojowa) - 120 m2. 7. Zastosowanie wentylacji nawiewno-wywiewnej z odzyskiem ciepła oraz chłodzenia pasywnego za pomocą klimakonwektorów w części biurowo-socjalnej - 1 kpl 8. Modernizacja opraw oświetlenia na energooszczędne LED i instalacji elektrycznej - 26 szt. 9. Wykonanie instalacji ogrzewania i chodzenia (część biurowo-socjalna): 10. Montaż instalacji fotowoltaicznej złożonych z paneli krzemowych monokrystalicznych w technologii PERC. 11. Wykonanie węzła cieplnego z gruntową kompaktową pompą ciepła, montaż pompy ciepła, wykonanie instalacji węzła z buforem ciepła 300l, zbiornik c.w.u. 200l i 2 obiegami ogrzewania/chłodzenia podłogowego i grzejnikowego. II. Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia. W celu osiągnięcia celów opisanych w Programie funkcjonalno – użytkowym (PFU) Wykonawca, zgodnie z PFU, wykona kompletną dokumentację projektową w tym: • Projekt budowlany do zgłoszenia robót, • Projekt wykonawczy oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, • Na zakres prac modernizacji źródła ciepła ( pompy ciepła) oraz instalacji c.o., c.w.u., chłodu, wentylacji, instalacji oświetlenia, instalacji fotowoltaicznej Wykonawca opracuje projekt wykonawczy technologii, który należy przedłożyć do wglądu Zamawiającemu i uzgodnić oraz pozostałe opracowania wynikające z PFU. Następnie należy zrealizuje wszystkie roboty na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz wymagań PFU. Zadanie 2 – Termomodernizacja budynku przedszkola-przechodni. I. Przedmiotem zamówienia (Zadania 2) jest zaprojektowanie i wykonanie termomodernizacji budynku przedszkola-przechodni w tym: 1. Ocieplenie dachu całego budynku warstwą styropapą o grubości 20 cm - 442,7 m2. 2. Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 12 cm, metodą bezspoinową, wykończenie tynkiem -751 m2 3. Modernizacja instalacji grzewczej. 4. Modernizacja opraw oświetlenia na energooszczędne LED i instalacji elektrycznej: - każda o mocy min. 26-41 W - maksymalna moc opraw 3,55 kW - część wyposażona w czujniki ruchu, czujnik wysokiej częstotliwości z czujnikiem zmierzchowym i system włącz/wyłącz - 98 szt. 5. Przebudowa kotłowni węglowej na opalaną biomasą. 6. Montaż instalacji fotowoltaicznej złożonej z paneli krzemowych monokrystalicznych w technologii PERC, automatyka. 7. Urządzenia i elektronika systemu zarządzania energią. II. Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia. W celu osiągnięcia celów opisanych w Programie funkcjonalno – użytkowym (PFU) Wykonawca, zgodnie z PFU, wykona kompletną dokumentację projektową w tym: • Projekt budowlany do zgłoszenia robót, • Projekt wykonawczy oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, • Na zakres prac modernizacji źródła ciepła (kotłownia na pellet, pompy ciepła) oraz instalacji c.o., instalacji oświetlenia, instalacji fotowoltaicznej oraz kompensacji energii biernej opracować projekt wykonawczy technologii, który należy przedłożyć do wglądu Zamawiającemu i uzgodnić oraz pozostałe opracowania wynikające z PFU. Następnie należy zrealizować wszystkie roboty na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz wymagań PFU. Zadanie 3 – Termomodernizacja budynku żłobka - domu seniora. I. Przedmiotem zamówienia (Zadania 3) jest zaprojektowanie i wykonanie termomodernizacji budynku żłobka, domu seniora w tym: 1.1. Ocieplenie dachu całego budynku warstwą wełny mineralnej o grubości 22 cm - 181 m2 1.2. Wymiana istniejących okien na nowe, wymiana parapetów zewnętrznych i wewnętrznych w technice umożliwiającej eliminacje liniowych mostków termicznych - 60 m2. 1.3. Ocieplenie ścian zewnętrznych styropianem o grubości 15 cm, metodą bezspoinową, wykończenie tynkiem, wykonanie osuszania ścian oraz ocieplenie fundamentów wraz z wykonaniem hydroizolacji - 321 m2 1.4. Wymiana istniejących drzwi zewnętrznych i bram garażowych na nowe - 5 m2 1.5. Wymiana konstrukcji dachu wraz z pokryciem - 230 m2. 1.6. Modernizacja instalacji grzewczej i c.w.u. 1.7. Montaż instalacji fotowoltaicznej złożonych z paneli krzemowych monokrystalicznych w technologii PERC. 1.8. Wykonanie węzła cieplnego z gruntową pompą ciepła. 1.9. Wykonanie systemu zarządzania energią - urządzenia i elektronika. II. Zakres i sposób realizacji przedmiotu zamówienia. W celu osiągnięcia celów opisanych w Programie funkcjonalno – użytkowym (PFU) Wykonawca, zgodnie z PFU, wykona kompletną dokumentację projektową w tym: • Projekt budowlany wraz z uzyskaniem decyzji o pozwoleniu na budowę, • Projekt wykonawczy oraz specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, • Na zakres prac modernizacji źródła ciepła (pompy ciepła) oraz instalacji c.o., c.w.u., instalacji fotowoltaicznej Wykonawca opracuje projekt wykonawczy technologii, który przedłoży do wglądu Zamawiającemu w celu uzgodnienia oraz pozostałe opracowania wynikające z PFU. Następnie należy zrealizować wszystkie roboty na podstawie wykonanej dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz wymagań PFU.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w następującej wysokości: a) Część 1 zamówienia - 10 000,00 PLN (słownie: dziesięć tysięcy PLN). b) Część 2 zamówienia – 35 000,00 PLN (słownie: trzydzieści pięć tysięcy PLN). b) Część 3 zamówienia – 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy PLN).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. (Załącznik nr 6A, 6B i 6C). Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Uwaga. Wykonawca składający oferty na dwie lub trzy części zamówienia składa wypełniony Załącznik nr 6 dla każdej części osobno.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach