Gmina Piekoszów ogłasza przetarg
- Adres: 26065 Piekoszów, ul. Częstochowska
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 413 061 008 , fax. 413 062 193
- Data zamieszczenia: 2018-02-14
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Piekoszów
ul. Częstochowska
26065 Piekoszów, woj. świętokrzyskie
tel. 413 061 008, fax. 413 062 193
REGON: 29101059900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekoszow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Piekoszów” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej w Gminie Piekoszów. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy zadania: Zadanie nr 1 – Wykonanie termomodernizacji budynku Urzędu Gminy w Piekoszowie, Zakres prac obejmuje: • Wykonanie robót demontażowych: okładziny elewacyjnej typu siding, części zadaszeń, • Malowanie elewacji od strony ul. Częstochowskiej • Wykonanie izolacji termicznej wraz z wyprawą (tynk cienkowarstwowy na ścianach nadziemia budynku), • Wykonanie izolacji termicznej na ścianach zewnętrznych piwnic wraz z izolacjami przeciwwodnymi, • Wykonanie termoizolacji stropodachu poprzez warstwę styropapy, oraz termoizolacje murów attykowych, • Termoizolacja kominów na dachu, • Montaż rolet termoizolacyjnych na oknach piwnic i parteru, • Wykonanie termoizolacji daszka wejściowego do piwnicy warstwą styropapy • Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, • Wykonanie nowego poszycia wraz z podkonstrukcją dla zadaszenia, • Wymiana orynnowania budynku, łącznie z pasem pod rynnowym, • Wykonanie nowej obróbki blacharskiej, • Wykonanie nowej opaski wzdłuż elewacji, • Montaż zaworów termostatycznych, • Wymiana grzejników, remont kotłowni, • Montaż paneli fotowoltaicznych na dachu na systemowych uchwytach dachowych • Montaż instalacji odgromowej • Wykonanie instalacji systemowej konstrukcji nośnej dla paneli fotowoltaicznych, • Wykonanie montażu ogniw fotowoltaicznych, • Wykonanie instalacji zasilania ogniw fotowoltaicznych, • Wykonanie środków dodatkowej ochrony od porażeń, • Wykonanie ochrony przepięciowej. • Odtworzenie instalacji odgromowej • Demontaż elementów grzejnych wraz z armaturą, • Montaż elementów grzejnych wraz z armaturą, • Montaż kotłowni na pelet Zadanie nr 2 – Wykonanie termomodernizacji budynku Zakładu Usług Komunalnych w Piekoszowie Sp. z o. o., Zakres prac obejmuje: • Wykonanie robót demontażowych: lokalne skucie tynków na elewacji • Wykonanie izolacji termicznej wraz z wyprawą (tynk cienkowarstwowy na ścianach nadziemia • budynku i wewnętrznej ściany pomiędzy częścią usługową i halą), • Malowanie elewacji istniejącej dobudówki wiatrołapu wraz z wymianą pokrycia dachu blachodachówką • Wykonanie termoizolacji stropodachu poprzez warstwę styropapy, • Termoizolacja kominów na dachu, • Wykonanie termoizolacji daszków wejściowych warstwą styropapy • Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej i wewnętrznej pomiędzy częścią usługową a halą a także bram garażowych do hali, • Wymiana orynnowania budynku, łącznie z pasem pod rynnowym, • Wykonanie nowych obróbek blacharskich, • Wykonanie nowej opaski wzdłuż elewacji, • Montaż zaworów termostatycznych, • Wymiana grzejników, remont kotłowni, • Montaż paneli fotowoltaicznych na dachu na systemowych uchwytach dachowych • Montaż instalacji odgromowej • Renowacja barierki stalowej • Renowacja elementów stalowych, drabin wyłazowych, konstrukcji wsporczych kominów • Wykonanie instalacji systemowej konstrukcji nośnej dla paneli fotowoltaicznych, • Montaż ogniw fotowoltaicznych, • Wykonanie instalacji zasilania ogniw fotowoltaicznych, • Wykonanie środków dodatkowej ochrony od porażeń, • Odtworzenie instalacji odgromowej • Demontaż elementów grzejnych wraz z armaturą, • Montaż elementów grzejnych wraz z armaturą, • Montaż kotłowni na pellet Zadanie nr 3 – Wykonanie termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Łosieniu, Zakres prac obejmuje: • Wykonanie robót demontażowych: lokalne skucie tynków na elewacji • Wykonanie izolacji termicznej wraz z wyprawą (tynk cienkowarstwowy na ścianach nadziemia budynku), • Wykonanie termoizolacji stropodachu poprzez warstwę styropapy, oraz termoizolacje murów attykowych, • Termoizolacja kominów na dachu, • Wykonanie termoizolacji daszków wejściowych warstwą styropapy • Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, • Wymiana orynnowania budynku, łącznie z pasem pod rynnowym, • Wykonanie nowych obróbek blacharskich, • Wykonanie nowej opaski wzdłuż elewacji, • Montaż zaworów termostatycznych, • Wymiana grzejników, remont kotłowni, • Montaż paneli fotowoltaicznych na dachu na systemowych uchwytach dachowych • Montaż instalacji odgromowej • Renowacja barierki stalowej • Renowacja elementów stalowych, drabin wyłazowych, konstrukcji wsporczych kominów • Wykonanie instalacji systemowej konstrukcji nośnej dla paneli fotowoltaicznych, • Montaż ogniw fotowoltaicznych, • Wykonanie instalacji zasilania ogniw fotowoltaicznych, • Wykonanie środków dodatkowej ochrony od porażeń, • Wykonanie ochrony przepięciowej. • Odtworzenie instalacji odgromowej • Demontaż elementów grzejnych wraz z armaturą, • Montaż elementów grzejnych wraz z armaturą, • Montaż kotłowni na pellet Zamawiający informuje, iż w odniesieniu do wszystkich trzech zadań objętych niniejszym postępowaniem istniejące kotły grzewcze oraz grzejniki na instalacji centralnego ogrzewania wraz z orurowaniem należy odciąć od źródła zasilania, a następnie zdemontować i złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego. Wykonawca przekaże Zamawiającemu zdemontowane urządzenia za protokołem zdawczo – odbiorczym. Utylizacja powyższych urządzeń na składowisku odpadów leży po stronie Zamawiającego Zamówienie jest współfinansowane z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Działania 6.1 ,,Efektywność energetyczna w sektorze publicznym – ZIT KOF’’ Osi 6 ,, Rozwój miast” Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014 – 2020. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: Dla Zadania nr 1 - 12 500,00 (słownie: dwanaście tysięcy pięćset złotych) Dla Zadania nr 2 – 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych) Dla Zadania nr 3 – 15 000,00 PLN (słownie: piętnaście tysięcy złotych) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3. SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o podwykonawcach (załącznik nr 1a SIWZ) 2. Wykaz osób do punktacji (załącznik nr 1b SIWZ) 3. W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie instalacji fotowoltaicznej na dachu Pawilonu D
Dodano: 2024-04-11 - Rozbudowa budynku użyteczności publicznej-budowa szybu windowego przy ul. Szpitalnej 4D w Opatowie
Dodano: 2023-10-20 - Przystosowanie ciągów komunikacyjnych do korzystania przez osoby niepełnosprawne z wymianą drzwi wewnętrznych w budynku DPS Czachów Gmina Ożarów
Dodano: 2023-10-17 - „Przebudowa małej hali celem wydzielenia jej od pozostałych pomieszczeń”
Dodano: 2023-08-22 - Remont pomieszczeń administracyjnych na terenie Rejonu Dróg Wojewódzkich nr 1 w Zgórsku z podziałem na zadania częściowe
Dodano: 2023-08-10 - Budowa obiektów użyteczności publicznej w zakresie bezpieczeństwa publicznego oraz kultury
Dodano: 2023-06-12 - Budowa świetlicy wiejskiej i zagospodarowania terenu wokół budowy w sołectwie Wola Szczygiełkowa
Dodano: 2023-03-10 - Rozbudowa infrastruktury kulturalnej i społecznej w gminie Ożarów
Dodano: 2023-03-07 - Wykonanie zadania inwestycyjnego pn.: „Budowa kompleksu przedszkolno żłobkowego w msc. Wilków”
Dodano: 2023-01-10 - Głęboka modernizacja energetyczna budynków użyteczności publicznej: Publicznej Szkoły Podstawowej im. Polskich Olimpijczyków w Krasnej oraz Publicznego Przedszkola w Stąporkowie
Dodano: 2023-01-02