Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Wodzisław

Gmina Wodzisław ogłasza przetarg

  • Adres: 28330 Wodzisław, ul. Krakowska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 806 118 , fax. 413 806 118
  • Data zamieszczenia: 2018-05-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Wodzisław
    ul. Krakowska 6
    28330 Wodzisław, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 806 118, fax. 413 806 118
    REGON: 29101085000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wodzislaw.biuletyn.net

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Wodzisław
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. 1) Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn. Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie gminy Wodzisław w podziale na zadania: Zadanie 1. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Mierzawie. Zadanie 2. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Niegosławicach. Zadanie 3. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Lubczy. Zadanie 4. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Brześciu. 2) Inwestycja jest współfinansowana ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020 w ramach działania 3.3 „Poprawa efektywności energetycznej z wykorzystaniem odnawialnych źródeł energii w sektorze publicznym i mieszkaniowym”. 3) Inwestycja polega na wykonaniu robót opisanych projektem budowlanym branży architektonicznej – dokumentacja uproszczona dla każdego zadania osobno (Załącznik nr 7a do SIWZ), projektem wykonawczym – wymiana instalacji C.O. dla każdego zadania osobno (Załącznik nr 7b do SIWZ), specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót (Załącznik nr 8 do SIWZ) oraz przedmiarem robót (załącznik nr 9 do SIWZ). 4) Zakres niniejszej inwestycji obejmuje wykonanie następujących robót zgodnie z dokumentacją projektową: A. Zadanie 1. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Mierzawie. a) wymiana stolarki okiennej w piwnicach i drzwi zewnętrznych, b) ocieplenie ścian zewnętrznych przyziemia, c) ocieplenie ścian zewnętrznych powyżej poziomu terenu, d) ocieplenie ościeży okien i drzwi, e) ocieplenie stropodachu i pokrycie dachu papą, f) wymiana rynien i rur spustowych, g) obróbki blacharskie dachu, h) przemurowanie kominów, i) ocieplenie stropu nad częścią podpiwniczoną, j) wymiana instalacji odgromowej, k) wymiana instalacji c.o. wraz z grzejnikami, l) uzbrojenie obiegów mieszkaniowego i przedszkolnego, m) próba szczelności i rozruch instalacji c.o., n) uzupełnienie instalacji cyrkulacji c.w.u. B. Zadanie 2. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Niegosławicach. a) wymiana stolarki okiennej w piwnicach i drzwi zewnętrznych, b) ocieplenie ścian zewnętrznych poniżej poziomu terenu, c) ocieplenie ścian zewnętrznych powyżej poziomu terenu, d) ocieplenie ościeży okien i drzwi, e) ocieplenie stropodachu i pokrycie dachu papą, f) wymiana rynien i rur spustowych, g) obróbki blacharskie dachu, h) przemurowanie kominów, i) ocieplenie stropu nad częścią podpiwniczoną, j) wymiana instalacji odgromowej, k) wymiana instalacji c.o. wraz z grzejnikami, l) uzbrojenie obiegów mieszkaniowych, m) próba szczelności i rozruch instalacji c.o. C. Zadanie 3. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Lubczy. a) wymiana drzwi zewnętrznych i drzwiczek wsypowych, b) ocieplenie ścian zewnętrznych przyziemia, c) ocieplenie ścian zewnętrznych powyżej poziomu terenu, d) ocieplenie ościeży okien i drzwi, e) ocieplenie stropodachu i pokrycie dachu papą, f) wymiana rynien i rur spustowych, g) obróbki blacharskie dachu, h) przemurowanie kominów, i) ocieplenie stropu nad częścią podpiwniczoną, j) wymiana instalacji odgromowej, k) wymiana instalacji c.o. wraz z grzejnikami, l) uzbrojenie obiegów mieszkaniowych, m) próba szczelności i rozruch instalacji c.o. D. Zadanie 4. Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Brześciu. a) ocieplenie ścian zewnętrznych poniżej poziomu terenu, b) ocieplenie ścian zewnętrznych powyżej poziomu terenu, c) ocieplenie ościeży okien i drzwi, d) obróbki blacharskie – parapety, e) wymiana instalacji c.o. wraz z grzejnikami, f) próba szczelności i rozruch instalacji c.o. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlany (zał. nr 7 do SIWZ), specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót (zał. nr 8 do SIWZ) oraz przedmiar robót (zał. nr 9 do SIWZ), dostępne również w siedzibie Zamawiającego w pok. nr 8 Urzędu Gminy w Wodzisławiu, ul. Krakowska 6, 28 330 Wodzisław w dni robocze w godz.730 – 1530. 3. Przedmiot zamówienia obejmuje również: - opracowanie planu BIOZ, - roboty przygotowawcze, - budowa i rozbiórka rusztowań, - wywiezienie i utylizacja ziemi oraz odpadów powstających na terenie budowy, - roboty porządkowe, - sporządzenie i przedłożenie dokumentacji odbiorowej. 4. Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust 5 ustawy Pzp, wymaga aby zrealizowany obiekt, jako zamówienie przeznaczone do użytku osób fizycznych spełniał wymagania w zakresie dostępności dla wszystkich użytkowników, w tym dla osób niepełnosprawnych. 5. Wykonawca jest zobowiązany określić w ofercie ile miesięcy gwarancji/rękojmi udzieli na wykonane roboty (materiały i robociznę) i urządzenia. Okres gwarancji jest jednym z kryteriów oceny ofert. Zamawiający wymaga, żeby gwarancja na wykonane roboty była nie krótsza niż 60 miesięcy. Okres gwarancji liczy się od dnia odebrania przez Zamawiającego robót i podpisania (bez uwag) protokołu odbioru końcowego. Okres gwarancji musi być równy okresowi udzielanej rękojmi za wady. 6. Wykonawca ma obowiązek zapoznać się z miejscem realizacji przedmiotu zamówienia tak by wykonać przedmiot zamówienia, działając zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i z należytą starannością. 7. Wymienione w jakiejkolwiek części opisu przedmiotu zamówienia: nazwy własne, marki urządzeń lub wyroby nie są obligatoryjne dla Wykonawców. Wykonawca ma prawo do zaoferowania innych urządzeń pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych co najmniej identycznych z parametrami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia. Jeżeli dokumentacja projektowa wskazywałaby w odniesieniu do niektórych urządzeń znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty konkretnego Wykonawcy, w tym w szczególności podane zostały - nazwa własna urządzenia, numer katalogowy lub producent, należy to traktować jako rozwiązanie przykładowe, określające standardy, wygląd oraz wymagania techniczne. Wszelkie urządzenia pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać urządzenia, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia, nie mają na celu uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów. Tak zastosowane zapisy mogą być tylko w sytuacjach, gdy Zamawiający nie był w stanie opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń - w tych wypadkach należy zawsze przyjąć sformułowanie - „lub równoważny”. Zastosowane przez Wykonawcę urządzenia, muszą być co najmniej: - o tej samej wytrzymałości i trwałości, o tym samym poziomie estetyki (wyroby), - o parametrach technicznych opisanych w dokumentacji przetargowej, - spełniać: te same funkcje, wymagania bezpieczeństwa i jakości, - posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do użytkowania (certyfikaty, deklaracje zgodności). Wykonawca musi udowodnić Zamawiającemu, że proponowane urządzenie jest równoważne, przedstawiając np. wszelkie dokumenty, obliczenia, opinie etc. potwierdzające równoważność. W przypadku zastosowania rozwiązania równoważnego powinno ono spełniać następujące warunki: - wszystkie urządzenia zastosowane w systemie równoważnym oraz system jako całość muszą być zaakceptowane przez inspektora nadzoru, - na żądanie Zamawiającego Wykonawca ma obowiązek wykonać zamienne obliczenia dokumentujące uzyskanie nie gorszych efektów niż projektowane. Obowiązek Wykonawcy wykazania równoważności produktu jest obowiązkiem wynikającym z ustawy, który może być spełniony w jakikolwiek sposób pozwalający Zamawiającemu jednoznacznie stwierdzić zgodność oferowanych w ofercie produktów z wymaganiami określonymi w SIWZ, co winno zostać wykazane na etapie składania ofert zawierających produkty równoważne. 8. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, zgodnie z art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r.- Kodeks pracy (Dz.U. z 2014r. poz.1502, ze zm.), osób realizujących przedmiot zamówienia, które wykonywać będą czynności faktycznie związane z realizacją inwestycji (czynności robotnika opisane w przedmiarze robót) za wyjątkiem kierownika budowy, kierowników robót i geodety. Wykonawca przed podpisaniem umowy i w trakcie jej realizacji, na wezwanie zamawiającego, będzie przedstawiał deklarację ZUS-DRA zawierającą liczbę ubezpieczonych/zatrudnionych przez Wykonawcę. W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane wyżej czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do: a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny, w tym deklaracji ZUS-DRA zawierającej liczbę ubezpieczonych/zatrudnionych przez Wykonawcę, b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów, c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu dowody, w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia, na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę, osób wykonujących wskazane czynności w trakcie realizacji zamówienia: - deklarację ZUS-DRA zawierającą liczbę ubezpieczonych/zatrudnionych przez Wykonawcę, - wgląd do umowy o pracę osoby wykonującej w trakcie realizacji zamówienia czynności, których dotyczy wymaganie Zamawiającego. Weryfikacji dokona upoważniony do tego celu przedstawiciel Zamawiającego. Sankcje z tytułu niespełnienia ww. wymagań są określone we wzorze umowy – zał. nr 3 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45321000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i obejmować musi okres związania ofertą. 3. Składając ofertę, każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: W przypadku składania oferty na Zadanie 1. – 8 000,00 zł W przypadku składania oferty na Zadanie 2. – 12 000,00 zł W przypadku składania oferty na Zadanie 3. – 10 000,00 zł W przypadku składania oferty na Zadanie 4. – 3 000,00 zł W przypadku składania oferty na cztery zadania – 33 000,00 zł 4. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 94 8526 0001 0000 0130 2000 0006 z dopiskiem: Wadium – Termomodernizacja Zadanie … (należy wpisać numer zadania na które składa się ofertę). 6. Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić na tyle wcześniej, żeby w momencie upływu terminu składania ofert wadium było zaksięgowane na rachunku Zamawiającego. Zamawiający stwierdzi wniesienie wadium na podstawie informacji banku prowadzącego ww. rachunek. 7. Wadium wniesione w formie innej niż pieniężnej należy złożyć w oryginale, razem z ofertą. 8. Polisa, poręczenie, gwarancja lub inny dokument stanowiący formę wadium winny zawierać stwierdzenie, że na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty kwoty wadium zgodnie z warunkami specyfikacji istotnych warunków zamówienia, następuje jego bezwarunkowa wypłata bez jakichkolwiek zastrzeżeń ze strony gwaranta/poręczyciela. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki: 1) wypełniony i podpisany Formularz oferty z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 1, 2) oświadczenie w zakresie nie podlegania wykluczeniu z postępowania oraz spełniania warunków udziału w postępowaniu, o których to warunkach mowa w § 7 ust. 1 i § 8 ust. 1, z wykorzystaniem wzoru – załącznik nr 2, Uwagi: a) Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. b) Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa powyżej. c) W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokument ten potwierdza spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. 3) wadium, 4) pełnomocnictwa osób podpisujących ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu firmy składającej ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach