Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Stara Błotnica: Urzędu Gminy w Starej Błotnicy, Świetlicy Wiejskiej w Starym Kobylniku oraz budynku szkolnego w Starym Kadłubie działającego w ramach Zespołu Szkół Gminnych w Starej Błotnicy.

Gmina Stara Błotnica ogłasza przetarg

  • Adres: 26806 Stara Błotnica, Stara Błotnica
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 48 385-77-90 , fax. 48 383-50-92
  • Data zamieszczenia: 2017-02-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stara Błotnica
    Stara Błotnica 46
    26806 Stara Błotnica, woj. mazowieckie
    tel. 48 385-77-90, fax. 48 383-50-92
    REGON: 67022401900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Stara Błotnica: Urzędu Gminy w Starej Błotnicy, Świetlicy Wiejskiej w Starym Kobylniku oraz budynku szkolnego w Starym Kadłubie działającego w ramach Zespołu Szkół Gminnych w Starej Błotnicy.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja robót budowlanych polegających na kompleksowej termomodernizacji trzech budynków tj. budynku Urzędu Gminy w Starej Błotnicy, Świetlicy Wiejskiej w Starym Kobylniku oraz termomodernizacja budynku szkolnego wraz z przebudową konstrukcji dachu w Starym Kadłubie. Przedmiot zamówienia składa się z trzech części: Część 1 – Termomodernizacja budynku Urzędu Gminy w Starej Błotnicy (Przebudowa konstrukcji dachu wraz z rozbudową o kotłownie olejową i termomodernizacją istniejącego budynku Urzędu Gminy): obejmuje w szczególności: 1. Termomodernizacja – Roboty budowlane  Przebudowa konstrukcji dachu,  Strop ostatniej kondygnacji,  Przemurowanie ścian poddasza,  Obróbki blacharskie,  Termomodernizacja ścian zewnętrznych,  Wymiana drzwi zewnętrznych,  Termomodernizacja ścian fundamentowych,  Pozostałe roboty towarzyszące,  Remont balkonu,  Remont zadaszeń przy wejściach głównych,  Przebudowa ścianki kolankowej skrzydła wschodniego,  Malowanie elewacji budynku – Skrzydło wschodnie, 2. Roboty instalacyjne elektryczne,  Instalacja zasilania kotłowni, wentylacji zegara,  Wymiana opraw oświetleniowych,  Instalacja odgromowa, 3. Instalacja fotowoltaiczna,  Instalacja fotowoltaiki,  Konstrukcja wsporcza, 4. Kotłownia olejowa – Roboty konstrukcyjno-budowlane,  Roboty ziemne,  Roboty fundamentowe,  Konstrukcje bet. i żelbetonowe nadziemia,  Roboty murowe,  Przewody wentylacyjne i kominowe,  Roboty tynkarskie i okładziny ścian,  Malowanie,  Posadzki,  Stolarka,  Konstrukcja dachu,  Roboty pokrywcze dachu,  Obróbki blacharskie,  Docieplenie ścian zewnętrznych,  Opaska z płyt chodnikowych, 5. Kotłownia olejowa – instalacje sanitarne,  Instalacja centralnego ogrzewania i ciepła technologicznego,  Kotłownia,  Instalacja wodna w kotłowni,  Instalacja kanalizacyjna w kotłowni, 6. Wentylacja mechaniczna,  Instalacja wentylacji mechanicznej – skrzydło zachodnie,  Instalacja wentylacji mechanicznej – skrzydło wschodnie, UWAGA !!!: Z uwagi na fakt iż roboty budowlane prowadzone będą w obiekcie czynnym, Wykonawca musi wykonywać wszystkie prace w sposób umożliwiający funkcjonowanie Urzędu Gminy. Podczas prac przy przebudowie konstrukcji dachu, należy budynek zabezpieczyć przed zalaniem. Część 2 - Termomodernizacja budynku Świetlicy Wiejskiej w Starym Kobylniku obejmuje w szczególności: 1. Termomodernizacja – Roboty budowlane,  Wymiana pokrycia dachowego  Izolacja stropu ostatniej kondygnacji  Izolacja dachu miedzy krokwiami,  Wymiana posadzki wraz z dociepleniem,  Przemurowanie kominów ponad dachem,  Obróbki blacharskie,  Termomodernizacja ścian zewnętrznych,  Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,  Termomodernizacja ścian fundamentowych,  Pozostałe roboty towarzyszące,  Malowanie, 2. Instalacje sanitarne,  Instalacja centralnego ogrzewania,  Kotłownia,  Instalacja c.w.u., 3. Instalacje elektryczne,  Instalacja elektryczna,  Instalacja odgromowa,  Badania i pomiary,  Roboty rozbiórkowe, 4. Instalacja fotowoltaiczna,  Instalacja fotowoltaiki,  Konstrukcja wsporcza, UWAGA !!!: Z uwagi na fakt iż roboty budowlane prowadzone będą w obiekcie czynnym, Wykonawca musi wykonywać wszystkie prace w sposób umożliwiający funkcjonowanie świetlicy wiejskiej. Podczas prac przy wymianie pokrycia dachu, należy budynek zabezpieczyć przed zalaniem. W drugiej połowie miesiąca maja w budynku będą organizowane imprezy okolicznościowe. Część 3 - Termomodernizacja budynku szkolnego wraz z przebudową konstrukcji dachu w Starym Kadłubie działającego w ramach Zespołu Szkół Gminnych w Starej Błotnicy obejmuje w szczególności: 1. Roboty konstrukcyjno-budowlane:  Przebudowa konstrukcji dachu,  Izolacja stropu ostatniej kondygnacji,  Przemurowanie ścian attykowych,  Obróbki blacharskie dachu,  Termomodernizacja ścian zewnętrznych,  Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej,  Termomodernizacja ścian fundamentowych,  Pozostałe roboty towarzyszące,  Rozebranie schodów zewnętrznych z tarasem,  Schody zewnętrzne techniczne,  Wymiana posadzki w wiatrołapie,  Wymiana podłóg drewnianych,  Malowanie wewnętrzne,  Pochylnia dla niepełnosprawnych i remont schodów, 2. Instalacje elektryczne,  Instalacja elektryczna,  Instalacja odgromowa,  Badania i pomiary,  Roboty rozbiórkowe, 3. Instalacja fotowoltaiczna,  Instalacja fotowoltaiki,  Konstrukcja wsporcza, UWAGA !!!: Z uwagi na fakt iż roboty budowlane prowadzone będą w obiekcie czynnym (za wyjątkiem okresu wakacyjnego), wymianę stolarki okiennej, drzwiowej oraz prace wewnątrz budynku Wykonawca musi wykonywać w czasie wakacji do 30.08.2017 r. Szczegółowy opis przedmiotu Zamówienia stanowi dokumentacja projektowa i specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót , przedmiar robót (element pomocniczy), SIWZ, projekt umowy jako załącznik nr 8 . Powyższy zapis dotyczy każdej części.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262800-9

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu przetargowym jest wniesienie wadium w wysokości: zadanie częściowe nr 1 – 20.000,00 zł. w terminie do dnia 08.03.2017r. do godz. 1200 zadanie częściowe nr 2 – 10.000,00 zł w terminie do dnia 08.03.2017r. do godz. 1200 zadanie częściowe nr 3 – 10.000,00 zł. w terminie do dnia 08.03.2017r. do godz. 1200 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wniesione w następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r poz. 1804 oraz z 2015 r. poz.978 i 1240) Wadium wniesione w formie poręczenia lub gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczeniach w formie oryginału należy umieścić w kopercie z ofertą, natomiast kopię należy zamieścić w ofercie. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Bank Spółdzielczy Rzemiosła w Radomiu O/Stara Błotnica Nr 94 9115 0002 0050 0500 0215 0003 z dopiskiem na przelewie „Wadium” i oznaczyć TYTUŁ PRZETARGU. Wadium musi być wniesione najpóźniej do dnia 08.03.2017r. godz. 12:00 Za skutecznie wniesione wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które do dnia 08.03.2017 r., do godz. 12:00 włącznie, znajdzie się na koncie Zamawiającego. Zamawiający wymaga załączenia do oferty potwierdzenia dokonania wpłaty wadium. Wykonawca, który nie wniesie wadium na zasadach określonych w SIWZ zostanie wykluczony z postępowania.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach