Przetargi.pl
„Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Pozezdrze”

Gmina Pozezdrze ogłasza przetarg

  • Adres: 11-610 Pozezdrze, 1 Maja
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 87 427 90 06, , fax. 87 427 93 33
  • Data zamieszczenia: 2019-07-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pozezdrze
    1 Maja 1a
    11-610 Pozezdrze, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 87 427 90 06, , fax. 87 427 93 33
    REGON: 79067128300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pozezdrze.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Pozezdrze”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Pozezdrze” Cześć I „Termomodernizacja budynku administracyjnego Urzędu Gminy w miejscowości Pozezdrze” Prace remontowe będą obejmowały: • Ocieplenie ścian zewnętrznych, • Ocieplenie ścian przy gruncie, • Docieplenie stropodachu pełnego, • Remont kominów, • Remont orynnowania budynku, • Wymiana starych drzwi, • Modernizacja instalacji c.w.u., • Budowa nowej instalacji rurowej c.o. –wymiana starych grzejników, wymiana istniejącego kotła na kocioł gazowy kondensacyjny, • Modernizacja instalacji oświetlenia oprawy LED, • Budowa instalacji fotowoltaicznej – 4kW, • Wykonanie instalacji odgromowej, • Wykonanie instalacji gazowej. Część II „Termomodernizacja budynku przy ul. Pogodnej 2 w miejscowości Pozezdrze”. Prace remontowe będą obejmowały: • Ocieplenie ścian zewnętrznych, • Docieplenie stropu nad ostatnią kondygnacją, • Wymiana stolarki okiennej, • Wymiana starych drzwi, • Remont kominów, • Remont orynnowania budynku, • Remont dachu, • Modernizacja c.w.u., • Budowa nowej instalacji rurowej c.o. – część szkolna, wymiana starych grzejników, wymiana istniejącego kotła na kocioł gazowy kondensacyjny, • Modernizacja instalacji oświetlenia oprawy LED, • Budowa instalacji fotowoltaicznej – 4kW, • Wykonanie instalacji odgromowej, • Wykonanie instalacji gazowej. Szczegółowy zakres w/w prac do wykonania został określony w dokumentacji projektowej oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych stanowiące załącznik do niniejszej specyfikacji dla danej części zamówienia. Załączone do siwz przedmiary robót nie są obowiązujące i stanowią jedynie materiał pomocniczy dla wykonawcy, który w celu opracowania oferty winien opracować własny przedmiar robót opierając się na dokumentacji projektowej. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę roboty budowlanej i pomóc wykonawcy w oszacowaniu kosztów inwestycji. W razie nieobjęcia przedmiarem wszystkich robót określonych w projekcie budowlanym, przedmiot zamówienia wyznacza projekt wykonawczy. Dokumentacja projektowa, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót oraz przedmiary robót obejmują całość zadania inwestycyjnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składając ofertę, każdy wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: dla części I „Termomodernizacja budynku administracyjnego Urzędu Gminy w miejscowości Pozezdrze”- 7000,00 zł., (słownie: siedem tysięcy złotych). Dla części II „Termomodernizacja budynku przy ul. Pogodnej 2 w miejscowości Pozezdrze”- 9000,00 zł., (słownie: dziewięć tysięcy złotych).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzenia spełnienia tego warunku. Ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego oświadczenia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Pisemne zobowiązania innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy realizacji zamówienia (jeśli dotyczy). Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (na zasadach określonych w art. 22a ust. 1-6 ustawy PZP). Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 1, stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ. Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (wg załącznika nr 5 do SIWZ). Każdy z wykonawców, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP (informacja z otwarcia ofert), przekazuje Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenia zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach