Przetargi.pl
"Termomodernizacja budynków uzyteczności publicznej na terenie Gminy Kwidzyn" cześć B

Gmina Kwidzyn ogłasza przetarg

  • Adres: 82500 Kwidzyn, ul. Grudziądzka
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 055 261-41-51 , fax. 552 792 306
  • Data zamieszczenia: 2017-12-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Kwidzyn
    ul. Grudziądzka 30
    82500 Kwidzyn, woj. pomorskie
    tel. 055 261-41-51, fax. 552 792 306
    REGON: 17074776700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminakwidzyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Termomodernizacja budynków uzyteczności publicznej na terenie Gminy Kwidzyn" cześć B
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Kwidzyn w miejscowości Tychnowy w formule ”zaprojektuj i wybuduj.” Zadanie realizowane dwuetapowo. Usługi projektowe od dnia podpisania umowy nie dłużej niż do dnia 31.03.2018 roku, roboty budowlane w terminie od dnia 23.06.2018 i nie dłużej niż do dnia 31.08.2018 roku. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)Opracowanie na materiałach Wykonawcy (w tym geodezyjnych)dokumentacji: a)projektowej wykonawczej łącznie z informacją BIOZ , b)projektowej budowlanej w zakresie wszystkich niezbędnych branż (ilość niezbędna Wykonawcy + 3 egz. dla Zamawiającego wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej)w oparciu Program funkcjonalno-użytkowy. Wersje elektroniczne dokumentów dostarczone w formie edytowalnej dwg, doc, xls. 2) Opracowanie przedmiarów robót i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót na wszystkie elementy realizowanych robót (ilość niezbędna Wykonawcy + 3 egz. dla Zamawiającego w wersji papierowej i 1 egz. w wersji elektronicznej z rozszerzeniem ath; 3) Wykonanie kompletnego projektu budowlanego, wielobranżowego zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia wraz z uzyskaniem niezbędnych decyzji, opinii i pozwoleń, spójnego z PFU; 4)Sprawowanie nadzoru autorskiego nad robotami budowlanymi wykonywanymi na podstawie opracowanej dokumentacji;` 5)Przeprowadzenie robót budowlanych zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym; 6)Uzyskanie prawomocnej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie; 7)Dokumentacja projektowa ma obejmować projekt budowlany i wykonawczy docieplenia budynku, projekt budowlany i wykonawczy przebudowy instalacji odgromowej hali sportowej, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. 8)Projekty budowlane i wykonawcze musza być kompletne , obejmować wszystkie branże i zawierać rozwiązania optymalne i konieczne z punktu widzenia celu jakiemu maja służyć. Wykonawca na etapie projektowania dokona minimum dwóch uzgodnień w zakresie szczegółowych rozwiązań technicznych i materiałowych planowanych do zastosowania w opracowywanej dokumentacji. 9)Przekazanie zamawiającemu przedmiotu zamówienia wraz z dokumentacją powykonawczą i dokumentacją budowy; Dokumentacja projektowa zgodna z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentów projektowych, specyfikacji technicznych wykonania robót budowlanych, programu funkcjonalno-użytkowego oraz ustawą Prawo Budowlane. Przedmiot zamówienia realizowany w ramach II etapach: Etap nr I- w którego zakres wchodzi: 1.Opracowanie dokumentacji projektowo- kosztorysowej w wraz z wymaganymi uzgodnieniami, opiniami, decyzjami oraz decyzją pozwolenia na budowę, 2.Pozyskanie niezbędnych materiałów( mapy, wypisy, wyrysy w przypadku gdy są wymagane); 3.Uzyskanie wszelkich uzgodnień, opinii, decyzji niezbędnych do otrzymania decyzji pozwolenia na budowę- (w przypadku gdy są wymagane) 4.Opracowania dokumentacji projektowej ( projekt budowlany i wykonawczy w zakresie określonym obowiązującymi przepisami), 5.Informacja dot. bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w przypadku gdy jej opracowanie jest wymagane na podstawie odrębnych przepisów rozbiciu na poszczególne branże; 6.Wykonanie przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót w ilości 3 szt. W rozbiciu na poszczególne branże; 7.Uzyskanie i dostarczenia decyzji pozwolenia na budowę lub roboty budowlane ( jeśli jest wymagane przepisami szczególnymi); Opisując przedmiot dotyczący niniejszej dokumentacji należy przestrzegać zakazu wskazywania w opisie patentów, znaków towarowych lub pochodzenia, chyba że wynika to ze specyfiki i nie można go opisać za pomocą innych dokładnych określeń(cechy jakościowe, techniczne itp.). Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dołączony do specyfikacji istotnych warunków zamówienia Program funkcjonalno- użytkowy. Zamawiający udzieli pisemnego pełnomocnictwa w celu uzyskania pozwolenia na budowę i innych decyzji i uzgodnień; Dokumentacja projektowa będzie objęta gwarancją Wykonawcy przez okres 60 miesięcy od daty odbioru. W ramach gwarancji, w tym na wezwanie Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do: 1.czuwania w toku realizacji robót nad zgodnością rozwiązań technicznych, materiałowych i użytkowych z dokumentacją projektową Wykonawca zobowiązuje się do kontrolowania parametrów materiałów i sprzętu; uzgadniania możliwości wprowadzania rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w dokumentacji projektowej; 2.uzupełniana szczegółów dokumentacji projektowej oraz wyjaśniana wątpliwości powstałych w toku realizacji robót; 3.udziału w odbiorze robót; 4.udziału w naradach – minimum dwóch na etapie przygotowywania dokumentacji projektowej oraz w ilościach uzgodnionych w trakcie prowadzenia przedmiotowej inwestycji. Etap nr II- w którego zakres wchodzi: 1.Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektowo-kosztorysową w następującym zakresie: a).roboty murarskie i murowe, b).tynkowanie, c).roboty w zakresie stolarki budowlanej, d).bezspoinowe systemy ocieplenia ścian budynku, e).izolowanie dachu, f).naprawa i konserwacja dachów, g).instalowanie centralnego ogrzewania, h).roboty instalacyjne elektryczne Przedmiot zamówienia wykonywany będzie z należytą starannością. a)Etap nr I – dokumentacja projektowo-kosztorysowa wykonana i przekazana we wskazanej w pkt. III SIWZ ilości Zamawiającemu nie później niż do dnia 31.03.2018 roku. b) Etap nr II realizowany będzie w oparciu o przygotowaną dokumentacją projektową w miesiącach VI-VIII 2018 roku i zakończony wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie obiektu nie później niż do dnia 31.08.2018 roku, tak aby mógł być przekazany w efekcie końcowym, jako obiekt w pełni funkcjonalny oraz zgodny z przepisami prawa i zasadami sztuki budowlanej. Za koordynację robót i prowadzenie dokumentacji budowy odpowiada kierownik budowy. Wstępny opis przedmiotu zamówienia dot. termomodernizacji budynku szkoły podstawowej w Tychnowach znajduje się w programie Wykonawca zobowiązuje się do wykonania robót budowlanych, które nie zostały wyszczególnione a są konieczne do realizacji przedmiotu umowy zgodnie z projektami budowlanymi, wykonawczymi.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium w niniejszym postępowaniu wynosi: 20.000,00 złotych (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych) Zamawiający żąda wniesienia wadium w pełnej wysokości przed terminem do składania ofert. Wadium przetargowe należy wnieść do Zamawiającego w jednej lub kilku następujących formach: • pieniądzu (przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Powiślańskim Banku Spółdzielczym w Kwidzynie nr 78 8300 0009 0008 2123 2000 0060, w tytule przelewu należy podać nazwę niniejszego zamówienia z dopiskiem „WADIUM zamówienia publicznego pn. „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Kwidzyn część B”; • poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, • gwarancjach bankowych, • gwarancjach ubezpieczeniowych, • poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804, oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). • Kserokopię dowodu przelewu należy dołączyć do oferty, Wadium wnoszone w formie: poręczeń, gwarancji bankowych lub ubezpieczeniowych należy w formie nienaruszonego oryginału dołączyć do oferty w osobnej kopercie, na której zapisana będzie nazwa niniejszego zamówienia z dopiskiem „WADIUM zamówienie publiczne pn.”Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Kwidzyn” część B. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu za termin uznaje się chwilę uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. Wadium przetargowe wraz z odsetkami zatrzymuje Zamawiający w przypadku kiedy: A. Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt.3 PZP, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. B. Wykonawca którego oferta została wybrana: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, • zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiąjacy nie określa warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia z postępowania stanowiące załącznik nr 3 do SIWZ ( art.24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach