Uniwersyteckie Centrum Kliniczne ogłasza przetarg
- Adres: 80-952 Gdańsk, ul. Dębinki
- Województwo: pomorskie
- Telefon/fax: tel. 583 491 248 , fax. 58 3492074, 3461178
- Data zamieszczenia: 2020-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Uniwersyteckie Centrum Kliniczne
ul. Dębinki 7
80-952 Gdańsk, woj. pomorskie
tel. 583 491 248, fax. 58 3492074, 3461178
REGON: 28864000000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.uck.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wykonanie robót termomodernizacyjnych wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej czynnego obiektu szpitalnego (budynek nr 3) w Uniwersyteckim Centrum Klinicznym w Gdańsku - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót termomodernizacyjnych wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej czynnego obiektu szpitalnego (budynek nr 3) w Uniwersyteckim Centrum Klinicznym w Gdańsku. 2. Na podstawie dokumentacji technicznej dostarczonej przez Zamawiającego Wykonawca zrealizuje planowane roboty termomodernizacyjne wraz z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej w budynku oraz roboty towarzyszące. 3. Dokumentacja powykonawcza: Po wykonaniu robót objętych zakresem zamówienia do opracowania i przekazania Zamawiającemu kompletu dokumentacji powykonawczej wraz z kompletem wymaganych atestów na materiały oraz wynikami pomiarów wykonywanych instalacji. 4. Prowadzenie robót ogólnobudowlanych odbywać się będzie pod kierownictwem osób posiadających odpowiednie uprawnienia wykonawcze w danej branży. W szczególności Zamawiający oczekuje udziału w realizacji przedmiotu zamówienia kierownika z uprawnieniami w zakresie prac konstrukcyjno – budowlanych. 5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają dokumentacja projektowa, przedmiary robót (załącznik nr 8 do SIWZ) oraz Opis Przedmiotu Zamówienia (załącznik nr 9 do SIWZ) i Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (załącznik nr 10 do SIWZ). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45320000-6
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w wysokości 50 000,00 zł (słownie: pięćdziesiąt tysięcy złotych, 00/100). 2. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy PZP). 3. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Gospodarstwa Krajowego nr: 71 1130 1121 0006 5499 6720 0009. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 5. Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Uniwersyteckie Centrum Kliniczne, ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk. 6. Dokument poręczenia/gwarancyjny musi przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt. 7 i 8. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) Odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie b) Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 10. Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy PZP.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy PZP, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia zostanie udostępniony wraz z informacją z otwarcia ofert na stronie internetowej Zamawiającego.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej im. Aleksandra Labudy w Strzepczu
Dodano: 2024-05-20 - „Modernizacja izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentalno – piwnicznych w budynku szkoły”
Dodano: 2022-12-19 - Modernizacja izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentalno – piwnicznych w budynku szkoły
Dodano: 2022-11-18 - „Modernizacja izolacji przeciwwilgociowej ścian fundamentalno – piwnicznych w budynku szkoły”
Dodano: 2022-11-18 - Kompleksowa termomodernizacja budynku komunalnego w Wejherowie w celu znaczącego obniżenia zapotrzebowania energetycznego - budynek zlokalizowany przy ul. Kalwaryjskiej 2A w Wejherowie
Dodano: 2021-01-19 - Kompleksowa termomodernizacja budynku komunalnego w Wejherowie w celu znaczącego obniżenia zapotrzebowania energetycznego - budynek zlokalizowany przy ul. Kalwaryjskiej 2A w Wejherowie.
Dodano: 2020-11-09 - Remont części wspólnych budynków zlokalizowanych w obszarze Rewitalizacji - Wspólnota Mieszkaniowa Nieruchomości przy ulicy Mickiewicza 82 w Malborku
Dodano: 2020-10-09 - Kompleksowa termomodernizacja budynków komunalnych w Wejherowie w celu znaczącego obniżenia zapotrzebowania energetycznego - budynki zlokalizowane przy ul. Przemysłowej 42 i Judyckiego 12, z podziałem na części
Dodano: 2020-06-15 - Kompleksowa Termomodernizacja Budynku Komunalnego w Wejherowie w celu znaczącego obniżenia zapotrzebowania energetycznego - budynek zlokalizowany przy ul. Wniebowstąpienia 5B w Wejherowie
Dodano: 2020-02-10 - Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej w Kościerzynie – budynek Biblioteki
Dodano: 2019-08-26