Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej: Budynku Urzędu Miejskiego i Starostwa Powiatowego w Sępólnie Krajeńskim przy ul.Kościuszki 11, budynku administracyjno-socjalnego przy kompleksie sportowym Centrum Sportu i Rekreacji w Sępólnie Krajeńskim przy ul. Chojnickiej 19 oraz Szkoły Podstawowej w Zalesiu

Gmina Sępólno Krajeńskie ogłasza przetarg

  • Adres: 89400 Sępólno Krajeńskie, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 523 894 210 , fax. 523 894 220
  • Data zamieszczenia: 2017-07-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sępólno Krajeńskie
    ul. Tadeusza Kościuszki 11
    89400 Sępólno Krajeńskie, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 523 894 210, fax. 523 894 220
    REGON: 9235094900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej: Budynku Urzędu Miejskiego i Starostwa Powiatowego w Sępólnie Krajeńskim przy ul.Kościuszki 11, budynku administracyjno-socjalnego przy kompleksie sportowym Centrum Sportu i Rekreacji w Sępólnie Krajeńskim przy ul. Chojnickiej 19 oraz Szkoły Podstawowej w Zalesiu
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynków użyteczności publicznej: Budynku Urzędu Miejskiego i Starostwa Powiatowego w Sępólnie Krajeńskim przy ul.Kościuszki 11, budynku administracyjno-socjalnego przy kompleksie sportowym Centrum Sportu i Rekreacji w Sępólnie Krajeńskim przy ul. Chojnickiej 19 oraz Szkoły Podstawowej w Zalesiu. Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy części: Część 1 – Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego i Starostwa Powiatowego w Sępólnie Krajeńskim przy ul.Kościuszki 11, Część 2 – Termomodernizacja budynku administracyjno-socjalnego przy kompleksie sportowym Centrum Sportu i Rekreacji w Sępólnie Krajeńskim przy ul. Chojnickiej 19 Część 3 - Termomodernizacja Szkoły Podstawowej w Zalesiu Opis przedmiotu zamówienia na poszczególne części stanowi Załącznik Nr 1 do niniejszej SIWZ. 2.3 Szczegółowy zakres robót dla każdej części określa dokumentacja projektowa specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiar robót do niniejszej SIWZ. 2.4. Obowiązki Wykonawcy związane z wykonywanymi robotami budowlanymi: 1) Zamawiający zaleca aby każdy z wykonawców dokonał wizji lokalnej w miejscu budowy celem sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem przetargu, a także uzyskania wszelkich dodatkowych informacji koniecznych do wyceny prac. 2) zorganizowanie placu budowy z uwzględnieniem bezpieczeństwa przechodniów i pracowników, 3) uporządkowanie terenu i przywrócenie do stanu pierwotnego, 4)zapewnienie dozoru nad wszelkimi materiałami i urządzeniami, w tym zapewnienia dozoru przez pracownika dozoru, 5) ubezpieczenie terenu budowy od następstw nieszczęśliwych wypadków oraz katastrof budowlanych, 6) usunięcie wszelkich szkód powstałych w wyniku prowadzonych prac, 7) wykonanie na własny koszt w ramach zaoferowanej ceny wszelkich niezbędnych na czas prowadzenia budowy robót rozbiórkowych, przygotowawczych i zabezpieczeniowych; 8) wykonanie wszystkich niezbędnych prób, badań i sprawdzeń, 9) Wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. 10)Uwzględnienie w organizacji i prowadzeniu robót normalnego funkcjonowania obiektów będących przedmiotem postępowania przetargowego, zapewniając ciągłość funkcjonowania całości obiektów. 11) wykonanie i dostarczenie przed zgłoszeniem do odbioru końcowego dokumentacji powykonawczej w ilości 3 szt dla każdego obiektu podawanego termomodernizacji. Dokumentacja ponumerowana zawierająca w szczególności: projekty powykonawcze, dowody przeprowadzenia z pozytywnym wynikiem prób i badań wymaganych dla danego typu robót zgodnie z obowiązującymi przepisami i standardami (protokoły badań i sprawdzeń, protokołu rozruchów, instrukcje użytkowania, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności na wszystkie materiały wbudowane oraz zamontowane itp.). Dokumentacja winna być podzielona branżowo i wykonana czytelnie, starannie wraz ze spisem treści umożliwiającym identyfikację dokumentów. Przy czym jeden egzemplarz stanowi oryginał. 12) Wykonawca zobowiązany będzie do prezentacji postępów robót na forum rad technicznych zwoływanych przez Zamawiającego co najmniej raz na dwa tygodnie, a także do niezwłocznego zgłaszania na piśmie wszelkich problemów związanych z realizacją zamówienia, przy czym przedstawiciele Zamawiającego wymienieni w specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz umowie będą mieli prawo do zapoznawania się z przebiegiem i postępem robót w każdym czasie ich realizacji. 13) Wykonawca odpowiedzialny jest za przedstawienie Zamawiającemu dokumentów dopuszczających do stosowania w budownictwie, zastosowanych do realizacji przedmiotu zamówienia materiały budowlane. Jeżeli w SIWZ przy opisie przedmiotu zamówienia oraz w dokumentacji projektowej, STWiOR i przedmiarze robót wskazana została nazwa producenta, znak towarowy, patent lub pochodzenie w stosunku do określonych materiałów, urządzeń, itp. Zamawiający wymaga, aby traktować takie wskazanie jako przykładowe i dopuszcza zastosowanie przy realizacji zamówienia materiałów, urządzeń, itp. równoważnych o parametrach nie gorszych niż wskazane przez Zamawiającego, które spełniają wymagania norm i przepisów oraz założone parametry projektowe. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne jest zobowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. 14) Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 2.5. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia, w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz.U. 2014 poz. 1502 ze zm.). a) Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem całego zamówienia były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. b) rodzaj czynności : dla części 1 - czynności w branży budowlanej – roboty ogólnobudowlane będące przedmiotem zamówienia (m.in. wymiana stolarki okiennej, wymiana stolarki drzwiowej, docieplenie stropodachu, wykonanie obróbek blacharskich, gipsowanie, malowanie), - czynności w branży instalacyjnej - demontaż i montaż instalacji centralnego ogrzewania oraz węzła cieplnego dla części 2 - czynności w branży budowlanej – roboty ogólnobudowlane będące przedmiotem zamówienia(m.in. wymiana stolarki okiennej, wymiana stolarki drzwiowej, docieplenie stropodachu, prace dekarskie, murarskie, wykonanie obróbek blacharskich, docieplenie ścian, tynkowanie i malowanie elewacji, wykonanie schodów, prace wewnątrz obiektu tj. wykonanie okładzin z płyt, malowanie), - czynności w branży instalacyjnej – demontaż i montaż instalacji centralnego ogrzewania, - czynności w branży elektrycznej– montaż instalacji odgromowej dla części 3 - czynności w branży budowlanej – roboty ogólnobudowlane będące przedmiotem zamówienia (m.in. docieplenie stropodachu, wykonanie obróbek blacharskich, prace dekarskie, murarskie, docieplenie ścian, tynkowanie i malowanie elewacji), - czynności w branży elektrycznej– montaż instalacji odgromowej b) Sposób udokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań oraz sankcje z tytułu niespełnienia postawionych wymagań zawarte są w załączniku nr 6a. 6b, 6c do SIWZ – Ogólne warunki umowy- odpowiednio dla części. Powyższe zapisy nie dotyczą osób pełniących samodzielne funkcje techniczne w budownictwie
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach