Gmina Trzebinia ogłasza przetarg
- Adres: 32540 Trzebinia, ul. Marszałka Piłsudskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 326 121 227 , fax. 326 121 147
- Data zamieszczenia: 2018-11-05
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Trzebinia
ul. Marszałka Piłsudskiego 14
32540 Trzebinia, woj. małopolskie
tel. 326 121 227, fax. 326 121 147
REGON: 52723300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl / BIP
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
„Termomodernizacja budynków Urzędu Miasta w zakresie wymiany stolarki okiennej ( budynek Urzędu Miasta w Trzebini przy ul. Marszałka Piłsudskiego 14 i ul. Narutowicza 10)”. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót obejmuje wymianę stolarki okiennej w budynkach Urzędu Miasta w Trzebini : 1. Budynek Urzędu Miasta w Trzebini przy ul. Marszałka Piłsudskiego 14: • Wykonanie prac rozbiórkowych poprzez wykucie i demontaż starych parapetów PCV, demontaż starych okien zespolonych PCV wraz z wywozem zdemontowanych okien i parapetów, • Wykonanie prac montażowych poprzez przygotowanie ościeży i montaż nowych okien PCV, montaż nowych parapetów PCV, obrobienie ościeży oraz montaż akcesoriów okiennych. 2. Budynek Urzędu Miasta w Trzebini przy ul. Narutowicza 10: • Wykonanie prac rozbiórkowych poprzez wykucie i demontaż starych parapetów PCV, demontaż starych okien zespolonych PCV wraz z wywozem zdemontowanych okien i parapetów, • Wykonanie prac montażowych poprzez przygotowanie ościeży i montaż nowych okien PCV, montaż nowych parapetów PCV, obrobienie ościeży oraz montaż akcesoriów okiennych. Szczegółowy zakres zamówienia został określony w dokumentacji technicznej, przedmiarze robót budowlanych oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych będących załącznikami do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. - CPV 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej - CPV 45421100-5 Instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów Zamawiający przyjmuje ryczałtową formę wynagrodzenia. Za podstawę określenia wartości i zakresu robót należy przyjąć dokumentację projektową, przedmiar robót budowlanych oraz Specyfikację Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych będących załącznikami do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również: a. organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze i porządkowe; b. ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy; c. zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych; d. zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem odpadów powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia; e. po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia; f. odpowiedzialność za wszelkie szkody i straty, które spowoduje w czasie trwania prac przy realizacji zadania od daty ich rozpoczęcia do daty odbioru ostatecznego. Wykonawca udzieli na wykonane roboty min. 36 miesięcy gwarancji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45421000-4
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego w przypadku gdy nie wynika ono z wpisu do KRS lub wpisu do CEIDG – należy złożyć wraz z ofertą. b) Pełnomocnictwo w przypadku podmiotów występujących wspólnie - należy złożyć wraz z ofertą. c) Zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji wykonawcy niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia zgodnie z art. 22a ustawy Pzp - należy złożyć wraz z ofertą. d) Oświadczenie Wykonawcy w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art.13 i 14 RODO - zał. 1a do siwz- jeżeli dotyczy - należy złożyć wraz z ofertą. e) W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Wykonawca na wezwanie Zamawiającego przedłoży dokumenty, które będą określały w szczególności: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje mogą wynikać między innymi z umów cywilno-prawnych (np. zlecenia, najmu, dzierżawy). f) Oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej -należy złożyć bez wezwania zamawiającego w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej (www. trzebinia.pl/ Biuletyn Informacji Publicznej) informacji podanych w dniu otwarcia ofert zgodnie z art. 86 ust.5 ustawy pzp. Informację należy złożyć w Biurze Zamówień Publicznych Urzędu Miasta w Trzebini ul. Rynek 18, II piętro pok. nr 4.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Renowacja budynku Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Makowie Podhalańskim przy ul. Orkana 24
Dodano: 2024-06-21 - Modernizacja Pałacu Starzeńskich w Płazie –tj. budynku A Powiatowego Domu Pomocy Społecznej w Płazie.
Dodano: 2024-05-24 - BZP.271.92.2023 Wymiana stolarki w mieszkaniach komunalnych położonych przy (...), Batorego 68/6, Batorego 81d/12, Konstanty 12/6, Sienkiewicza 39/1, Batorego 64/27, Lwowska 12-14/4, Wazów 9/6
Dodano: 2023-10-26 - Modernizacja Kuchni Szpitalnej Szpitala Powiatowego w Limanowej im. Miłosierdzia Bożego wraz z jej wyposażeniem - I etap
Dodano: 2023-04-14 - Kontynuacja adaptacji Fortu Pancernego 52 ½ N „Skotniki” przy ul. Kozienickiej 24 w Krakowie dla potrzeb Centrum Dokumentacji, Zsyłek, Wypędzeń i Przesiedleń – II rok realizacji PWE
Dodano: 2022-09-21 - Termomodernizacja Zespołu Szkół Ogólnokształcących i Zawodowych w Ciężkowicach
Dodano: 2020-11-10 - Ocieplenie i remont elewacji wraz z wymianą zewnętrznej stolarki i ślusarki okiennej, podniesieniem kominów, przebudową otworów okiennych w budynku użyteczności publicznej przy ul. Radzikowskiego 29 w Krakowie – etap 1 polegający na wymianie części stolarki i ślusarki w poziomie parteru
Dodano: 2020-10-08 - Remont budynku Domu Ludowego Szczurowa - Włoszyn
Dodano: 2020-04-21 - Remont budynku Domu Ludowego w Strzelcach Wielkich
Dodano: 2020-04-09 - Głęboka modernizacja energetyczna budynków administracyjnych oraz ochrony zdrowia na terenie Gminy Nowy Wiśnicz – budynek administracyjny w Nowym Wiśniczu, Rynek 16.
Dodano: 2020-01-24