Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków Szpitala Wojewódzkiego w Koszalinie (Etap II)

Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika ogłasza przetarg

  • Adres: 75-581 Koszalin, ul. T. Chałubińskiego 7
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. (094) 3488103 , fax. (094) 3488103
  • Data zamieszczenia: 2013-05-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szpital Wojewódzki im. Mikołaja Kopernika
    ul. T. Chałubińskiego 7 7
    75-581 Koszalin, woj. zachodniopomorskie
    tel. (094) 3488103, fax. (094) 3488103
    REGON: 33000629200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.swk.med.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków Szpitala Wojewódzkiego w Koszalinie (Etap II)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano - montażowych dotyczących Ograniczenia zużycia energii w budynkach Szpitala Wojewódzkiego w Koszalinie w wyniku ich termomodernizacji i wymiany oświetlenia wewnętrznego na energooszczędne Etap II - docieplenie ścian zewnętrznych, docieplenie stropodachów, wymiana okien i drzwi (6 budynków zgodnie z załącznikiem nr 9 do SIWZ). Szczegółowy zakres prac do wykonania został ujęty w projektach budowlanych stanowiących załącznik nr 8 do SIWZ oraz w Specyfikacjach Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych stanowiących załącznik nr 10 do SIWZ. Realizacja inwestycji obejmuje termomodernizację 6 budynków szpitala wymienionych w wykazie budynków, stanowiącym załącznik nr 9 do SIWZ. W zakres rzeczowy w/w przedsięwzięcia wchodzą prace: 1) docieplenie ścian zewnętrznych ~ 7463,85 m2, 2) docieplenie stropodachu wentylowanego wełną mineralną granulowaną gr. 10cm~ 278,6 m2, 3) docieplenie stropów poddaszy wełną min. w płytach o gr. 14 cm ~ 1676,6 m2, 4) docieplenie dachów płaskich styropianem EPS 100 gr 15 cm ~ 249,9 m2, 5) wykonanie pokrycia dachów płaskich papą termozgrzewalną ~ 249,9 m2, 6) wykonanie ocieplenia połaci dachowych wełną mineralną w płytach o łącznej grubości 18 cm wraz z wykonaniem wiatroizolacji i paroizolacji ~ 871,88 m2, 7) wymiana pokrycia dachów dachówką ceramiczną wraz z naprawą konstrukcji dachowej ~ 1028,21 m2, 8) wymiana okien ~ 444,99 m2, 9) wymiana drzwi ~ 43,51 m2, 10) odrestaurowanie drzwi ~ 15 m2 (3 szt). 2. Na wszystkich obiektach należy istniejące obróbki blacharskie zdemontować. Rynny i rury spustowe należy wymienić na stalowe z blachy ocynkowanej gr. 0,55 mm. Wykonać podłączenie rur spustowych do kanalizacji deszczowej z wymianą czyszczaków na czyszczaki z PCV. Obróbki blacharskie, gzymsów itp. oraz parapety należy wykonać z blachy stalowej powlekanej gr. 0,55 mm wg kolorystyki elewacji. Parapety zewnętrzne należy wykonać z systemowym zakończeniem kształtką plastikową. Kolor wg kolorystyki elewacji. Mocowanie parapetów za pomocą pianki montażowej co zapobiega powstawaniu mostka termicznego. Surowo zabrania się wykonywania podlewki z zaprawy cementowo-wapiennej. Parapety należy odsunąć od płaszczyzny ściany o min.5 cm i wykonać ze spadkiem 0,5 % w kierunku od lica ściany. 3. Okna istniejące PCV pozostawić, wyregulować i zapewnić szczelność (jeśli to konieczne wymienić uszczelki), drewniane wymienić na nowe okna z PCV odwzorowując istniejące (te same wymiary, szprosy, odległości) o współczynniku przenikania ciepła zawartym w audycie, U=1,4 W/m2K wraz z nawiewnikami higrosterowalnymi. Kolor stolarki okiennej: kolor biały zgodnie z projektem kolorystyki. Stolarka drzwiowa w kolorze białym oraz brązowym, odwzorowując każdy ich detal zgodnie z już istniejącymi o współczynniku przenikania ciepła zawartym w audycie, U=2,0 W/m2K. Naroża ościeży drzwiowych zabezpieczyć kątownikami oraz odbojami w uzgodnieniu z Zamawiającym. Zdemontowane z okien drewnianych rolety odtworzyć. W gabinetach zabiegowych i pomieszczeniach kuchennych w oddziałach szpitalnych, kuchni szpitala i stołówce zamontować moskitiery, a inne istniejące odtworzyć. 4. Przed zamówieniem i przystąpieniem do montażu okien i drzwi zewnętrznych Wykonawca winien wykonać własne szczegółowe pomiary otworów, w których mocowana będzie w/w stolarka i ślusarka, odwzorowując już istniejącą w każdym szczególe z wytycznymi zawartymi w audycie tj. o współczynnikach przenikania ciepła U=1,4 W/m2K dla stolarki okiennej oraz U=2,0 W/m2K dla stolarki drzwiowej. Wymiary stolarki podane w projekcie należy traktować jedynie jako przybliżone. W związku z pracami ociepleniowymi ościeży okiennych i drzwiowych należy zwrócić uwagę, aby zachować identyczną szerokość ram w widoku od zewnątrz we wszystkich oknach i drzwiach. Nowe okna powinny spełniać wszelkie wymogi przepisów Prawa Budowlanego i PN w zakresie izolacyjności termicznej, bezpieczeństwa użytkowania, bezpieczeństwa przeciwpożarowego itp. 5. Podczas wymiany okien w pomieszczeniach należy wymienić parapet na parapet wewnętrzny komorowy PCV wraz z końcówką do parapetów wewnętrznych, uzupełnić tynk, gładź lub glazurę oraz pomalować ościeża oraz fragment ścian uszkodzonych podczas wymiany okien. Dopuszcza się malowanie na kolor biały farbami spełniającymi wymagania dla obiektów służby zdrowia. 6. Kratki wentylacyjne należy zamontować na licu nowej elewacji po wcześniejszym przedłużeniu istniejącego otworu wentylacyjnego. 7. Wszystkie detale architektoniczne należy zewidencjonować - sfotografować i obmierzyć a następnie odtworzyć zgodnie z wytycznymi architekta. Detale architektoniczne wykonać z elementów mineralnych glinokrzemianowych zespolonych dwuskładnikowymi żywicami epoksydowymi, dopuszcza się zastosowanie zapraw sztukatorskich po uprzedniej akceptacji architekta. Drzwi w Budynku nr 26 B Chirurgiczny należy odrestaurować według zaleceń architekta. 8. Uszkodzone tynki, poodparzane usunąć i wykonać nowe cementowo-wapienne kat III. 9. Użyte w projektach kolorystyki elewacji oznaczenia kolorów należy traktować jako informacyjne. Zamawiający dopuszcza możliwość zastosowania kolorystyki równoważnej w systemie NCS. 10. Po wykonaniu ocieplenia zamontować tablice informacyjne wg wytycznych NFOŚIGW - jako instytucji finansującej po dostarczeniu przez Zamawiającego. 11. Istniejące tablice i opisy budynków należy zdemontować i ponownie zamontować na licu nowej elewacji w uzgodnieniu z Zamawiającym. 12. Przedstawione do specyfikacji istotnych warunków zamówienia przedmiary robót są tylko materiałem pomocniczym i nie stanowią zestawienia planowanych prac i przewidywanych wszystkich kosztów związanych z wykonaniem przedmiotu zamówienia. Roboty nie ujęte w przedmiarach robót, a występujące w projektach budowlano-wykonawczych nie są robotami dodatkowymi. W przypadku rozbieżności pomiędzy przedmiarem robót i projektem budowlano-wykonawczym decydujący dla ustalenia zakresu robót jest projekt budowlano-wykonawczy. Wykonawca nie może żądać zapłaty dodatkowego wynagrodzenia, jeżeli na etapie realizacji inwestycji okaże się, iż nie uwzględnił on elementów opisanych w projekcie budowlano-wykonawczym. 13. W ofercie należy uwzględnić wykonanie robót towarzyszących zgodnie z wykazem Załącznik nr 12 i 13 do SIWZ. Powyższe roboty należy wycenić w odrębnych kosztorysach na każdy budynek osobno. 14. Na wykonany przedmiot zamówienia wykonawca udziela 60 miesięcznej gwarancji jakości. 15. Otwory wentylacyjne, w których mogłyby zasiedlić się ptaki lub nietoperze zostały zabezpieczone przez Zamawiającego jednak przed przystąpieniem do termomodernizacji należy szczegółowo zbadać czy w szczelinach lub szparach oraz przestrzeni stropodachu nie ma żadnych zwierząt, które mogłyby zostać zamknięte wewnątrz. W przypadku wątpliwości należy skontaktować się ze specjalistą ornitologiem. 16. Gdy podczas remontu powstaną miejsca niebezpieczne lub dogodne dla gniazdowania ptaków lub zasiedlania ich przez nietoperze należy je na bieżąco zabezpieczać tak by uniemożliwić zajęcie ich przez zwierzęta. Miejsca te to rury, szczeliny, szpary itp. 17. Wykonawca zobowiązany jest do montażu budek lęgowych dla ptaków i nietoperzy według wytycznych podanych przez Zamawiającego: 1) 20 dla nietoperzy w warstwie ociepliny, 2) 50 dla wróbli, 3) 7 dla kawek, 4) 2 dla pustułki. Budki dostarczy Zamawiający. UWAGA - ZE WZGLĘDU NA DZIAŁAJĄCY OBIEKT SZPITALNY: 18. Z uwagi na prace Oddziałów Szpitalnych wykonawca będzie ustalał godziny pracy z Zamawiającym. 19. Wykonawca winien zapewnić w bezpieczny sposób ciągłość pracy w obiektach Zamawiającego. 20. Jakiekolwiek zamknięcia przejść muszą być wcześniej uzgodnione z Zamawiającym i Inżynierem Kontraktu. 21. Wykonawca w celu zachowania terminu wykonania zamówienia zastosuje dwuzmianowy system pracy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453100003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępując do przetargu wnosi wadium w wysokości 200 000,00 zł. 2. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu, na rachunek bankowy BOŚ O/ Koszalin nr: 35 1540 1043 2001 8101 3130 0001; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). 3. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji, gwarancja ma być co najmniej gwarancją: bezwarunkową, nieprzenośną, nieodwołalną i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego. Gwarancja ma być sporządzona zgodnie z obowiązującym prawem i winna zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, 2) oznaczenie postępowania, 3) określenie przedmiotu postępowania 4) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją, 5) kwotę gwarancji, 6) termin ważności gwarancji 7) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: a) odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie lub b) nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub c) zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca zobowiązany w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 4. Termin wniesienia wadium. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, przy czym wniesienie wadium w pieniądzu za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. W wymienionym przypadku dołączenie do oferty kopii polecenia przelewu wystawionego przez Wykonawcę jest warunkiem koniecznym, ale nie wystarczającym do stwierdzenia przez Zamawiającego terminowego wniesienia wadium przez Wykonawcę. 5. Termin obowiązywania wadium. Wadium wniesione do postępowania przetargowego musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.swk.med.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach