Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej Nr 2 w Płońsku

Szkoła Podstawowa Nr 2 ogłasza przetarg

  • Adres: 09-100 Płońsk, ul. Wieczorków 30
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 0-23 662 20 28 , fax. 0-23 662 20 28
  • Data zamieszczenia: 2009-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa Nr 2
    ul. Wieczorków 30 30
    09-100 Płońsk, woj. mazowieckie
    tel. 0-23 662 20 28, fax. 0-23 662 20 28
    REGON: 00113312800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://szkolapodnr.2.webpark.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka samorządowa - szkoła podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków Szkoły Podstawowej Nr 2 w Płońsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie niezbędnych robót budowlanych w budynkach Szkoły Podstawowej Nr 2 w Płońsku związanych z: - dociepleniem ścian zewnętrznych i fundamentowych o łącznej powierzchni 3418,46 m kw. metodą lekką mokrą tj. styropianem o grubości 12, 8 i 2-3 cm wraz z wyprawą elewacyjną z tynku cienkowarstwowego akrylowego; - izolacją przeciwwilgociową ścian fundamentowych; - dociepleniem stropodachu styropianem grubości 15 cm o łącznej powierzchni 912,00 m kw. - wymianą części okien i drzwi zewnętrznych o łącznej powierzchni 184,36 m kw. - wymianą pokrycia dachu na papę termozgrzewalną o powierzchni 1695,68 m kw. - wymianą instalacji odgromowej, - wymianą obróbek blacharskich, rynien dachowych, rur spustowych i krat okiennych; - wymianą betonowej opaski wokół budynku na betonową kostkę brukową. Zakres prac obejmuje: 1. Roboty przygotowawcze i pomocnicze: - rozbiórkę obróbek blacharskich, rynien dachowych, rur spustowych, podokienników zewnętrznych, - skucie odparzonych tynków ścian zewnętrznych i fundamentowych, - odkopanie ścian fundamentowych zewnętrznych wraz z rozbiórką betonowej opaski wokół budynku oraz zasypanie wykopów po zakończeniu robót dociepleniowych i wykonanie opaski z betonowej kostki brukowej, - rozbiórka pokrycia dachu z papy, - demontaż instalacji odgromowej, - wywóz gruzu i materiałów z rozbiórki, - demontaż części okien drewnianych i drzwi zewnętrznych. 2. Roboty dociepleniowe. - montaż rusztowań zewnętrznych rurowych, - uzupełnienie ubytków tynków, - oczyszczenie i zmycie powierzchni ścian wraz z zagruntowaniem powierzchni przeznaczonych do termomodernizacji, - wykonanie izolacji przeciwwilgociowej na ścianach fundamentowych (2 x dysperbit lub środek równoważny), - wykonanie docieplenia ścian styropianem o grubości 8, 12 i 2-3 cm, - ułożenie siatki z włókna szklanego zatopionej w warstwie kleju, - montaż aluminiowych narożników ochronnych i listwy startowej, - wykonanie warstwy tynku podkładowego i ułożenie wyprawy elewacyjnej z tynku akrylowego 2,00 mm typu baranek na ścianach zewnętrznych, - docieplenie stropodachu styropianem grubości 15 cm, - montaż części okien PCV, - montaż części drzwi zewnętrznych aluminiowych (ciepły profil). 3. Pokrycie dachu. - pokrycie dachu 2 x papą termozgrzewalną o grubości minimum 4,7 mm, - pokrycie dachu 1 x papą termozgrzewalną o grubości minimum 4,7 mm, - remont i malowanie kominów. 4. Obróbki blacharskie. - montaż rynien dachowych i rur spustowych PCV, - montaż obróbek blacharskich i podokienników zewnętrznych z blachy stalowej powlekanej, lakierowanej. 5. Instalacja odgromowa. - wykonanie instalacji odgromowej budynku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453210003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium przed terminem składania ofert w kwocie 10 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: : I. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, tzn.: 1) wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia i wartością co najmniej 800 000,00zł każda robota ; 2) osoby, które będą wykonywać zamówienie posiadają kwalifikacje zawodowe, doświadczenie i wykształcenie niezbędne do wykonania zamówienia, w tym co najmniej 1osoba, która może pełnić samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, posiadająca uprawnienia wymagane ustawą Prawo budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej będąca członkiem właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa ubezpieczonym od odpowiedzialności cywilnej 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tzn.: są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej OC deliktowe na jedno i wszystkie zdarzenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w przedmiocie robót budowlanych na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500 000,00 złotych. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych. II. Zasady składania wniosków o dopuszczenie do udziału w przetargu ograniczonym przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia -konsorcja: 1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Ustanowienie pełnomocnika musi być udokumentowane pełnomocnictwem podpisanym przez uprawnionych przedstawicieli wszystkich pozostałych Wykonawców. 2) Do podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia stosuje się te same przepisy, co do pojedynczego Wykonawcy. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. 3) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego musi złożyć oświadczenie, iż nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 roku Prawo zamówień publicznych. Przy ocenie spełniania warunków przez Wykonawców dotyczących posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz posiadanej wiedzy, doświadczenia, potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej, brany jest pod uwagę ich łączny potencjał. 4) Dopuszcza się możliwość złożenia wspólnego oświadczenia Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego potwierdzającego, że razem spełniają warunki, o których mowa w pkt. I. 5) Wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oraz dokumenty i oświadczenia muszą być podpisane w taki sposób, aby prawnie zobowiązywały wszystkich Wykonawców występujących wspólnie, natomiast kserokopie dokumentów dotyczących poszczególnych Wykonawców, muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez właściwego Wykonawcę. III. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana na podstawie analizy dokumentów i oświadczeń załączonych do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu metodą spełnia - nie spełnia, przy czym jeżeli liczba Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu jest większa niż określona w ogłoszeniu, Zamawiający zaprosi do składania ofert Wykonawców, którzy otrzymali najwyższą liczbę punktów obliczonych wg poniższych zasad: - warunek realizacji w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności był krótszy - w tym okresie, co najmniej 2 robót budowlanych będzie oceniany następująco: za spełnienie wymaganego warunku wykonania 2 robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia o wartości co najmniej 800 000, 00 zł każda robota wykonawca otrzyma 2 punkty , - za każde następne (ponad wymagane) 500 000,00 zł wartości wykonanych robót budowlanych odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia wykonawca otrzyma 1 punkt. Zamawiający zaprosi do składania ofert 5 Wykonawców, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu lub spełniają warunki udziału w postępowaniu i uzyskają najwyższą liczbę punktów. Jeżeli jednak Wykonawcy na pozycjach 5 i wyższych niż 5, uzyskają taką samą liczbę punktów Zamawiający zaprosi ich do składania ofert z zastrzeżeniem art. 51 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (liczba Wykonawców nie może przekraczać 20 - w tym przypadku o kolejności Wykonawców na liście decyduje data i godzina wpływu wniosku o dopuszczenie do udziału w przetargu). Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawców, którzy nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków lub złożone dokumenty zawierają błędy , z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykonawcę nie zaproszonego do złożenia oferty uznaje się za wykluczonego z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Każdy Wykonawca, wraz z wnioskiem o dopuszczenie do udziału w postępowaniu - wg Załącznika Nr 1(dostępny na stronie internetowej Zamawiającego), składa: 1. oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego stosownie do treści art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy z dnia 29.01.2004 r. Prawo zamówień publicznych - wg Załącznika Nr 2(dostępny na stronie internetowej Zamawiającego) 2. aktualny odpis właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, 3. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie, wg Załącznika nr 3 (dostępny na stronie internetowej Zamawiającego); 4. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia oraz zakres wykonywanych przez te osoby czynności w niniejszym zamówieniu, wg Załącznika Nr 4 do (dostępny na stronie internetowej Zamawiającego); 5. pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca będzie wykonywał zamówienie za pomocą udostępnionego potencjału technicznego i w wykazie, o którym mowa w pkt. 4 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, wg Załącznika nr 5 (dostępny na stronie internetowej Zamawiającego); 6. dokumenty (kserokopie potwierdzone za zgodność z oryginałem) potwierdzające możliwość pełnienia samodzielnej funkcji technicznej w budownictwie i posiadania uprawnień wymaganych ustawą Prawo budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz zaświadczenie o członkostwie we właściwej Okręgowej Izbie Inżynierów Budownictwa i ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej, 7. polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzające, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej - OC deliktowe na jedno i wszystkie zdarzenia w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej w przedmiocie robót budowlanych na sumę gwarancyjną określoną w złotych (PLN) nie mniejszą niż 500 000,00 złotych, polisa lub inny dokument ubezpieczenia muszą być ważne co najmniej w terminie składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Wykonawca, z którym będzie zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego zobowiązany będzie do przedłużenia ważności polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia, co najmniej na okres realizacji umowy; 8. jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o którym mowa w § 1 ust. 1 pkt. 2) Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 r. zmieniającego rozporządzenie w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 2008 r., Nr 188 poz.1155), składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej, niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 9. jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentu, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie Wykonawcy złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: nie dotyczy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach