Przetargi.pl
„Termomodernizacja budynków publicznych szkół podstawowych w miejscowościach Halasy i Rzeczyca”

Gmina Międzyrzec Podlaski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-560 Międzyrzec Podlaski, ul. Warszawska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 833 712 496
  • Data zamieszczenia: 2020-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Międzyrzec Podlaski
    ul. Warszawska 20
    21-560 Międzyrzec Podlaski, woj. lubelskie
    tel. 833 712 496
    REGON: 30237428000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://miedzyrzecgmina.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Termomodernizacja budynków publicznych szkół podstawowych w miejscowościach Halasy i Rzeczyca”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na termomodernizacji istniejących budynków szkół podstawowych zlokalizowanych w miejscowościach Halasy oraz Rzeczyca, Gmina Międzyrzec Podlaski. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy Pzp dopuszcza składanie ofert częściowych zgodnie z podziałem określonym w punkcie 2.3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części, jak poniżej: 1. część 1 zamówienia – Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Halasach. Obiekt objęty niniejszą inwestycją zlokalizowany jest na działce nr 391 w m. Halasy, pod adresem Halasy 41, 21-560 Międzyrzec Podlaski. Budynek szkoły jest budynkiem o dwóch kondygnacjach nadziemnych z częściowym podpiwniczeniem oraz jednokondygnacyjnymi łącznikiem i halą sportową, o łącznej powierzchni zabudowy wynoszącej 1166,00 m2, kubaturze 5761,59 m3 i wymiarach w rzucie wynoszących S x L = 37,00 m x 78,45 m. Konstrukcja budynku wykonana jest w technologii tradycyjnej, o ścianach murowanych, otynkowanych oraz drewnianej, płatwiowo-kleszczowej konstrukcji dachu. Prace budowlane dotyczące termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Halasach obejmują swym zakresem: a) modernizację instalacji grzewczej poprzez: - zastosowanie pompy ciepła (kaskady pomp) o mocy min. 150 kW z dolnym źródłem w postaci sond gruntowych; - wykonanie instalacji kotłowni, a w tym m.in. montaż zbiorników buforowych, podgrzewacza c.w.u., wymiennika ciepła, pomp obiegowych, orurowania, armatury oraz osprzętu; - doprowadzenie obszarów w obrębie prowadzonych prac do stanu istniejącego; - uruchomienie systemu zarządzania energią; b) wymianę okien na okna PCV o współczynniku przenikania ciepła U=0,9W/(m2K), a w tym: - demontaż istniejącej stolarki okiennej oraz parapetów zewnętrznych w obrębie w sali gimnastycznej i łącznika; - montaż nowej stolarki okiennej z pełnym wyposażeniem; - montaż parapetów zewnętrznych z blachy powlekanej; - uzupełnienie tynków wraz z pracami wykończeniowymi (malowanie) w obrębie wykonywanych prac; c) wymianę instalacji oświetlenia na energooszczędne typu LED, a w tym: - demontaż istniejących opraw oświetleniowych; - montaż przewodów elektrycznych dla przedłużenia istniejącej instalacji oraz dla potrzeb projektowanego oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego; - montaż czujek ruchu w pomieszczeniach sanitariatów, - wymiana opraw oświetleniowych na oprawy typu LED; - rozbudowa rozdzielnic o dodatkowe zabezpieczenia przepięciowe i nadmiaroprądowe oraz funkcję załączania oświetlenia nocnego zegarem astronomicznym; - odtworzenie tynków w obrębie/zakresie przeprowadzonych prac. Budynek będzie użytkowany w oparciu o istniejące przyłącza, wprowadzone modernizacje nie wymagają zwiększenia parametrów mediów – w tym mocy poszczególnych gestorów sieci. 2. część 2 zamówienia – Termomodernizacja budynku Publicznej Szkoły Podstawowej w Rzeczycy. Obiekt objęty niniejszą inwestycją zlokalizowany jest na działce nr 532 w m. Rzeczyca, pod adresem ul. Gościniec 74, Rzeczyca, 21-560 Międzyrzec Podlaski. Budynek szkoły jest budynkiem o dwóch kondygnacjach nadziemnych bez podpiwniczenia z jednokondygnacyjnym łącznikiem oraz halą sportową. Konstrukcja budynku wykonana jest w technologii tradycyjnej, o ścianach murowanych z izolacją termiczną, otynkowanych oraz drewnianej, płatwiowo-kleszczowej konstrukcji dachu nad budynkiem szkoły. Prace budowlane dotyczące termomodernizacji budynku Szkoły Podstawowej w Rzeczycy obejmują swym zakresem: a) montaż instalacji wentylacji mechanicznej – zgodnie z Decyzją Nr MP/241/19 z dnia 22.07.2019 r., znak sprawy AB.M.6740.266.2019.MS o pozwoleniu na wykonanie robót budowlanych – obejmującej: - montaż instalacji wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła; - montaż instalacji wyrzutowej z WC; - montaż wszelkich podzespołów i jednostek pomocniczych w/w instalacji, a w tym m.in. central, przewodów i kanałów, konstrukcji wsporczych, izolacji cieplnych, itp.; - przeprowadzenie prób i testów; b) modernizację instalacji centralnego ogrzewania poprzez: - wymianę istniejących instalacji na instalacje z rur stalowych o połączeniach zaciskanych, z zastosowaniem połączeń gwintowanych z armaturą; - zabezpieczenie antykorozyjne instalacji; - wymianę istniejących grzejników na stalowe grzejniki płytowe, zabudowane osłonami w wyznaczonych lokalizacjach; - wykonanie izolacji cieplnej instalacji; - przeprowadzenie prób i testów; c) budowę instalacji fotowoltaicznej o mocy PV 11,52kWp, a w tym: - weryfikacja stanu istniejących zabezpieczeń oraz ich wymiana w przypadku rozbieżności w stosunku do założeń projektowych; - dostosowanie układu pomiarowo- rozliczeniowego do potrzeb dostawcy i odbiorcy energii; - montaż konstrukcji wsporczych na dachach skośnych; - montaż instalacji uziemienia; - montaż modułów fotowoltaicznych; - montaż inwertera, aparatury – rozdzielnic wraz z zabezpieczeniami; - montaż wewnętrznej i zewnętrznej trasy kablowej, - przyłączenie instalacji PV do istniejącej tablicy bezpiecznikowej budynku; - uruchomienie systemu zarządzania energią TIK; d) wymianę instalacji oświetlenia na energooszczędne typu LED, a w tym: - demontaż istniejących opraw oświetleniowych; - montaż przewodów elektrycznych dla przedłużenia istniejącej instalacji oraz dla potrzeb projektowanego oświetlenia ewakuacyjnego i awaryjnego; - montaż czujek ruchu w pomieszczeniach sanitariatów, - montaż gniazd wtykowych i włączników; - wymiana opraw oświetleniowych na oprawy typu LED; - rozbudowa rozdzielnic o dodatkowe zabezpieczenia przepięciowe i nadmiaroprądowe oraz funkcję załączania oświetlenia nocnego zegarem astronomicznym; - odtworzenie tynków w obrębie/zakresie przeprowadzonych prac. Pozostała część budynku nie ulegnie zmianie pod względem funkcjonalnym i sposobu użytkowania. Budynek będzie użytkowany w oparciu o istniejące przyłącza, wprowadzone modernizacje nie wymagają zwiększenia parametrów mediów – w tym mocy poszczególnych gestorów sieci.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: - w zakresie części 1 zamówienia: 10.000,00 PLN (słownie zł: dziesięć tysięcy złotych 00/100). - w zakresie części 2 zamówienia: 5.000,00 PLN (słownie zł: pięć tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu;(wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Banku Spółdzielczy w Międzyrzecu Podlaskim, nr konta: 85803900060000000004430006, z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: IN.271.11.2020.KB - Część nr ………” (należy wskazać nr części, na którą składana jest oferta Wykonawcy). b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2019 r. poz. 310 ze zm.). 3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą, począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 7. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 8. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 9. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium, na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 13. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w ww. zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W przypadku wnoszenia oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, Wykonawcy muszą złożyć: pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców występujących wspólnie w formie pisemnej – oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza. Pełnomocnictwo należy dołączyć do oferty. 2. Wraz z ofertą wykonawca składa pisemne zobowiązanie podmiotu trzeciego - na zasadach określonych w rozdziale 4.4 – 4.5 SIWZ - jeżeli Wykonawca polega na zasobach lub sytuacji podmiotu trzeciego. 3. Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach