Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków Publicznego Przedszkola Nr 9 w Radomsku przy ul. Sokolej 2, 4 oraz Termomodernizacja budynków Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 10 w Radomsku przy ul. Makuszyńskiego 25

Miasto Radomsko ogłasza przetarg

  • Adres: 97-500 Radomsko, ul. Tysiąclecia
  • Województwo: łódzkie
  • Telefon/fax: tel. 446 854 571 , fax. 044 6854513, 6854521
  • Data zamieszczenia: 2020-11-26
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Radomsko
    ul. Tysiąclecia 5
    97-500 Radomsko, woj. łódzkie
    tel. 446 854 571, fax. 044 6854513, 6854521
    REGON: 59064823800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.radomsko.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków Publicznego Przedszkola Nr 9 w Radomsku przy ul. Sokolej 2, 4 oraz Termomodernizacja budynków Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 10 w Radomsku przy ul. Makuszyńskiego 25
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    II.4)1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn.: Termomodernizacja budynków Publicznego Przedszkola Nr 9 w Radomsku przy ul. Sokolej 2, 4 oraz Termomodernizacja budynków Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 10 w Radomsku przy ul. Makuszyńskiego 25 z podziałem na dwie części: Część nr 1 zamówienia pn. Termomodernizacja budynków Publicznego Przedszkola Nr 9 w Radomsku przy ul. Sokolej 2,4, Część nr 2 zamówienia pn. Termomodernizacja budynków Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 10 w Radomsku przy ul. Makuszyńskiego 25 Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z projektami budowlanymi i budowlano – wykonawczymi, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, opracowanymi przez: INVEST Usługi z Zakresu Architektury i Inżynierii mgr inż. Grzegorz Piwnik, 97-500 Radomsko, ul. Architektów 26A, audytami oraz zasadami wiedzy technicznej. II.4)2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowią: 1) wzór-projekt umowy - stanowiący dodatek nr 8a do SIWZ ( dot. Części nr 1 zamówienia), 2) wzór-projekt umowy - stanowiący dodatek nr 8b do SIWZ ( dot. Części nr 2 zamówienia), 3) Projekt budowlany – branża budowlana dot. Części nr 1 zamówienia - stanowiący dodatek nr 9 do SIWZ , 4) Projekt budowlany – branża sanitarna dot. Części nr 1 zamówienia – budynek nr 1 modernizacja węzła ciepłowniczego- stanowiący dodatek nr 10 do SIWZ, 5) Projekt budowlany – branża sanitarna dot. Części nr 1 zamówienia – modernizacja instalacji centralnego ogrzewania w budynku nr 1 oraz nr 2 oraz instalacji c.w.u. w budynku nr 1- stanowiący dodatek nr 11 do SIWZ , 6) Projekt budowlano-wykonawczy – branża elektryczna dot. Części nr 1 zamówienia - stanowiący dodatek nr 12 do SIWZ , 7) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dot. Części nr 1 – branża budowlana - stanowiące dodatek nr 13 do SIWZ, 8) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót instalacyjnych dot. Części nr 1- branża sanitarna - stanowiące dodatek nr 14 do SIWZ, 9) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót instalacyjnych dot. Części nr 1- branża elektryczna - stanowiące dodatek nr 15 do SIWZ, 10) Audyt energetyczny dot. Budynku nr 1 - dot. Części nr 1 -stanowiący dodatek nr 16 do SIWZ. 11) Audyt energetyczny dot. Budynku nr 2 - dot. Części nr 1 -stanowiący dodatek nr 17 do SIWZ, 12) Projekt budowlany – branża budowlana dot. Części nr 2 zamówienia - stanowiący dodatek nr 25 do SIWZ , 13) Projekt budowlany – branża sanitarna dot. Części nr 2 zamówienia – budynek nr 1 modernizacja węzła ciepłowniczego- stanowiący dodatek nr 26 do SIWZ , 14) Projekt budowlano-wykonawczy – branża elektryczna dot. Części nr 2 zamówienia - stanowiący dodatek nr 27 do SIWZ , 15) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót dot. Części nr 2 – branża budowlana - stanowiące dodatek nr 28 do SIWZ , 16) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót instalacyjnych dot. Części nr 1- branża sanitarna - stanowiące dodatek nr 29 do SIWZ , 17) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót instalacyjnych dot. Części nr 1- branża elektryczna - stanowiące dodatek nr 30 do SIWZ, 18) Audyt energetyczny - dot. Części nr 2 -stanowiący dodatek nr 31 do SIWZ. II.4)3. Ze względu na charakter wynagrodzenia ( ryczałt ) funkcję jedynie informacyjną pełnią: 1) Przedmiar robót branża budowlana dot. Części nr 1 zamówienia - stanowiący dodatek nr 18 do SIWZ , 2) Przedmiar robót branża sanitarna modernizacja instalacji c.o. budynek nr 1 dot. Części nr 1 zamówienia - stanowiący dodatek nr 19 do SIWZ , 3) Przedmiar robót branża sanitarna modernizacja instalacji c.o. budynek nr 2 dot. Części nr 1 zamówienia - stanowiący dodatek nr 20 do SIWZ , 4) Przedmiar robót branża sanitarna modernizacja węzła ciepłowniczego dot. Części nr 1 zamówienia - stanowiący dodatek nr 21 do SIWZ , 4) Przedmiar robót branża sanitarna modernizacja instalacji CWU dot. Części nr 1 zamówienia - stanowiący dodatek nr 22 do SIWZ , 5) Przedmiar robót branża elektryczna budynek nr 1 dot. Części nr 1 zamówienia - stanowiący dodatek nr 23 do SIWZ , 6) Przedmiar robót branża elektryczna budynek nr 2 dot. Części nr 1 zamówienia - stanowiący dodatek nr 24 do SIWZ , 7) Przedmiar robót branża budowlana dot. Części nr 2 zamówienia - stanowiący dodatek nr 32 do SIWZ , 8) Przedmiar robót branża sanitarna dot. Części nr 2 zamówienia - stanowiący dodatek nr 33 do SIWZ , 9) Przedmiar robót branża sanitarna remont urządzeń wentylacyjnych w budynku D dot. Części nr 2 zamówienia - stanowiący dodatek nr 34 do SIWZ , 10) Przedmiar robót branża elektryczna dot. Części nr 2 zamówienia - stanowiący dodatek nr 35 do SIWZ. II.4)4. Dotyczy Części nr 1, nr 2 zamówienia: Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy ze zm. Zamawiający wymaga, aby czynności polegające na faktycznym wykonywaniu robót budowlanych związanych z wykonaniem zamówienia o ile nie są (będą) wykonywane przez daną osobę w ramach prowadzonej przez nią działalności gospodarczej były wykonywane przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę, podwykonawcę na podstawie umowy o pracę. Rodzaj czynności (niezbędnych do wykonania zamówienia), co do których wykonania zamawiający wymaga zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących w trakcie realizacji zamówienia: czynności pracownika budowlanego obejmującego cały zakres rzeczowy robót budowlanych opisanych w umowie, w Projektach budowlanych i budowlano - wykonawczych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, tj. wykonującego czynności bezpośrednio związane w wykonywaniem robót budowlanych, czyli tzw. pracowników fizycznych. Wymóg nie dotyczy więc między innymi osób: kierujących budową, robotami budowlanymi, wykonujących obsługę geodezyjną, dostawców materiałów budowlanych i urządzeń. Wymagania zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, o których mowa w art 29 ust. 3a ustawy, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności, w zakresie realizacji zamówienia, zostały określone we wzorze-projekcie umowy. Powyższe wymagania określają w szczególności: a) sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, b) uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań, c) rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia. Na etapie realizacji umowy na każde wezwanie Zamawiającego, Wykonawca (Podwykonawca) zobowiązany będzie zgodnie z § 14 wzoru-projektu umowy złożyć stosowne oświadczenie dot. spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości a) część nr 1 – 11 000,00 zł (słownie: jedenaście tysięcy złotych 00/100) b) część nr 2 – 13 000,00 zł (słownie: trzynaście tysięcy złotych 00/100) 2. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert wskazanym w pkt 16.1 SIWZ. 3. Wykonawca może wnieść wadium w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego w Getin Noble Bank S.A. Nr rachunku: 54 1560 0013 2039 6334 0000 0014 z dopiskiem: Wadium - "Termomodernizacja budynków Publicznego Przedszkola Nr 9 w Radomsku przy ul. Sokolej 2, 4 oraz Termomodernizacja budynków Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 10 w Radomsku przy ul. Makuszyńskiego 25 część nr ………...” Uwaga: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania na rachunku Zamawiającego. 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 ze zm.). 4. Jeżeli wadium zostanie wniesione w formie, o której mowa w pkt 12.3 ppkt 2-5 wówczas Wykonawca złoży oryginał dokumentu wystawiony na rzecz Zamawiającego w siedzibie Zamawiającego w Biurze Obsługi Interesanta Urzędu Miasta Radomska ( punkt podawczy- parter ) (przed upływem terminu określonego w pkt 16.1 niniejszej SIWZ) w trwale zamkniętym opakowaniu (np. kopercie) opisanym tak jak opakowanie z ofertą z dopiskiem „WADIUM”. Dokument ten musi zachować ważność przez cały okres związania ofertą. W/w dokument musi zawierać w swojej treści oświadczenie poręczyciela lub gwaranta, że zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty wadium na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego wzywające do zapłaty. Tym samym, wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres terminu związania ofertą w sposób dający Zamawiającemu pewność pełnego zaspokojenia jego roszczeń zarówno co do ich maksymalnego zakresu, jak również bezwarunkowej i nieodwołalnej ich realizacji na pierwsze pisemne żądanie wzywające do zapłaty, w przypadku wystąpienia okoliczności ustawowych uprawniających do zatrzymania wadium. 5. Jeżeli wadium zostanie wniesione w pieniądzu – przelewem, Wykonawca dołączy do oferty kserokopię wpłaty wadium z potwierdzeniem dokonanego przelewu. Na poleceniu przelewu należy wpisać: Wadium – "Termomodernizacja budynków Publicznego Przedszkola Nr 9 w Radomsku przy ul. Sokolej 2, 4 oraz Termomodernizacja budynków Publicznej Szkoły Podstawowej Nr 10 w Radomsku przy ul. Makuszyńskiego 25 część nr ………...”. 6. Zamawiający będzie dokonywał zwrotu lub zatrzymania wadium zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ustawy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca składa wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym dodatek nr 1 do SIWZ 2. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć: 1) aktualne na dzień składania ofert w formie pisemnej oświadczenie, że : a) Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, w którym Wykonawca powołujący się na zasoby innych podmiotów, w celu spełniania w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o tych podmiotach - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 2 do SIWZ. b) Podmiot(y) na którego(ych) zasoby powołuje się Wykonawca / Podwykonawca(cy) nie podlega(ją) wykluczeniu - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 3 do SIWZ. 2) w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów: a) dokument, w którym Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów udowadnia Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, b) dokument lub dokumenty, które określają w szczególności - zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; -sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; -czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Powyższe informacje określone w lit. b mogą być zawarte np. w zobowiązaniu innego podmiotu. 3) wypełniony formularz ofertowy o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym dodatek nr 1 do SIWZ 4) pełnomocnictwo, jeżeli Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik, zgodnie z pkt 14.3 lit. c SIWZ. 3. Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej zgodnie z art. 24 ust. 11 ustawy: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 6 do SIWZ). W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach