Zarząd Budynków Komunalnych ogłasza przetarg
- Adres: 31-319 Kraków, Bolesława Czerwieńskiego
- Województwo: małopolskie
- Telefon/fax: tel. 126 166 222, , fax. 12 616 61 29
- Data zamieszczenia:
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zarząd Budynków Komunalnych
Bolesława Czerwieńskiego 16
31-319 Kraków, woj. małopolskie
tel. 126 166 222, , fax. 12 616 61 29
REGON: 35076836500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zbk-krakow.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Termomodernizacja budynków przychodni zdrowia w Krakowie – wykonanie regulacji hydraulicznej instalacji centralnego ogrzewania, w podziale na 3 części. - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie regulacji hydraulicznej instalacji centralnego ogrzewania w 3 budynkach użyteczności publicznej przeznaczonych na realizacje świadczeń zdrowotnych w Krakowie. Zamówienie jest realizowane w ramach projektu „Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej przeznaczonych na realizację świadczeń zdrowotnych w Krakowie” realizowanego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2019-2021 (ZIT). Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Opis poszczególnych części zamówienia: Część 1: os. Jagiellońskie 1 wg Załącznika nr 10 do SIWZ, Część 2: ul. Nałkowskiego 1 wg Załącznika nr 11 do SIWZ, Część 3: os. II Pułku Lotniczego 22 wg Załącznika nr 12 do SIWZ, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45300000-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca musi wnieść wadium na cały okres związania ofertą przed upływem terminu do składania ofert, na poszczególne części w wysokości: Część 1 – 5.200,00 zł Część 2 – 1.700,00 zł Część 3 – 1.700,00 zł
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej Zamawiającego informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, (tj. kwoty jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach) przekaże Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 Ustawy. Propozycję treści oświadczenia stanowi Załącznik Nr 4 do SIWZ. 2.Oświadczenia dla podmiotów, na zdolnościach lub sytuacji których polega Wykonawca, wymagane postanowieniami pkt. 7.7 SIWZ. 3.Zobowiązanie wymagane postanowieniami pkt 7.2 SIWZ, w przypadku gdy Wykonawca polega na zdolnościach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 4. Pełnomocnictwo do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, ewentualnie umowa o współdziałaniu, z której będzie wynikać przedmiotowe pełnomocnictwo. Pełnomocnik może być ustanowiony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy. Pełnomocnictwo winno być załączone w formie oryginału lub notarialnie poświadczonej kopii. 5.Jeżeli Wykonawca nie będzie występował za pośrednictwem organu, przedstawiciela lub prokurenta, tylko za pośrednictwem pełnomocnika - oryginał pełnomocnictwa podpisany przez uprawnionych przedstawicieli Wykonawcy lub notarialnie poświadczona kopia, zawierający w swej treści upoważnienie do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania go w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.Kosztorys ofertowy. 7.Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, na etapie postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest obowiązany wskazać w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podać nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców – zgodnie z Załącznikiem Nr 5 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą:
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- „Szkoła Podstawowa nr 3 – zalecenia p.poż”
Dodano: 2024-02-22 - Wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowego im. dr A. Szebesty w Rabce-Zdroju Sp. z o. o. przy ul. Dietla 5
Dodano: 2023-10-07 - Dostosowanie budynku PS-8 do obowiązujących przepisów p.poż – etap II
Dodano: 2023-06-29 - Wykonanie instalacji oświetlenia ewakuacyjnego dla Śląskiego Centrum Rehabilitacyjno-Uzdrowiskowego im. dr A. Szebesty w Rabce-Zdroju Sp. z o. o. przy ul. Dietla 5
Dodano: 2023-06-20 - Modernizacja instalacji elektrycznej w Zespole Szkół Nr 1 im. Stanisława Staszica w Bochni przy ul. Windakiewicza 23 etap I
Dodano: 2023-05-05 - Dostosowanie budynku PS-8 do obowiązujących przepisów p.poż – etap II
Dodano: 2023-05-02 - Cyfryzacja i modernizacja budynku Urzędu Gminy w Drwini
Dodano: 2022-12-22 - Modernizacja Systemu Kontroli Dostępu oraz Systemu Rejestracji Czasu Pracy w budynkach Sądów Okręgu Tarnowskiego
Dodano: 2022-12-16 - Stworzenie zespołu saunowego na terenie krytej pływalni „Delfin” w Wadowicach
Dodano: 2022-10-19 - Cyfryzacja i modernizacja budynku Urzędu Gminy w Drwini
Dodano: 2022-10-12