Przetargi.pl
Termomodernizacja budynków ochrony zdrowia i oświaty powiatu gołdapskiego

Starostwo Powiatowe w Gołdapi ogłasza przetarg

  • Adres: 19500 Gołdap, ul. Krótka
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 876 154 444 , fax. 876 154 445
  • Data zamieszczenia: 2018-02-01
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Starostwo Powiatowe w Gołdapi
    ul. Krótka 1
    19500 Gołdap, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 876 154 444, fax. 876 154 445
    REGON: 51143397600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://powiatgoldap.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Termomodernizacja budynków ochrony zdrowia i oświaty powiatu gołdapskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Część 1 - Termomodernizacja budynku głównego szpitala (A) GOLDMEDICA Sp. z o.o. w Gołdapi, ul. Słoneczna 7, Gmina Gołdap. Budynek z 1920 r., obiekt składa się z dwóch części 4-kondygnacyjnej i 2-kondygnacyjnej. Wzniesiony w technologii tradycyjnej - murowany. Dach wielospadowy, kryty dachówka ceramiczną. Obiekt znajduje się na obszarze chronionego układu urbanistycznego województwa warmińsko-mazurskiego pod nr A-182. Budynek Główny Szpitala znajduje się w gminnej ewidencji zabytków miasta Gołdap. Pow. zabudowy 850,0 m2 Pow. użytkowa 2 508,84 m2 Kubatura 11 592,4 m3 Fundamenty kamienne na zaprawie cementowo-wapiennej, posadowione w warstwie nośnej podłoża gruntowego, podbite betonem. Głębokość posadowienia 1,20 m. Ściany zewnętrzne murowane z cegły pełnej na zaprawie cementowo-wapiennej Ściany wewnętrzne nośne - murowane z cegły ceramicznej pełnej na zaprawie cementowo-wapiennej; działowe - murowane z cegły ceramicznej dziurawki, z cegły pełnej, ścianki szkieletowe na konstr. drewnianej z okładziną z płyt pilśniowych i wiórowych. Kominy murowane z cegły pełnej. Stropy: nad parterem - część stropów odcinkowych na belkach stalowych, część łukowych; pozostałe stropy płaskie na belkach stalowych; podciągi pod ściany nośne podłużne piętra i poddasza z dwóch dwuteowników stalowych; nad piętrem - strop na belkach stalowych łukowy murowany z cegły i wylewany z betonu; nad poddaszem użytkowym - strop na belkach drewnianych ze ślepym pułapem i częściową podłogą z desek; ocieplenie stanowi polepa gliniana z sieczką. Dach konstrukcja płatwiowo - krokwiowa; wielospadowy. Pokrycie dachu z dachówki ceramicznej holenderskiej na łatach i deskowaniu. Obróbki blacharskie wykonane z blachy ocynkowanej. Stolarka istniejąca głównie drewniana. Od strony północnej częściowo PCV. Zakres robót termomodernizacyjnych 1. Docieplenie ścian zewnętrzynych poprzez wykonanie tynku termoizolacyjnego wraz z malowaniem i remontem pozostałych elementów, tj.: gzymsy i obramienia okien, cokół itp. 2. Docieplenie śnian przy gruncie i osuszenie śnian 3. Ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem budynku 4. Wymiana okien zewnętrznych istniejących na nowe szczelne oraz montaż nawiewników automatycznych. 5. Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej na nową oraz renowacja wg. zaleceń WMWKZ 6. Modernizacja-rozbudowa wentylacji mechanicznej z odzyskiem ciepła Izby Przyjęć i bloku operacyjnego 7. Modernizacja – wymiana instalacji CWU/CCWU i WZ 8. Modernizacja - wymiana instalacji CO 9. Modernizacja – istniejącego węzła cieplnego z przystosowaniem do współpracy z systemem zarządzania energią i mediami. 10. Wymiana oświetlenia na energooszczędne, z wymianą instalacji elektrycznej z tablicami rozdzielczymi, okablowania i opraw oświetleniowych na LED, 11. Zastosowanie systemu zarządzania energią(TPP) Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w projekcie budowlanym, - załącznik nr 9.1-I, 9.2-I, 9.3-I do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 10.1-I, 10.2-I, 10.3-I do SIWZ. Przedmiar robót - załącznik nr 11.1-I, 11.2-I, 11.3-I, 11.4-I, 11-5-I do SIWZ (stanowią elementy pomocnicze, poglądowe, wspomagające wycenę robót budowlanych). Część 2 - Termomodernizacja budynku administracyjnego, poradni i laboratorium (B) oraz budynku pogotowia (apteki C) GOLDMEDICA Sp. z o.o. w Gołdapi, ul. Słoneczna 7, Gmina Gołdap. a) Budynek administracyjny (B) z 1918 r. piętrowy z poddaszem użytkowym, wzniesiony w technologii tradycyjnej - murowany. Dach dwuspadowy, kryty dachówka ceramiczną. Pow. zabudowy 480,74 m2 Pow. użytkowa 1015,19 m2 Kubatura 5192,0 m3 Fundamenty kamienne na zaprawie cementowo-wapiennej, posadowione w warstwie nośnej podłoża gruntowego, podbite betonem. Głębokość posadowienia 1,20m. Ściany zewnętrzne murowane z cegły pełnej na zaprawie cementowo-wapiennej. Na parterze oraz piętrze ze względu na brak wieńca założone stalowe ściągi. Ściany wewnętrzne nośne - murowane z cegły ceramicznej dziurawk na zaprawie cementowo-wapiennej; działowe - murowane z cegły ceramicznej dziurawki, ścianki szkieletowe na konstr. drewnianej z okładziną z płyt pilśniowych i wiórowych. Kominy murowane z cegły pełnej. Stropy nad parterem - część stropów odcinkowych na belkach stalowych, część łukowych; pozostałe stropy płaskie na belkach stalowych; podciągi pod ściany nośne podłużne piętra i poddasza z dwóch dwuteowników stalowych; nad piętrem i poddaszem użytkowym - strop na belkach drewnianych ze ślepym pułapem i częściową podłogą z desek; ocieplenie stanowi polepa gliniana z sieczką. Dach konstrukcja płatwiowo - krokwiowa; dwyspadowy. Pokrycie dachu z dachówki ceramicznej holenderskiej na łatach i deskowaniu. Obróbki blacharskie wykonane z blachy ocynkowanej. Stolarka istniejąca głównie drewniana. Drzwi główne aluminiowe. Zakres robót termomodernizacyjnych 1. Ocieplenie ścian zewnętrznych 2. Ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem budynku z wymianą pokrycia z dachówki ceramicznej. 3. Wymiana okien zewnętrznych z montażem nawiewników automatycznych. 4. Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej 5. Modernizacja instalacji CWU/CCWU i WZ 6. Modernizacja instalacji CO, 7. Modernizacja – istniejącego węzła cieplnego z przystosowaniem do współpracy z systemem zarządzania energią i mediami. 8. Wymiana oświetlenia na energooszczędne LED. 9. Zastosowanie systemu zarządzania energią (TPP) b) Budynek pogotowia (apteki C) z 1918 r., piętrowy z poddaszem nieużytkowym. Wzniesiony w technologii tradycyjnej - murowany. Dach dwuspadowy, kryty dachówka ceramiczną. Pow. zabudowy 264,95 m2 Pow. użytkowa 562,04 m2 Kubatura 1376,82 m3 Fundamenty kamienne na zaprawie cementowo-wapiennej, posadowione w warstwie nośnej podłoża gruntowego. Głębokość posadowienia 1,20m. Ściany zewnętrzne murowane z cegły pełnej na zaprawie cementowo-wapiennej. Na parterze oraz piętrze ze względu na brak wieńca założone stalowe ściągi. Ściany wewnętrzne nośne - murowane z cegły ceramicznej dziurawki na zaprawie cementowo - wapiennej; działowe - murowane z cegły ceramicznej dziurawki, ścianki szkieletowe na konstrukcji drewnianej z okładziną z płyt pilśniowych i wiórowych. Kominy murowane z cegły pełnej. Stropy nad piwnicą: stropy na sklepieniach łukowych ceglanych; nad parterem: strop na sklepieniach łukowych ceglanych oparty na dźwigarach stalowych lub na ścianach; nad piętrem i poddaszem: strop na belkach drewnianych ze ślepym pułapem i częściową podłogą z desek; ocieplenie stanowi polepa gliniana z sieczką. Dach konstrukcja płatwiowo - krokwiowa; dwuspadowy. Pokrycie dachu z dachówki ceramicznej holenderskiej na łatach i deskowaniu. Obróbki blacharskie wykonane z blachy ocynkowanej. Stolarka istniejąca głównie drewniana. Drzwi główne aluminiowe. Zakres robót termomodernizacyjnych 1. Ocieplenie ścian zewnętrznych 2. Ocieplenie dachu z demontażem istniejącej izolacji, wymianą pokrycia z dachówki ceramicznej 3. Ocieplenie stropu pod nieogrzewanym poddaszem 4. Wymiana okien zewnętrznych oraz montaż nawiewników automatycznych. 5. Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej 6. Modernizacja instalacji CWU/CCWU i WZ 7. Modernizacja instalacji CO, 8. Modernizacja – istniejącego węzła cieplnego z przystosowaniem do współpracy z systemem zarządzania energią i mediami. 9. Wymiana oświetlenia na energooszczędne LED, 10. Zastosowanie systemu zarządzania energią (TPP). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w projekcie budowlanym - załącznik nr 9.1-IIB, 9.2-IIB, 9.3-IIB, 9.1-IIC, 9.2-IIC, 9.3-IIC do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 10.1-IIB, 10.2-IIB, 10.3-IIB, 10.1-IIC, 10.2-IIC, 10.3-IIC do SIWZ. Przedmiar robót - załącznik nr 11.1-IIB, 11.2-IIB, 11.3-IIB, 11.4-IIB, 11.4-IIB, 11.1-IIC, 11.2-IIC, 11.3-IIC, 11.4-IIC, 11.5-IIC do SIWZ (stanowią elementy pomocnicze, poglądowe, wspomagające wycenę robót budowlanych). II. Termomodernizacja budynków oświaty powiatu gołdapskiego Część 3 – Termomodernizacja budynku administracyjno - dydaktycznego ZPE-W w Gołdapi, ul. Wojska Polskiego 17, Gmina Gołdap. Budynek wybudowany w 1934 roku, posiada trzy kondygnacje nadziemne, oraz jedną podziemną. Obiekt wolnostojący, wykonany w technologii tradycyjnej, mur jednowarstwowy wykonany z cegły ceramicznej pełnej, obustronnie otynkowany, stropy międzypiętrowe stalowo-ceramiczne, stropodach wentylowany stalowo-ceramiczny, pokrycie dachu stanowi papa asfaltowa. Pow. zabudowy 544,62 m2 Kubatura budynku 6834,90 m3 Powierzchnia netto budynku 1684,15 m2 Ściana zewnętrzna z cegły pełnej o grubości 38 i 52 cm, obustronnie otynkowane. Ściany piwnic wykonane są z cegły pełnej o grubości 52 cm, otynkowane Stropodach wentylowany typu Kleina pokryty papą, ocieplony od wewnątrz trocinami z wapnem 8 cm Stropy ceramiczne o łącznej grubości 30 cm. Okna w budynku 2-szybowe, zespolone w ramach z PCV, w ramach drewnianych podwójnie szklone w złym stanie technicznym Drzwi wejściowe w ramach aluminiowych w stanie technicznym dobrym oraz drewniane w stanie technicznym złym. Podłoga w piwnicy z lastryka, szlichty betonowej i betonu chudego na podsypce z ubitego piasku Zakres robót termomodernizacyjnych 1. Ocieplenie ścian zewnętrznych 2. Ocieplenie ścian zewnętrznych budynku przy gruncie z osuszaniem i izolacją ścian piwnicy. 3. Ocieplenie stropodachu wentylowanego budynku 4. Wymiana okien zewnętrznych oraz montaż nawiewników automatycznych. 5. Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej 6. Modernizacja instalacji CWU/CCWU i WZ 7. Modernizacja instalacji CO, 8. Modernizacja istniejącej kotłowni olejowej i węzła CO na węzeł ciepłowniczy wymiennikowy z przystosowaniem do współpracy z systemem zarządzania energią i mediami. 9. Wymiana oświetlenia na energooszczędne LED. 10. Zastosowanie systemu zarządzania energią (TPP). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia części II określony został w projekcie budowlanym - załącznik nr 9.1-III, 9.2-III, 9.3-III do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 10.1-III, 10.2-III, 10.3-III do SIWZ. Przedmiar robót - załącznik nr 11.1-III, 11.2-III, 11.3-III, 11.4-III, 11.5-III do SIWZ (stanowią elementy pomocnicze, poglądowe, wspomagające wycenę robót budowlanych). Część 4 – Termomodernizacja budynku sali gimnastycznej ZPE-W w Gołdapi, ul. Wojska Polskiego 17, Gmina Gołdap. Budynek posiada jedną kondygnację nadziemną. Obiekt wolnostojący, wykonany w technologii tradycyjnej, mur jednowarstwowy z bloczków betonu komórkowego obustronnie otynkowany. Stropodach żelbetowy z płyt prefabrykowanych, część stropodachu nad pomieszczeniem sali niewentylowany, nad pozostała częścią stropodach wentylowany, pokrycie dachu stanowi papa asfaltowa. Pow. zabudowy 552,50 m2 Kubatura budynku 3773,57 m3 Powierzchnia netto budynku 476,39 m2 Zakres robót termomodernizacyjnych 1. Ocieplenie ścian zewnętrznych 2. Ocieplenie stropodachu pełnego budynku 3. Ocieplenie stropodachu wentylowanego budynku 4. Wymiana okien zewnętrznych oraz montaż nawiewników automatycznych. 5. Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej 6. Modernizacja instalacji CWU/CCWU 7. Modernizacja instalacji CO, 8. Modernizacja istniejącej kotłowni olejowej i węzła CO na węzeł ciepłowniczy wymiennikowy z przystosowaniem do współpracy z systemem zarządzania energią i mediami. 9. Wymiana oświetlenia na energooszczędne LED. 10. Zastosowanie systemu zarządzania energią (TPP). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia części II określony został w projekcie budowlanym - załącznik nr 9.1-IV, 9.2-IV, 9.3-IV do SIWZ oraz Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych - załącznik nr 10.1-IV, 10.2-IV, 10.3-IV do SIWZ. Przedmiar robót - załącznik nr 11.1-IV, 11.2-IV, 11.3-IV, 11.4-IV, 11.5-IV do SIWZ (stanowi elementy pomocnicze, poglądowe, wspomagające wycenę robót budowlanych). Zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one realizację robót zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz zapewnią uzyskanie parametrów nie gorszych od założonych. Jeżeli w dokumentach udostępnionych przez Zamawiającego wskazane są znaki towarowe, patenty, technologie lub źródła pochodzenia materiałów służących do realizacji przedmiotu zamówienia - wszystkie takie nazwy każdorazowo należy czytać z klauzulą „lub równoważne" o takich samych lub nie gorszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych oraz estetycznych, a Wykonawca w takiej sytuacji może zastosować rozwiązania równoważne. Obowiązek ewentualnego udowodnienia porównywalności cech jakościowych proponowanych do zastosowania rozwiązań równoważnych ciąży na Wykonawcy. Podstawą porównania będą parametry jakościowe określone w polskich normach, atestach, certyfikatach, aprobatach technicznych, specyfikacjach technicznych, itp. Zamawiający proponuje aby potencjalni Wykonawcy zapoznali się z miejscem budowy celem sprawdzenia warunków placu budowy, warunków związanych z wykonaniem prac będących przedmiotem zamówienia oraz celem uzyskania dodatkowych informacji przydatnych do oceny prac. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania przedmiotu zamówienia z należytą starannością, zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i uzgodnieniami dokonanymi w trakcie realizacji robót. W ramach wykonywania robót budowlanych Wykonawca zobowiązany będzie do : 1. zapewnienia obsługi geodezyjnej niezbędnej do wykonania zamówienia, 2. wykonania inwentaryzacji powykonawczej, 3. ustanowienia kierownika robót budowlanych, 4. organizacji i zagospodarowania placu budowy m.in. utrzymania zaplecza budowy, podłączenia wody i energii elektrycznej, dozoru budowy, wywozu nieczystości itp.), 5. utrzymania i likwidacji placu budowy, odtworzenie stanu pierwotnego dróg, dojazdów oraz terenu w rejonie prowadzonych robót, 6. uporządkowania terenu po zakończeniu robót ,itp., 7. ponoszenia opłat administracyjnych w tym opłat za media (zabezpieczenie terenu budowy w energię elektryczną, wodę itp.),
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Dotyczy części I 1. Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 60 000,00 zł (słownie: sześćdzeisąt tysięcy złotych 00/100). Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 20.02.2018 r. do godz. 10.00, tj. przed upływem terminu składania ofert. Dotyczy części II 1. Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 38 000,00 zł (słownie: trzydzieści osiem tysięcy złotych 00/100). Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 20.02.2018 r. do godz. 10.00 , tj. przed upływem terminu składania ofert. Dotyczy części III 1. Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 26 000,00 zł (słownie: dwadzieści sześć tysięcy złotych 00/100). Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 20.02.2018 r. do godz. 10.00 tj. przed upływem terminu składania ofert. Dotyczy części IV 1. Przystępując do przetargu wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dzesięć tysięcy złotych 00/100). Wadium powinno być wniesione najpóźniej do dnia 20.02.2018 r. do godz. 10.00 , tj. przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach:  pieniądzu;  poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym;  gwarancjach bankowych;  gwarancjach ubezpieczeniowych;  poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r., poz. 359 ze zm.). 3. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniądz, oryginalny dokument złożyć w kasie tutejszego Starostwa Powiatowego, parter budynku, przed upływem wyznaczonego terminu składania ofert, tj. 20.02.2018 r. do godz. 10.00 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 51 2030 0045 1110 0000 0228 1500 Bank BGŻ BNP Paribas, z podaniem tytułu wpłaty: (wadium - „Termomodernizacja budynków ochrony zdrowia i oświaty powiatu gołdapskiego” – część „….............”) 6. Zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 7b Ustawy, Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostało wniesione lub zostało wniesione w sposób nieprawidłowy. 7. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w pkt. 5, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust.4a ustawy. 9. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. Zaleca się wskazanie w ofercie nr rachunku bankowego, na który należy dokonać zwrotu. 12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złoży oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2, pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawce jako najkorzystniejszej. 13. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli:  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się nie możliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 15. Z treści gwarancji lub poręczenia musi jednoznacznie wynikać bezwarunkowe, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy (jw. - pkt. 8.1. ppkt. 13), na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w tym zakresie na podstawie oświadczenia o którym mowa w Rozdziale III, pkt. III.3, ppkt. 1 SIWZ
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej– dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; b) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w kasie tut. Urzędu – parter budynku lub oddzielnej kopercie wraz z ofertą, a jego kopia w ofercie. 2. Wykonawca w terminie 3 dni od daty przekazania informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 Ustawy, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23) Ustawy. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. (art. 24 ust. 11 Ustawy);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach